1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
advance4ev
Last Activity:
Sep 10, 2015
Joined:
May 29, 2009
Messages:
56
Likes Received:
0
Birthday:
October 23
Location:
It's a Party in the USA!!
Occupation:
I'll tell you once I look up occupation ;P

Share This Page

advance4ev

~Pure Awesomeness~, from It's a Party in the USA!!

advance4ev was last seen:
Sep 10, 2015
    1. CyberBlaziken
      CyberBlaziken
      Woah, you were online.
    2. Ampy
      Ampy
      I miss you :(
    3. Ampy
      Ampy
      Hahaha yeah, is that so surprising? XD
    4. Eon Master
      Eon Master
      After this one? Three. I'm only a freshman, you know. I meant when I joined Serebii, lol.

      Ah. Yeah, I really don't follow Pokemon shippings anymore.

      I'm not always, just when I get some inspiration.
    5. Adelaide1994
      Adelaide1994
      I created a new topic on the thread :) enjoy.
    6. Eon Master
      Eon Master
      Yeah. It's been almost two and a half years since I joined.
      Thanks. Not done yet, still have a few more next week when I get back from break.

      Yeah, it's also been waaaaaaay too long since I worked on it.
      Eh, I'm not really following shippings much anymore. Though I still do enjoy Advanceshipping as long as it's in the context of an actual plot.

      Nah, just the poem. The banner is made by a friend of mine. Sad to say, but I have no talent whatsoever with graphic arts xD
    7. Ampy
      Ampy
      Arts school xD
    8. Ampy
      Ampy
      Hahah, what? That's really weird. We had to do a dance in Math once though, so, I can't say anything xD
    9. Eon Master
      Eon Master
      Lol.
      Midterms week here at college. I'm struggling. But, I'm also managing.

      Bad news on the home front though... I've officially given up on Opal's Shadow and all rewrites. Permanently.

      Btw, check my amazing signature!
    10. Ampy
      Ampy
      Nope, we used to have to do it in Middle School though... but we'd just stand in the back goofing off.
    11. Adelaide1994
      Adelaide1994
      Yea that is definately true. Im a bit saddened as a shipper to see the thread die down. You never want to see any shipping thread go on a hiatus. Many of our regulars are gone as well.

      Well I know, and Pearl is my OTP :). I have to give Movie 9 to you guys. That movie was very well "advanceshipping movie".
    12. Ampy
      Ampy
      Haha, no worries, I'm in the same boat there XD
    13. Adelaide1994
      Adelaide1994
      hi there. I saw that youre on my friend list. Well, since ive never had a convo with you, I decided why not start now :). Advance is the couple i support after PearlShipping.
    14. Ampy
      Ampy
      Oh, I meant Social Studies XD

      That sucks, but atleast it'll be fine o:
    15. Eon Master
      Eon Master
      Ehh, also not so good.
      ...awful conversation is awful xD
    16. Ampy
      Ampy
      And you have a cookie x)

      We call it Socials here, I don't know what it's called there, but probably History? Hahah nice!

      Well, hope for the best :D
    17. Ampy
      Ampy
      But then I wouldn't be able to talk to you :'(

      I think it went pretty well! It was a Socials test, what about yours?

      Ahhhhh D: HEAL FINGER HEAL
    18. Ampy
      Ampy
      Hahha, I will :D

      Because I got an infraction for arguing with one... and I felt like it :P

      Ahhh, I have a test tomorrow that I don't want to study for D:

      Hahaha, nice. You better make sure it feels better soon though ;)
    19. CyberBlaziken
      CyberBlaziken
      Oh, not to worry, my sleeping pattern hasn't been disrupted.. Yet.

      I missed a whole week of school being sick, and I haven't felt this good in awhile :3
      I hope it does :)

      Myself? A lot has happened since you left. Do you come on MSN much? I'd love to give you story :P
      Other than that, I just recovered from being sick, and I miss being sick -.-
    20. Ampy
      Ampy
      You better feel special ;)

      Yeah, I was being a bad munchkin... I flamed the mods... *is ashamed*

      High School is a pain isn't it? D: How'd you do that? o:
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    October 23
    Location:
    It's a Party in the USA!!
    Occupation:
    I'll tell you once I look up occupation ;P
    Favourite Pokémon:
    Eevee
    *100% Advanceshipper!!*Love to Laugh*So Bored :(*

    *INTERNET!!!!*Watching Advanceshipping vids/fanfics*Piano

    Signature

    I'm not dead.... Just unavailable :'(
    [​IMG]
    Special Thanks to Ampy for making the wonderful banner. ^^