• We're currently experiencing a minor issue with our email system preventing emails for new registrations and verifications going out. We're currently working to fix this
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
B
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Hi, the time u were here
    I was at school
    Again
    :T

    I wanna know ur 10 favorite pokémon
    Your favorite colors
    Dunno, ur favorite something
    :p

    And just one things, how old are u?
    xD
    I cant remember to have asked, and as ur birthday´s closer
    :p

    Plz, answer ASAP
    =D
    Hi, man
    Yesterday my router just didnt want to get on Serebiiforums
    ¬¬
    It got saying the Internet Explorer can´t open the page
    ¬¬

    So, when can u get on?
    =D
    I was at school the time u sent me the message
    :T

    I could get on just now
    if u can get on
    =D
    It´d be nice for us to battle
    =D
    Ok, I dont think I´ll be able to get on e-mail
    Should be too much slow
    :p

    And indeed, I´ll go out in a few minutes
    2morrow I have english course
    And I still got to do the homework
    :p
    It´s at lv.90, can we battle?
    After I take it to lv.100
    :p

    So, can we do a 3vs3
    I cant take too much time here
    :p
    =D
    Thanks for saying u´re gonna be back
    I was getting really worried

    I´m getitng on with less frequency cuz my router sucks more than before now
    ¬¬
    I´ll be back more frequently when I buy the new one, even though my father keeps saying he´ll buy 2morrow and 2morrow
    ¬¬

    My Gardevoir is at level 81!!!
    When it reaches 100, I wanna battle, ok?
    =D
    Why are u losing interest in pkémon?
    =0
    Dont do this, I have u as a goal in pokémon stuff
    U are like my teacher, the one I wanna achieve and get like ya
    Dont do this,
    Why u think u are losing interest in it?
    It looks amazing, but isnt 6 boost up 2 much?
    =0
    It´ll become something destructible, but how will u recover this lost life?
    Rest?
    Roost?
    Hi!
    So, u´re back, what a good thing
    =D

    I have never had such an iterest on belly drum, I think I never got rightly what it does,
    could u explain me its strategy?

    congrats on the Charmander
    =D
    Hey, I was thinking bout what u said of Will-o-Wisp and I think I´ll put it in one of my pokémon
    My idea is to use Punishment for those who like to boost things
    For example, it uses a move to boost and I use Encore, so it´ll be boosting up, I use Will-o-Wisp to damage more and boost more, so I use Punishment
    My pokémon to this would be Infernape, even u dont like initials, it´s the only one who fix at it and would be great
    =D
    I have to be quick at it, so its Speed shall be great

    I was thinking of the last move, could be a damage one to dunno, ones who doesnt boost up, like Flare Blitz, but I´d had to switch cuz there would be no sense in use it if it´s not its function
    :p

    What do you think?
    I´ll use Hypnosis with Gardevoir and burn with it
    =D
    Hi!
    I see u´re on
    =D

    I agree with your point of view at Will-o-Wisp, but I dont think I´ll change, I may train another as a status inducer
    But I´ll check out bout Charge Beam and Calm Mind stuff
    =D
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top