1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. We have received legal notice about the sharing of certain images for Pokémon Sword & Shield. Due to this, we have a new rule. If you post said images, you will be removed from the forums until 15:00 UTC on November 14th 2019. We have also killed the leak discussion threads for the time being. Thank you for your patience during this. If you have any queries, use the contact form
  3. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  4. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
Cyberra
Last Activity:
Nov 19, 2019 at 12:59 PM
Joined:
Feb 16, 2013
Messages:
2,597
Likes Received:
116
Location:
Canada
Occupation:
unemployed

Share This Page

Cyberra

pain in the ***, from Canada

Cyberra was last seen:
Nov 19, 2019 at 12:59 PM
    1. Italianbaptist
      Italianbaptist
      Sorry about that...life's been crazy :p
      Lemme get your friend code and I'll do my best to get it to you quickly - mine is 4613 7899 0504
    2. Italianbaptist
      Italianbaptist
      So did you still need the HA alola vulpix? not sure what the "I guess not" means...
    3. pipeboy
      pipeboy
      That is an impresive level for that part of the game XD

      Then you just need to finish the game to unlock all the options in the Festi Plaza. Good luck with that ^_^
    4. pipeboy
      pipeboy
      I was reading at your Festival Plaza request, and I have to ask you: ¿Do you finish the history? ¿what level have your festival plaza?

      As far I readed, you need to get lvl 30 in the plaza and finish the game to obtain all the options in shops (ball shop).
    5. Italianbaptist
      Italianbaptist
      I can get you an Alola vulpix with it's HA. I gotta check because I think I already have one I hatched myself in a love ball but I'm not sure. Either way I'll get you one :)
    6. Azulart
      Azulart
      You have the White kitten?? yaya ! compliments for your patience.
    7. FairyWitch
      FairyWitch
      oh okay thought you were >.> yeah they were saying that its very annoying with the cut scene trying to get a shiny starter on the main play through which yeah don't give up I am sure it shine at some point you did a great amount of sring I wouldn't want to quit either >.> even though I would be super mad as well >.<
    8. FairyWitch
      FairyWitch
      >.> dang sorry to here that I heard its better to not do badge quests with sun and moon do to the stupid cut scenes and when I first saw that cut seen I was like uhhhh nah not gunna soft reset just mm the shinies >.> but I wish you good luck and hopefully that litten shines sometime soon before you go mad >.<
    9. FairyWitch
      FairyWitch
      so how the luck with that shiny kitty? still being stubborn?
    10. Azulart
      Azulart
      How's shiny kitten??
    11. Alatar VGC
      Alatar VGC
      They really are.

      I adore all 4 Regis. The design, typing, lore everything behind them. :)

      It's a shame they are not better competitively but I stI'll use them in comp regardless. Lol :)
    12. Alatar VGC
      Alatar VGC
      Why do you like the Regi master so much? :D
    13. FairyWitch
      FairyWitch
      omg yes I had a friend help me which he cloned alot of pokemon and level them up for me to get that dang charm >.> it was a long hard road trying to get that dang thing >.< which the game isn't fully updated btw yet for trading for bank pokemon I have legal pokemon that can't wonder trade -_- its stupid...
    14. FairyWitch
      FairyWitch
      I get you don't give up! don't let that shiny kick your butt >.< I am actually trying to get this charm atm im at 92% atm
    15. FairyWitch
      FairyWitch
      very true which I agree that is another reason why i didn't want to sr it because that dang long cutscene >.>
    16. FairyWitch
      FairyWitch
      I see :o I feel you which I hope it shines soon which I was about sr for a shiny popplio but then I said forget I want to enjoy the game XD im just gunna mm it instead :p
    17. FairyWitch
      FairyWitch
      dang that litten seriously is giving the most annoying time ever >.> good luck hope that litten finally shows up before you go off the deep end seeing the cut scene over and over again >.<
    18. Azulart
      Azulart
      Hey get that Litten already !! : DD
    19. FairyWitch
      FairyWitch
      yeah I know what you mean which tbh I always jynx myself so doesn't matter anymore for me XD but seriously congrats on not giving up and loosing hope. I swear I would of gone mad by then XD
    20. FairyWitch
      FairyWitch
      HOLY MOTHER OF GOD! that is crazy with those numbers of soft resets but congrats that it finally shined :3 I really hope that doesn't happen to me when I start soft resetting again for my next target soon.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    Canada
    Occupation:
    unemployed
    Favourite Pokémon:
    Regigigas
    Nintendo 3DS Friend Code:
    2595-1763-0232
    Portal 2 co-player wanted.

    Friend safari: GROUND: wooper - dugtrio - diggersby

    Polar vivillon

    reading, gaming, keeping betta fish

    Signature

    [​IMG]

    Regigigas fan ​

    3DS FC: 2595 - 1763 - 0232

    [​IMG]