1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
*IZ*
Last Activity:
Jan 8, 2017
Joined:
Sep 19, 2010
Messages:
2,277
Likes Received:
1
Birthday:
May 27, 1997 (Age: 22)
Location:
Chicago
Occupation:
Stripper

Share This Page

*IZ*

Well-Known Member, 22, from Chicago

*IZ* was last seen:
Jan 8, 2017
    1. Kelz
      Kelz
      The hard drive cracked from over heating. So it's not completely broken, just the C drive. I should be able to get it working again if I can put Ubuntu on the D drive, but it still pisses me off. My D drive is only like 50 GB. Right now my phone and Wii U are the closest I have to a computer.
    2. Kelz
      Kelz
      Well competitive battling for me is gonna be on hold indefinitely. My computer's broke. :(
      I still have one more week of actual school, then I have four days of finals and I'm done.
    3. Kelz
      Kelz
      Damn, you get out early. Yeah, June for me. :/
    4. Zekromaster826
      Zekromaster826
      I got a first class trip to the hype train: First stop littleroot town. My body is ready and i cant control myself (<- this should be in all caps:/)
    5. Kelz
      Kelz
      Like the first or second week of June, idk what the exact date is. You?
    6. Zekromaster826
      Zekromaster826
      Man the hype is real
    7. Zekromaster826
      Zekromaster826
      That would be pretty sick
    8. Zekromaster826
      Zekromaster826
      Yeah that was awesome
    9. Zekromaster826
      Zekromaster826
      Amie: most likely following: probs not. But I want them both back too
    10. Kelz
      Kelz
      I have a B-, but it's borderline. It's like an 80.1% I think. And I'm pretty sure I did terrible. Now I hate this country.

      And that could take a while. So far all I've decided on is one Pokémon. :p
    11. Zekromaster826
      Zekromaster826
      Secret bases and Battle Frontier
    12. Kelz
      Kelz
      PO, not really a website. :p I haven't actually done a battle yet. My team isn't finished. And I have no idea why. I've tried everything. I really need to call Nintendo. I think my warranty expires in the next few days.
      I'm in APUSH because my school doesn't really offer an honors social studies class sophomore year and I had taken Honors World History freshman year so I didn't want to jump down. And the other sophomore AP history class is Human Geography which no college in the nation will accept exam credit for, so I figured if I have to take an AP I might as well get some college credit for the class. And it was a huge mistake because I'm doing terrible in the class and I'm pretty sure I'm gonna get a 2 on the exam tomorrow.
    13. Zekromaster826
      Zekromaster826
      But Wallace was just meh, I liked Steven as a champ more.
    14. Kelz
      Kelz
      I'm sure, it's not like the mods would actually do anything unless someone would report his alt.

      Dude, Wii U is awesome. Well except for the fact that my can't f***ing connect to Wi-Fi. And my school is giving us Macbook Airs next year. I've never really used a Mac so I'm kinda wishing they would give us laptops instead.

      I'm trying to learn for the 800th time. Except this time I'm actually making an effort to learn. But I have no idea where to start or how to build a team. So It's not going very well.

      Are you in any AP classes, btw?
    15. Zekromaster826
      Zekromaster826
      Well... yeah, except Steven is much better than Wallace
    16. Kelz
      Kelz
      Why the hell did he have to get his ass perma-banned? :(

      BRO, ikr. But if we're not getting a Stadium 3, there's no way Nintendo will give us an XD sequel.
    17. Kelz
      Kelz
      I actually remember that. The LGBT Club, not the monkey thing. :p

      Mine was actually XD for the GameCube, but I just kind of messed around on it. I really started to play it after Diamond. If Genius Sonority were to put out a new Orre game on Wii U, I would die. I love that series. And now that OR/AS have been annouced, I feel like the previous .05% chance of them putting out a new Orre game has just skyrocketed to .08%! /s
    18. Zekromaster826
      Zekromaster826
      Pokemon and the team you fought against: Magma or Aqua so basically different stories
    19. Zekromaster826
      Zekromaster826
      Yeah the differences were big with ruby and saffire so the remakes should have similar differences.
    20. Kelz
      Kelz
      Nah, it's not lame, clan days were fun. It's also fun to think about all of the stupid stuff us and everyone else in our clan would fight about. :p

      Dude it's kind of sad, I've never actually finished R/S/E. :( The first game I really got into was Diamond.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    May 27, 1997 (Age: 22)
    Location:
    Chicago
    Occupation:
    Stripper
    Favourite Pokémon:
    Latios
    I'm a pretty big deal..

    Basketball, PS4 Pokemon

    Signature

    3DS Friendcode: 5198-2496-8383