1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
Jazzy-Strings
Last Activity:
Aug 21, 2018
Joined:
Nov 6, 2012
Messages:
144
Likes Received:
5
Birthday:
Apr 28, 2000 (Age: 20)
Location:
Shropshire

Share This Page

Jazzy-Strings

Aggression, 20, from Shropshire

Jazzy-Strings was last seen:
Aug 21, 2018
    1. Shymain
      Shymain
      Yeah, you probably will!
    2. Shymain
      Shymain
      Congrats on coming 56th!!!
    3. Estellise
      Estellise
      It's Tear Grants from Tales of the Abyss. :3
    4. Shymain
      Shymain
      Hey, mind if I make a reward for the first member (aside from Staff) to refer 10 members?

      If that's ok, I'll make them Mod.

      Kk?
    5. Shymain
      Shymain
      I'm on! Just finished school!
    6. GoshinX03
      GoshinX03
      Man, this **** is slow! I cancelled too early; let's trade for the Tauros real quick like you said and be done.
    7. GoshinX03
      GoshinX03
      Oh, ok, I just saw your message. Sure, let's cancel, I'm sorry!
    8. GoshinX03
      GoshinX03
      Btw, that Deoxys has decent stats...I'll PM you it's IVs afte the trade.
    9. GoshinX03
      GoshinX03
      Nah, that's cool. You can send me whatever else you want; did you still want multiple Deoxys for it's different forms? Also, I want you to take this Tauros with Pokerus; it'll help you EV-train faster if you spread it to your other Pokemon.
    10. GoshinX03
      GoshinX03
      Damn, and here I was thinking you was gonna hook me up with some legendaries... :-( lol! It's all good, Im in the room now.
    11. Shymain
      Shymain
      Noooooo! Come back to the forums!

      Well, you don't need to, but...

      Yeah.
    12. GoshinX03
      GoshinX03
      Sure, no problem; Gallade isn't finished yet (check your PMs), but I have Volcarona, Hydreigon, and Cyndaquil ready to go. Also, did you want multiple Deoxys? Or perhaps wanted multiple copies of the one you own, so you can have one of each form and whatnot?
    13. GoshinX03
      GoshinX03
      Hi Epic, did you still want those Pokemon?
    14. GoshinX03
      GoshinX03
      Hey, I will be available to give you those Pokemon within the hour. If we happen to miss each other, when will you be available again?
    15. GoshinX03
      GoshinX03
      Good games, ggs. I had a lot of fun with those battles. I sent you a PM, so just let me know what you want. I gotta call it day with that last one; gotta do some house work lol.
    16. GoshinX03
      GoshinX03
      It's cool, I'm down. People usually don't like using Wonder Launcher. I have quite a few, who do you need? Or better yet, why don't I send you a PM of who I have. Keep prying eyes away lol
    17. Aeon™
      Aeon™
      series 7 is done? Bout time. I'm trying to find some of the older episodes to watch, i saw one episode with tom baker and loved it.
    18. Aeon™
      Aeon™
      lol yeah that happened to me too. And I was just saying, cause I like doctor who, thought personally, I'm several episodes behind cause I don't love this season, so I can't be ****ed to remember to watch them.
    19. Aeon™
      Aeon™
      I see you like doctor who.
    20. Aeon™
      Aeon™
      I see you like doctor who.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    Apr 28, 2000 (Age: 20)
    Location:
    Shropshire
    Favourite Pokémon:
    Meowstic
    Hello friend, My name is Mim, but you can call me... pretty much anything to be honest. I used to go by EpicJirachiFan on here but after multiple eons of inactivity I guess I haven't identified myself as Jazzy yet.

    That being said I'm not on here anywhere near as much as I used to be, but I still pop around from time to time! :D

    I come from Shropshire, England, and I love languages, politics, public speaking and coming up with original projects (I have like 6 on the go lmao)

    If you want to talk to me just leave me a message! I can't garuntee I'll get to it, though, I'm not on very often.

    Other interests I have include Homestuck and various anime, as well as some rather British TV shows (GBBO and that)

    Languages

    Signature


    Agression, Destruction.
    [​IMG]
    Credit to SM