1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
KetchupO
Last Activity:
Apr 18, 2011
Joined:
Nov 10, 2007
Messages:
1,405
Likes Received:
0
Birthday:
March 16
Location:
In the zone

Share This Page

KetchupO

tωisted, from In the zone

KetchupO was last seen:
Apr 18, 2011
    1. Chelc
      Chelc
      this is pretty random, but I'm glad to see another Britney fan on the forums. :] it's like everyone here is so up for putting celebrities down and think they're so sweet for doing it, when acually it's just really lol and immature. I mean sure there are some celebrities I really don't care for, but you don't see me going around and flaming/insulting them. 8/

      I love Brit, too. her personal crap aside (that I too am not very happy about - but the things she went through definitely made her stronger as a person, and her comeback is going great =D), she is very talented and will always be one of my favorite artists.

      womanizer is amazinggggg. 8D
    2. PikaHeart
      PikaHeart
      Yezzz....i know!! I have also a quiz bee coming soon....... so much activities :/
      Oh! You have been a cool person....thankies! [/feeling heartz]
    3. PikaHeart
      PikaHeart
      Yaozz Pair ^-^ Whats up? [/random defense]
    4. Profesco
      Profesco
      No problem. You're alright yourself. ^_^
    5. Profesco
      Profesco
      Lol, it's okay to think some people suck. Like that Ahmedinejad... man, he just blows. >_>

      XD

      Yeah, the infractions given and the infractions earned in that thread were two different things. I do wish people could talk about media stuff without being cynical or mean. But then, I wish that for everything else too. XP
    6. Profesco
      Profesco
      "Excercising my Lickilicky of speech"

      KetchupO, that is a hilarious and wonderful way to use "Lickilicky" in a sentence. =D Brilliant!

      Ummm... I don't suck that much, do I? >_>
    7. Dragodynamite
      Dragodynamite
      yup. never understood how they got they're modships. Joshlol banned me once for 3 days just for updating a list on a thread, atleast he bans xD

      they infracted you to? o.o thats to much x_x they sould get the infractions... (not the mods but the trollers)

      lol x_x Thats just... evil. Ive heard stuffs like that before x_X

      yeah i got loads of infraction points from the clubs section just because I said welcome to some in my club. That ended up with me getting loads of infraction points and 2 locked clubs. -_-
    8. Spoinky
      Spoinky
      Thanks, love yours to :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD I wasn't sure if I should have a My little Pony sig or a Boohbah but I couldn't find many good My Little Pony pictures ): So yeah :'D
    9. Dragodynamite
      Dragodynamite
      Its not very easy to get rid of trolls x_X Its not like they can ban them just because of it. And I gess warning points didnt cross they're minds. And... Rave wouldnt have done anything anyways xD

      Many of them do, but many is nice/useful. other mods like josh and rave however...
    10. Dragodynamite
      Dragodynamite
      I guess the mods sucks thing comes from the britney thread? xP
    11. Dragodynamite
      Dragodynamite
      hahaha, I lol'd of your sig xP
      And I agree with most of them xD
    12. Alkaide
      Alkaide
      I happened to see your sig, and I just want to say that I love it! ; D

      And Lickilicky pwns, by the way. : D
    13. PikaHeart
      PikaHeart
      Ya me too....
      New sprites at my thread come and see ^^
    14. PikaHeart
      PikaHeart
      Poor guy l_l
      *stops playing ds*when did you start school? :)
    15. PikaHeart
      PikaHeart
      Hiyas ^^

      So how are you then :D. Me i lost but its wort a try ^^. And im playing my ds ^-^
    16. *~Aipom Star~*
      *~Aipom Star~*
      Me too! <3

      Good, good!
      What?! Poor you... you did say you only had 3 weeks - am I right? :(
      It so does! I mean its Thursday already! Ita already been a week since we got Wii Fit... woah...
      Hehe lol! ^-^

      Will do - eating one right now! <3 ^-^
    17. *~Aipom Star~*
      *~Aipom Star~*
      Hi!

      I'm good thanks - I just made cookies! Yum! ^-^ How are you?

      Thanks! I <3 it! It is sooo cute! ^-^
    18. PikaHeart
      PikaHeart
      Many thanks ill do my best :)
    19. PikaHeart
      PikaHeart
      Thanks.....you cheered me up...............
    20. PikaHeart
      PikaHeart
      in order:
      ruby,firered,diamon and pearl,ranger,mystery dungeon,trozei and dash

      feel kinda sad............gueass im not a good spriter...........
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    March 16
    Location:
    In the zone
    Favourite Pokémon:
    Lickilicky
    Ever been to heaven? Well, I'm twice as nice.

    Signature

    http://i37.*******.com/2aj8dhu.pnghttp://i34.*******.com/15nqgiw.png

    If you don't like the company, let's just do it you & me,
    or 3,
    or 4,
    . . .

    On the floor !