1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
Keysmash
Last Activity:
Jun 21, 2017
Joined:
Mar 29, 2014
Messages:
431
Likes Received:
5
Birthday:
Jun 21, 2000 (Age: 19)
Location:
Ontario, Canada

Share This Page

Keysmash

buys meat, 19, from Ontario, Canada

Keysmash was last seen:
Jun 21, 2017
    1. Dragon Trainer X
      Dragon Trainer X
      Finally, it's released! Now I can Greninja all I want!!
    2. Dragon Trainer X
      Dragon Trainer X
      True, actions speak louder than words. Stories, though, still remind you of how you have been of use to others, or have been significant in your own perspective.
    3. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Oh yeahhhh that's a good point, they are actually really good at it. Sorry then, I can't really think of anything else
    4. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Hmmm I suppose, but you can always improve.
      Badminton is pretty easy to learn.
    5. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Hmmmm what about swimming?
    6. Dragon Trainer X
      Dragon Trainer X
      There you go again! You are complimenting me, yet I cannot constructively reply because I have little to nothing to go off of!

      You think that I don't worry about that? I have to concentrate that balance when I go to show people. Heck, I even plan some of it, deciding to show this to that person, vice-versa, etc.
    7. Dragon Trainer X
      Dragon Trainer X
      Well, one, not much that I have been discussing in self-escalating intention has been of relation to anything at hand, and two, you probably need it more than I do, seeing as though I already have had my fill.

      It's always healthy to sometimes let people know that you have been doing things of importance to you or them, whether or not you know it. It gives you motivation to pursue such intents because it gives you the understanding that others are acknowledging, impressed by, and caring about your work.
    8. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Yeah maybe. You never know until you try it.
    9. Dragon Trainer X
      Dragon Trainer X
      D'aw...surely you have something that I can make you feel good about with constructive comments as well.
    10. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Hmmmm yeah they're both pretty stupid
    11. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Real wrestling is the one where guys where helmets and leotards, whereas fake wrestling has massive beefy guys wearing stupid costumes doing ridiculous fake punches and 'hitting' each other with chairs in a ring surrounded by dumb rednecks
    12. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Haha the type of wrestling they teach and compete in though, isn't really cool anyway.
    13. Rakansen
      Rakansen
      Aww it's so cool to see someone on the forums who also knows about Myers-Briggs! Good luck to your freshman year, don't be like me and procrastinate. ;)
    14. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Hahaha well at least you get bonus marks LOL
    15. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Haha oh well, not everyone has to participate
    16. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Yeah we do, the indoor cricket team are state champs. I've played in both the outdoor and indoor soccer teams. But we don't have an all-year round league like you guys do.
    17. Dragon Trainer X
      Dragon Trainer X
      Tell me about it. I am always ecstatic to show off some things from school, including my college essay. Rather than an actual essay, I retold a story about something in order to make it stand out, and my teacher's exact words were, "I am at a loss of words." We'll have to wait for the lady from the college fair come in to determine whether or not it would be best to leave it as such or change it, but she was really happy with it. (There's my brag for the day.)

      Trust me, it's not easy. You need to make a balance between work and pleasures (in a clean sense). For example, to get my reading done for Henrietta Lacks this evening (4 chapters), I periodically stopped to play the Smash Bros Demo, just one round at a time, in order to not go crazy. That, and other things you come up with, make it more tolerable in the long run to get things done.
    18. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      All it does is make you stink TBH.

      Hahaha well I wouldn't really be sure on what to say is the best.
    19. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Nope, well there is agriculture stuff but that's terrible haha
    20. torterra_4_the_win
      torterra_4_the_win
      Damn I wish I went to that school. Over here, we don't have 'clubs' like you do.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    Jun 21, 2000 (Age: 19)
    Location:
    Ontario, Canada
    Favourite Pokémon:
    Torchic