1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
Kyukon_Mars
Last Activity:
Apr 20, 2011
Joined:
Jun 5, 2010
Messages:
101
Likes Received:
0
Birthday:
June 22

Share This Page

Kyukon_Mars

Well-Known Member

Kyukon_Mars was last seen:
Apr 20, 2011
    1. Team Legend's Dragonite
      Team Legend's Dragonite
      Hey saw that you can breed lotad is the anything small you would like for it jus pm me to let me kno
    2. Mye
      Mye
      Lol...its you! Got the latios event?, and I have a jaboca/enigma berry for trade?
    3. Mye
      Mye
      Hmm...I can help you on the latios. Here's a tip: wait until saturday, then get the enigma stone off the wifi event...lol.
    4. Mye
      Mye
      I have a legit lv100 movie arceus, looking for stuff in my sig....
    5. Kyukon_Mars
      Kyukon_Mars
      Aww that's too bad. D:
    6. hever
      hever
      Yes. :) My wi-fi is stupid though, so I don't use it as much. :(
    7. hever
      hever
      Ugh. I'll be getting white too. I was hoping you would get Black so we can trade with each other. :( But it's ok. Yeah I'm pretty much the only hever in the world.. eh not really. Thank goodness for my name or we will not be able to recognize each other here huh?
    8. hever
      hever
      haha yes. :) I didn't expect to see you here though. I've been here forever, I just changed my name because "h0v0r" was stupid. haha What version are you getting?
    9. hever
      hever
      I knew it! haha that "Meow" gave it away. So I take that you're getting BW as well?
    10. hever
      hever
      Nicole? :/
    11. hever
      hever
      Kyukon_Mars

      RAWR.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    June 22
    Favourite Pokémon:
    Ninetales

    Signature

    HeartGold FC: 5199 5555 6743 ;038;