1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
lxdarknessxl
Last Activity:
Oct 18, 2011
Joined:
Jun 17, 2009
Messages:
1,566
Likes Received:
0
Birthday:
December 20
Location:
Don't stalk the Asians. =)
Occupation:
Being an Asian.

Share This Page

lxdarknessxl

Asian Epicness, from Don't stalk the Asians. =)

lxdarknessxl was last seen:
Oct 18, 2011
    1. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      Hey Dark, did you ever start a Soul Eater RPG? Just wondering. There was something like that...
    2. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      Yeah... idk about Sealand.

      It wasn't "shown in many episodes and chapters" and also it's not the same thing (like if you were a Spanish princess you could expect to marry an English prince, doesn't mean England/Spain is canon).
    3. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      D:

      Because she never actually appeared. =_=

      Lichtenstein? Idk, but I ship her with everyone small :3 Iceland or Latvia or whatever right? Switzerland and Belgium, what about? (sometimes I ship Austria and Switzerland but there's not that many people who do)

      You know, I can let you ship only straight pairings in other mangas, but it really shouldn't count for Hetalia... they're all countries after all. =_= Like, Spain and Austria were married IRL once... if the author had changed their genders it would be the same anyway...
    4. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      Belarus/Russia? But none of them are happy D:

      What about the rest of the girls then?
    5. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      Cool... well... darn, I can definitely think of some fanfics with the Nyotalia, but I think all involve at least one slash pairing... Aushun then? Prushun for you? Maybe Vietnam/Canada? Ukraine/Canada? Belarus/Lithuania? Belarus/America?
    6. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      ... whatever. What about genderflipped one of those shippings so that it's het?
    7. Grassmaster411
      Grassmaster411
      sorry about the questions about NPC characters, but ive been thinking of a scenario where fossil attacks FA's house, and I needed some info on who would be there. I don't know if the scenario will play out (sorry for the spoiler) and Im not telling you what FA will have to do to trigger this scenario, so the story runs kinda naturally. I might tell you later though if you like the story idea. (by the way, what is a talismin?)
    8. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      What? That's all? lol. I don't even agree with you D: I ship Japan and Taiwan... on the side though.

      What about:

      USUK
      FrUK
      Rochu
      Prucan
      Sufin
      Rusame
      Germancest
      Gerita
      Itacest
      Americest
      Spamano
      Spaita
      Netcan
      Prushun
      Aushun
      Ausswitz
      Switzerland/Belgium
      Lithpol (forgot the name...)
      Amerus
      Belarus/Lithuania
      Ukraine/Canada (forgot again...)

      ETC.
    9. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      Japanese are very easily influenced~ or Italians are very influencing.

      Are you a shipper?
    10. Grassmaster411
      Grassmaster411
      Hello, I'd like to ask you something about the TTN RPG. Approximately what is Fallen angel's wingspan? What are Aoi and Jack's prefered fighting styles (if you dont think it will give away any spoilers). And finally, is Aoi single? (I'll probably never get to the last one, but you never know...)
    11. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      Awesomesauce, because I was just about to pester you on behalf of others to get more active! Also, we're having an HP RPG C:

      I love in that one episode where Japan became just like Italy and started saying "veee" in between all his words... Lol. Actually, I think the Nordics are cool too. :>
    12. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      lol! He's awesome! :D I like Prussia though :3 nrgh >.> I had no idea you liked Hetalia btw! Kuriboh, Mew and I are all fans lol! We're thinking of having a Hetalia RPG too, because Sapph also knows the fandom and even Jun thinks Vietnam is adorbs.
    13. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      HETA-LLLLIA! Yep, that's it.
    14. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      A new manga/anime/light novel. My friend got me obsessed, lol.
    15. Plusle+Minun
      Plusle+Minun
      Hey Darkness!~ Wanted to ask, you ever heard of a thing called "No. 6"?
    16. MugoUrth
      MugoUrth
      I'm really losing interest in the RP. Maybe a one time NPC villain for the moment will help make things interesting.
    17. MugoUrth
      MugoUrth
      It's Tapir, with an A, not Tepir. I wouldn't have said anything cause at first I thought it was a typo, except you made the mistake every time.
    18. MugoUrth
      MugoUrth
      Dang, I'm starting to get bored with the RP. Need something to spice things up.
    19. MugoUrth
      MugoUrth
      You could make you last post a little bit longer.
    20. MugoUrth
      MugoUrth
      Yeah. It looks like IzuXSusano is pretty much over, so we can go back to IzuXMusica.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    December 20
    Location:
    Don't stalk the Asians. =)
    Occupation:
    Being an Asian.
    Favourite Pokémon:
    Gallade
    I be an Asian.

    Singing, eating rice, usual Asian stuff.

    Signature

    98% of teens won't stand up for God.
    Be one of the 2% that will, copy this in your signature.

    lol, tumbleweed93 knows me too well.