1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
Neurotic Nuckelavee
Last Activity:
Jan 12, 2015
Joined:
Jun 23, 2009
Messages:
161
Likes Received:
0
Occupation:
Student

Share This Page

Neurotic Nuckelavee

Monochromatic Beast

Neurotic Nuckelavee was last seen:
Jan 12, 2015
    1. Endless
      Endless
      Two players, two sides. One is Light, one is Dark.
      In the end Dark shall prevail. Light will be no more.
    2. Dragalge
      Dragalge
      It's the guy who made that Anti Light userbar.
    3. DragonTamerJesse
      DragonTamerJesse
      yeahhhh true. but wait cant you breed a shiny with a ditto or non shiny with a higher rate of getting a shiny? idk. whatever. i'll worry about that when the time comes. right now its Shinx and Giratina time. lol by the way, you wouldnt happen to have an event arceus would you?
    4. DragonTamerJesse
      DragonTamerJesse
      ohh dang. thanks alot. this helped a ton. i'll be sure to practice chaining. i'll let you know when i find that shinx. :D
    5. DragonTamerJesse
      DragonTamerJesse
      ummm.. I'm new to this whole forum thing. so idont really know what that means. haha
      i've been just looking in the wild near jubilife. i was gonna breed, but hatching takes too long.
      i would love to know what you mean by chaining and that method. i dont wanna be a noob anymore. :] haha
    6. DragonTamerJesse
      DragonTamerJesse
      dude congratulations on the shiny shinx.
      i'm currently on the Hunt for one and no luck yet.
      but a shiny shinx with ice fang? thats beautiful.
      very good job.
      and good luck fellow trainer!
    7. Cutty
      Cutty
      Thanks. I'm gonna evolve it to Kingdra of course. Have you got any shiny via MM?
      Anyway, congrats on your shiny cacnea too, it's something to proud of.
      You should keep one and don't evolve it.^^

      Good luck on your other hunts, I'll get back to chaining when I get the will.
    8. pokedexfiller
      pokedexfiller
      You can feel that its almost over. Secrets being revealed, Sun and Jin together, Widmore and Dersmond, on the Island, Hundreds of guest apperances....
    9. pokedexfiller
      pokedexfiller
      To me, it's the best fictional story ever told. Hands down. I freaked out when I learned one of my favorite bands watches it. And when it was in my school yearbook. ALready, I've gotten four people into it.

      I'll definitely be sad when it ends, but Lost is one of those stories that needs an ending. I just hope it's the best ending possible!
    10. pokedexfiller
      pokedexfiller
      Lol I just saw the Lost thing in your sig. I immediately knew it as John Locke. Guess I was beat to it!

      Yesterday marked the day of only one month left!!
    11. o_0
      o_0
      I'm about as big of a fan of LOST as I am with Pokemon, and that reference is a pretty easy one to catch.
      Enjoy this last season!
    12. o_0
      o_0
      Two sides... One light, one dark... Is this another LOST reference? :P
    13. SmileyFace
      SmileyFace
      Yay thx!
      The pic is not by me, but the text is mine XP,
    14. Littlemyuu
      Littlemyuu
      i put ur banner in my sig ^^ the one about the generations =3
    15. CSolarstorm
      CSolarstorm
      Hey, I like your banner. I'm on the side of free speculation, but still I'm flattered to see an anti-light type banner.
    16. DBK
      DBK
      lol I love you :)
    17. Red Charizard
      Red Charizard
      Awesome Signature :D
    18. pieman556
      pieman556
      Thanks for the congrats! haha How have your shiny hunts been goin lately?
    19. The_People
      The_People
      Wow! Its amazing! Thanks so much! You really have true talent.
    20. cyotekid
      cyotekid
      Hey be friend me!
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Occupation:
    Student
    Favourite Pokémon:
    Cradily
    Shiny Hunting, Biology, Mythology

    Signature

    [​IMG]
    "Two players, two sides. One is light, one is dark."​