1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. We have received legal notice about the sharing of certain images for Pokémon Sword & Shield. Due to this, we have a new rule. If you post said images, you will be removed from the forums until 15:00 UTC on November 14th 2019. We have also killed the leak discussion threads for the time being. Thank you for your patience during this. If you have any queries, use the contact form
  3. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  4. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
pidge14
Last Activity:
Aug 19, 2010
Joined:
Aug 21, 2008
Messages:
20
Likes Received:
0
Location:
in the computer room
Occupation:
college sophomore

Share This Page

pidge14

Head Case, from in the computer room

pidge14 was last seen:
Aug 19, 2010
    1. VIA
      VIA
      Hi what would you want in terms of legendarys for masterball. I have latios pretty much every hoenn legendary. So tell me.
    2. Dig-kun
      Dig-kun
      thanks, it's always good to hear from you too, seriously, not just saying cuz u told me. Like when theres a VM from u =D
      I have this week off of school as it's carnival holiday, after that, Imma study til some holiday ;-;
      Cuz it's the last year in school :/, gotta study to get into college :p
    3. Dig-kun
      Dig-kun
      yup, it's a whole new team of 6
      ^^
      Wanna have a battle ASAP ^^
      Hope we can do it :p
    4. Dig-kun
      Dig-kun
      im fine =D
      And u? ^^

      Im after some battler to test a new team ^^
    5. BlazingTrainer
      BlazingTrainer
      hey pidge i need to trade some of my pokemon from diamond to plat. Are you available today?
    6. -Vulpix-
      -Vulpix-
      Hi, Pidge14. How are you today?
    7. Dig-kun
      Dig-kun
      hey hey
      see u are on wifi

      how r u? =]

      I still wanna that battle ;)
    8. Dig-kun
      Dig-kun
      k, ill send a message next time i turn the wii on
      =D
      Ill send u a pic of my Scythers at Ranch
      xD
    9. Pandycoon
      Pandycoon
      Okay. Thanks.
    10. Dig-kun
      Dig-kun
      and thanks for looking for it
      *--*
    11. Dig-kun
      Dig-kun
      Cant remember if i sent my wii number
      So sending:
      6495 9940 6670 1239
      =D
      Urs is added
      =]
    12. Pandycoon
      Pandycoon
      Hello. Sorry. Been busy. May you also add a Mawile?
      Later, like months, weeks, and stuff... May I trade you so my pokemon can evolve. Like my clampearl and kingdra?
    13. Dig-kun
      Dig-kun
      *--*
      Well, I think Id accept a hoppip
      Doesnt need to be good natured, its just to have it ^^
    14. madelyn
      madelyn
      I have a big fish tank. They all (preferably) eat at 7:00 in the morning. Since it's summer, it's impossible for me to wake up that early. So I feed them at 8:00.
    15. Dig-kun
      Dig-kun
      great
      do u have more than one mareep?
      or plan to get more than one hoppip?
      I have loads of shiny shinx (i got them all by chaining for adamant one xD)
      So we could trade
      =]

      Well, I wanna use it on our battle, ull find out who it is
      =]
      Her name's Fergie
      (cuz i was singing fergalicious when i got it xD)
    16. madelyn
      madelyn
      Wow. That is early. I remember when I used to be able to sleep in.....
      I woke up at 8:00 this morning. It's 9:23 over here.
      I can't sleep in anymore because I have pets to feed.
    17. Dig-kun
      Dig-kun
      k
      ^^
      good luck on it
      =]

      I finished breeding a pokemon tuesday:
      31/31/31/x/22/31
      =D

      Im gonna start another one today, I think
      =]
    18. Dig-kun
      Dig-kun
      hyia
      =]
      how r u?
      =]

      Wanna battle? =D
    19. madelyn
      madelyn
      I just woke up. What time is it over there?
    20. madelyn
      madelyn
      Hey, What's up?
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    in the computer room
    Occupation:
    college sophomore
    Favourite Pokémon:
    Dragonair
    i'm in Florida, Filipino/Puerto Rican

    napping, tennis, anime, comics, blah, blah

    Signature


    Pearl: 4382 4223 0378

    P-jay's PokePet
    [​IMG] [​IMG]
    Ziggy the level 49 Dragonair!​