1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. We have received legal notice about the sharing of certain images for Pokémon Sword & Shield. Due to this, we have a new rule. If you post said images, you will be removed from the forums until 15:00 UTC on November 14th 2019. We have also killed the leak discussion threads for the time being. Thank you for your patience during this. If you have any queries, use the contact form
  3. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  4. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
PokemonJesus123
Last Activity:
Jan 4, 2019
Joined:
Sep 27, 2013
Messages:
185
Likes Received:
12
Location:
Johto Region
Occupation:
Pokémon Veteran

Share This Page

PokemonJesus123

The Pokémon Punk, from Johto Region

PokemonJesus123 was last seen:
Jan 4, 2019
    1. PokemonJesus123
      PokemonJesus123
      It's been a while...if anyone somehow remembers and checks this page out, I'll be in my Discord server PokéTōku!
      All Pokéfans are welcome to join :)
      Here is the link: https://discord.gg/mVSgxbp
    2. EonMaster101
      EonMaster101
      Maybe, but probably not. My parents work, so we never really have time to go anywhere.
    3. EonMaster101
      EonMaster101
      Nothing, except the usual: reading and playing video games.
    4. EonMaster101
      EonMaster101
      I only have another week until my summer break, so I'm pretty excited about that. :D
    5. EonMaster101
      EonMaster101
      Hey there, how have you been?
    6. skybattler262
      skybattler262
      Buhay pa naman!
    7. ⊱✿RedAshEntropy
      ⊱✿RedAshEntropy
      Magtratransfer ako sa private school.Maraming masamang nangyari eh..Nevermind that.hehe..hay..
      Oo nga noh?hehe. ayos lang yan, basta matapos mo lang mga gawain mo then dun ka na mag-enjoy pag natapos na..hehe.
    8. PokemonNation2000
      PokemonNation2000
      No problem lol: I understand lol.
      Clemont is great, Bonnie is just terrible to me right now lol, and Serena is just...worst heroine yet, honestly.
      Yeah, Ash is just...mediocre lol.
      TR are the worst now, though: me too.
      Understandable, man.
    9. TheMewster
      TheMewster
      Hey I think I left my camera at Cedric's place lol
      But hey, see you tomorrow for your b-day celebration with friends ;)
    10. PokemonNation2000
      PokemonNation2000
      Cool, bro: nice to see you back here.
      It's so far my least favorite series, but I think Clemont is great and Ash is mediocre so far: however, I can't stand Bonnie, Serena, and especially TR now, though.
      Sounds good to me.
      IKR? I actually liked Medon and Ayaka, surprisingly.
    11. ⊱✿RedAshEntropy
      ⊱✿RedAshEntropy
      Hehehe, oo nga eh, summer na,though may inaasikaso pa akong mga forms para sa pagtransfer ko, kaya balik balik pa ako sa Uni, anyways, at least summer na..hehe.

      Eh? talaga? Uy, happy Birthday kuya! hhaha. Wish you more birthdays to come..hehe. Oo, stay away muna sa stress kahit papano.hehe.
    12. PokémonItch
      PokémonItch
      Hey, did you get my happy birthday text?
      You didn't reply :3
    13. PokemonNation2000
      PokemonNation2000
      Not much, bro: how are you? Lol.
      No, but they're blindly praising everything it does good or bad as always: still not as bad as the bmgf fandom.
    14. ⊱✿RedAshEntropy
      ⊱✿RedAshEntropy
      Mas pinaSMILE ang summer ko haha

      Hmm..complicated dahil sa college stuffs, pero overall ok naman ako.hehe
      Musta?
    15. Scubasteve23
      Scubasteve23
      you're letting the thread die and lockdowns tonight!
    16. PokemonNation2000
      PokemonNation2000
      I feel ya, man.
    17. PokemonNation2000
      PokemonNation2000
      I prefer the Original JPN BGM too, but meh, TPCi's dub has so much worse about it than replacing the music that it is the least of my concerns-- the terrible voice acting, script writing, and poor intros/endings' quality are what really bug me-- both 4Kids and TPCi replace some of the Original Score, but I have to say at least 4Kids' replacement score was...decent and actually sometimes even good to listen to at points. TPCi's was just...like the laziest thing I've ever seen composed with no adventure feeling or spirit in it at all (DP Season 2- BW dubbed)...and now, for once they actually tried, but still sadly failed with this...Victorian theme that doesn't fit Pokemon much in the XY dub...:smh:.
    18. EonMaster101
      EonMaster101
      Seems really odd, almost magical. XD
    19. skybattler262
      skybattler262
      Ah...ok!!!!
      (Basta pagsabihan mo yung mga boss mong intsik na wag nila sugurin ang Pilipinas...)
      JOKE!!!!!!
    20. IceArceus
      IceArceus
      NOt one of my best efforts. HAha, the point was to make Pokeshippers unhappy with the ending, the number of times a Pearlshipping fic has turned out to be Pokeshipping.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    Johto Region
    Occupation:
    Pokémon Veteran
    Favourite Pokémon:
    Raichu
    ALRIGHTY! I am the PokémonJesus! (PJ for short)
    I LOVE Pokémon! Been a fan since the franchise started at the very beginning back in the 90s! I never un-liked or distanced myself from it due to the fact that some people (in my generation mostly) don't think it is "cool" as it used to be anymore...F**K DEM HATERS AND GENWUNNERS!
    I love the games, anime, some manga and even have some merchandise! As you can see in my profile picture, I even bought the Xerneas/Yveltal Red Limited Edition - Nintendo 3DS XL! I'm a crazy retard, thats what I am! XD EVERYTHIN' Pokémon!
    But I like other un-related Pokémon things too LOL
    So yeah thats it for my bio...

    My E-mail: pjrants@gmail.com

    Pokémon! That's all you need to know...ask me personally then I'll tell ya more ;)

    Signature

    ALRIGHTY, The PokémonJesus is BACK!
    Follow me (PJ) on Tumblr: the-pokemonjesus
    and on Twitter: @ThePokemonJesus

    [​IMG]
    Gotta play 'em all!
    Until next time...
    ;224;PEACE!