1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
Psynergy
Last Activity:
Mar 31, 2020 at 4:19 PM
Joined:
Apr 15, 2010
Messages:
6,513
Likes Received:
141
Gender:
Male
Birthday:
Apr 20, 1995 (Age: 24)
Location:
California

Share This Page

Psynergy

Strong Winds, Male, 24, from California

Staff Member Super Mod
Psynergy was last seen:
Mar 31, 2020 at 4:19 PM
    1. TheMaster327
    2. Clone™
      Clone™
      Still. I have a tough time OHKOing him, even with a Guts Boosted Knock Off from Conk.

      I have a Shiny Shell Armor Cloyster in one of my boxes. Even hes not worht the Ability Capsule. BP Items take forever to get, and the Maison is ****.
    3. Clone™
      Clone™
      Bulky Volcarona >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Sableye. Same with Sylveon.

      No, I specifically waited untill a few minutes after midnight to unbox it. Yeah.... no. I need those for Assault Vests and Life Orbs. And a Choice Scarf.
    4. Clone™
      Clone™
      Yeah. What makes Sableye so special? I hate that thing with a passion. I love setting up on him with Volcarona though. Sableye cant do **** to him. -_- Spinda can go die. Conk is way better. Also, Conk > Machamp. js

      I have some too, but Im just wondering why the hell a Poke that sits in a box loses it. Last I checked it was midnight when you lost it. My Linoone has Gluttony...

      I dont really remember. Havent played that game in at least five years...
    5. Shiny Swalot
      Shiny Swalot
      So the parents have to learn it in gen 4, be transferred to gen 6 where they can pass Defog onto Scizor?
    6. General Nonsense
      General Nonsense
      Just took it, but I know I didn't do well. I just kinda know.
    7. Clone™
      Clone™
      Yeah, no recovery is bad on him. Same with Cofagrigus. His only recovery is pain split. Conk is amazing, especially with assault vest. Don't even diss him...

      I have a few ones that have it, but I like to have my Sweet Scnter to be the infector, so that way I don't need to take up a party slot. As for pickup, I have a bunch in older games, but I'm too lazy to transfer from 4 to 5.

      I tried, but I was never able to get to max rank. Idk why. I did literally hundreds of missions, but no dice.
    8. Clone™
      Clone™
      Torkoal has a base 140 defense. That's pretty impressive if you ask me. There is literally nothing you can do to make me like Scrotom W. Nothing.

      I think I have a pickup linoone. I got it in a Wonder Trade early on in the games life. Good IVs too. It's one of the only pokes that I still have Pokerus on, since for some reason, my infectors have been cued even though I left them in the PC ?_?

      My partner were a Treecko in red, and IDK about sky. Might've been a piplup. I was never able to get to the max rank for som reason >.<
    9. Shiny Swalot
      Shiny Swalot
      Well, since Scyther is part Flying type, that might explain it?

      Yeah, it is a shame
    10. Clone™
      Clone™
      Everyone in the league has a damn Talonflame on their team. It's the sole reason why I'm 0-1 right now. My team is solid, but I had a damn Torkoal as my only counter, and I had to sacrifice it to a Crawdaunt (still KOd a Dragonite tho). I also like him better than Scrotom W. Got that thing is ugly.

      I'm probably gonna EV train her tonight if I have time. Most likely for a choice band. The problem is that I still need the items. I'm in desperate need for leftovers and Life Orbs...

      I was a kid. I didn't even know what SRing was... Typhlosion was still pretty cool. The other one sky I think, I was a Turtwig.
    11. Clone™
      Clone™
      Yeah. I was talking to Sunny about how he always gets free shinies, and I said that I never do. Someone oversaw it and offered me a Shiny Greninja. Then, before I ended the trade, he showed a Shiny Torchic. He traded it to me, then sent me a VM about it. I think it was cloned, but IDC. Just got him to level 100 a few days ago, and I use him on my gym team. Speaking of which, since I have the day off basically (doctors appointment), I decided to EV the Rotom you traded me into a Rotom H. Currently, he's my only counter to Talonflame. >.<

      I see banded quite a bit on Showdown. Belly Drum is too risky IMO. I just bred one thig morning with Aqua Jet. Didn't even bother with Belly Drum.

      I was a Cyndaquil. I never got to be a Torchic ;-; I chose him as my very first starter, however.
    12. Shiny Swalot
      Shiny Swalot
      Ow, should have known :s I am not a competitive battler...

      I have the same with Primary School friends
    13. sizida
      sizida
      I know! I can run faster but I don't like keep running on the bends XD

      I think I did stepped on one before in the dark...I felt the legs twitching.
    14. Clone™
      Clone™
      I tired MMing for a Blaziken, but I quickly gave that up since I had to create a gym team. Luckily, someone decided to give me a 5IV Shiny Speed Boost Torchic...

      She's still somewhat common. Not as common as before, but she's still there. No more Belly Drum though.

      I meant before all the shiznit before Speed Boost, when he was just another starter. Damn right he was always cool.
    15. Shiny Swalot
      Shiny Swalot
      and elsewise you could just have a Pokemon of yours do Defog

      Aha, I don't understand college yet :P
    16. General Nonsense
      General Nonsense
      I have heard of profs curving the exams, but none that I have. Speaking of which, I did poorly on an exam again.
    17. Clone™
      Clone™
      I have so many breeding projects in the works, its not even funny...

      Azumarill tho...

      Also, Blaziken is a boss. There is no denying that. (I also liked him before he was cool).
    18. TheMaster327
    19. Clone™
      Clone™
      That's how I am with wifi. I have 20+ 5 or 6 IV pokes bred and EV trained. I only have a few pokes that are guaranteed a spot though.

      I never said it was justifiable, just that Blaziken has a hard counter in Talonflame.
    20. ColorsofTheRainbow
      ColorsofTheRainbow
      I have no idea. I doubt they're trying to reach that high, but I suppose they're trying to maintain their past image?? I guess.

      Funfest missions...those sound vaguely familiar. Are those the things you do in the Entralink?
      & I'm really sorry about responding so infrequently lately! I got sucked into that Twitch Plays Pokemon thing hehe ^^;
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Apr 20, 1995 (Age: 24)
    Location:
    California
    Favourite Pokémon:
    Rayquaza