1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
rge
Last Activity:
Nov 3, 2017
Joined:
Apr 14, 2009
Messages:
37
Likes Received:
0
Location:
.

Share This Page

rge

Be greedy! Or not., from .

rge was last seen:
Nov 3, 2017
    1. Psilo
      Psilo
      Sweet. I have my team ready, so I'm good to go at any moment.
    2. Psilo
      Psilo
      Alright, no problem. Just hope it happens today.
    3. Psilo
      Psilo
      K, are you bringing a new team? You don't have to tell me what exactly you're bringing if you are. Just curious if I should do the same.
      Also, are you sure you can't do it now? I wanna knock this out instead of having to wait lol.
    4. Klaus™
      Klaus™
      are you sure? because that would mean we won the war. if i lose, then misty still has a chance bro. also, ive beaten his ou team with my team before, so it shouldnt really matter all too much.
    5. Psilo
      Psilo
      I'm ready whenever so just message me when you're on next. Who do you have in mind for the legends?
    6. Klaus™
      Klaus™
      well, i feel joe should take the win, as i used my uu team instead of ou, thinking the battle was uu. i lost. we then decided on a rematch, my ou vs. his, and i won. its your call on who wins.

      also: any ideas on frontier legends?i assume victini is cool, because hes really good.
    7. joepotatoe
      joepotatoe
      I'd be grass tpye and my team would consist of varying pokemon from this selection
      [Sceptile, Breloom, virizion, whimsicott, mow rotom, lilligant, venasaur, ferrothorn, leafeon]
      And my staple would be LUDICOLO! :3
    8. Klaus™
      Klaus™
      i hear that its going to be a frontier instead?
    9. Psilo
      Psilo
      Also, if you ever do feel like making an exception to the whole clan member/league member rule with me as well as with dark lord, I'd be glad to participate. So just let me know.
    10. Psilo
      Psilo
      Ah, I see.
      Thanks man, good luck to your clan in the rest of the war.....and to you as well in any later tourneys.
    11. Psilo
      Psilo
      I do it it pretty often haha. But I've always been a decent multi-tasker lol.
      And remember, I asked if you wanted to wait.....you said yourself you wanted to do it now.

      But yeah, GG.
    12. Psilo
      Psilo
      That's a weavile, not an umbreon breh.
    13. Psilo
      Psilo
      Ok, then. But yeah, like I said....I'm keeping things the same. I wouldn't be asking if I weren't. And I wouldn't be asking at all if this weren't for a tourney.
    14. Psilo
      Psilo
      What're the other two pokes you're bringing? You know my team, so it's fair that I know.
    15. Psilo
      Psilo
      Just let me know whenever you're ready. Bring the same team though, as that's what I'll be doing. Don't think it's fair for one of us to make changes now that we know each other's teams. Let's keep things fair on both ends.

      I guess the honor system will have to apply to keeping the same move sets. I will be leaving everything as is, so I hope you do the same.

      EDIT: And I'm aware you said you had company over, that's why I asked if you wanted to do it now or wait lol.
      It appears you should've told me you wanted to wait.
    16. Psilo
      Psilo
      Also what're the two pokes. I feel it's fair I know since you've seen my team now.
      And I seeded you because I knew you'd be going for acid armor lol, in hopes of switching you out immediately. Staying in just made things easier on me.
    17. Psilo
      Psilo
      Uh, you switched out....and you were seeded. There was nothing you could do to me, so you were setting up for nothing there.
      Switching out voids any stat boosts you get from a set up move btw.
      So you basically set up for no other reason than to let me knock you down to yellow.
    18. Psilo
      Psilo
      Well, that sucks. Things were going well for me. Do you have a charger you can plug it into?
    19. Psilo
      Psilo
      Let's give it another try lol.
    20. Psilo
      Psilo
      Alright, coming in now.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    .
    Favourite Pokémon:
    Umbreon