1. We have moved to a new forum system. All your posts and data should have transferred over. Welcome, to the new Serebii Forums. Details here
    Dismiss Notice
  2. Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
    Dismiss Notice
  3. If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
    Dismiss Notice
Zadros
Last Activity:
Dec 4, 2018
Joined:
May 27, 2007
Messages:
1,154
Likes Received:
0
Birthday:
Aug 7, 1991 (Age: 28)
Home Page:
Location:
Aussie
Occupation:
Engineer of the software

Share This Page

Zadros

Incorrigible slacker, 28, from Aussie

Zadros was last seen:
Dec 4, 2018
    1. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Ohh. They're really awesome-tasting donuts though. :D

      All my posts are in Games and Face-offs now. Haha. maybe maybe. i'd rather have a virtual pond so it has dem mudkips
    2. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Yup, I get them sometimes if I'm with my mom coz they're a bit expensive XD But they're really sweet so they're good! :D

      Yes, I feel hella old. Still questioning myself why I stick around but scrolling away. And no, I don't have a lawn. I just yell at them. Haha.
    3. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      I love donuts! There are these mini-donuts sold sometimes in school that are amazing :D

      Holy crap, we're old by SppF standards! =))
    4. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Funny enough I ate cake yesterday! =)) Happy belated PM-versary to you as well!
    5. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      You basically stare at a picture of cake until you get hungry enough to get real cake.
    6. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      SQUIIIIIIIIIIIIIIIID

      Yay yay we shoukd have cake
    7. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      That is also true. =))

      Or if you're insane you could pretend to be sane so that people will believe you then BAM INSANITY
    8. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      XD Point taken. But it's Sinnoh, so it makes sense that even scientists would delve into their rich mythology. Makes sense to me at least hahaha

      Staying sane > doing work anyday. What's accomplishment without sanity?
    9. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      XD To each his own I guess. I just think Rowan has the most extensive amount of research seeing as he's also doing some mythology.

      That's the ideal, yes, but when has a situation ever been ideal? =))
    10. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Not sure though XD But I could've sworn it was you talking about it...

      XD My personal favorite's Rowan, coz out of all of them he has the most interesting research. And his labcoat is much better. =))

      Well 2.5 is heaps smaller than 15, so good for you for making that choice! :D And congrats!
    11. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Oh wow o_O That was... bnb I guess? But I remember you were talking about it this one time...

      XD It's an NPC face-off. And I have around one or two other ideas for face-offs in the wings, too.

      Oh, that's why you were gone. I hope you submitted all of them in time though! :)
    12. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      [and just because i need to tell this to someone]

      omg i just made another face-off after a million years holy crap holy crap i'm gonna descend into madness again =))
    13. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Oh, right, I'm talking to the expert. =)) *fizzles away*

      Steam is that gaming... thing, right? I don't know the right term but I remember you showing it to me before.
    14. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Well, technically speaking, the only honest answer is "I don't know" because unless you can time travel / have a Celebi/Dialga, you won't really see yourself in five years. overanalysis ftw

      6 years ago?! Holy crap we were both so young then! =))
    15. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Or, well, you can tell the truth, but I'm sure you've considered that possibility =))

      I don't, sorry. Checked my Inbox and can't find any PMs from you from 2008. And yes, cake sounds like the best thing to celebrate :D
    16. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Ugh I hate interviews too! I hate conducting them, I hate being the one answering the questions, I hate formulating the questions, ugh I just hate them why do they exist =))

      I checked, and we celebrate our 5th anniversary of talking to each other through VM on May 26 (which could actually be May 27 for you). That's like a month and a half away XD
    17. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Oh, but it still counts for something. Those titles look real great on ink and paper :D

      Five?! That's crazy! This conversation's been going on for five years and we haven't run out of things to talk about? XD
    18. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Ah. Well all my resume has right now are my extra-curriculars, which are really just the orgs I've joined in high school and college. I'm sure you've had those, so that can make your resume weightier. :D
    19. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      Voluntary :) Wanna beef up the resume so I don't come out of college empty-handed. Yours is required?
    20. Dramatic Melody
      Dramatic Melody
      I'm sure you'll get one! :D It's pretty cool.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    Aug 7, 1991 (Age: 28)
    Home Page:
    http://www.chaser.com.au
    Location:
    Aussie
    Occupation:
    Engineer of the software
    Favourite Pokémon:
    Quilava
    What can I say really?

    Pokemon lol

    Signature

    << The Ripple Effect || Updated 21/05/12 >>
    Celebrating 5,000 views
    And slightly less replies

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    [​IMG]