• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
P
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Ik ben helemaal voor "The Dutch Pokémon Club", en zou ook graag lid worden ^^!

    BTW, ik ben Admin van Pokévana.be, is het goed dat ik ook daar een groep aanmaak voor "The Dutch Pokémon Club"?
    ik moet eerlijk zeggen profmans klinkt leuker maar ik klaag niet hoor^^ (het is immers kerst)

    nog wat leuks gedaan vandaag?
    ----------
    Is it a bird? NO
    Is it a plane? NO

    It is Prof. 9, the owner of the amazing Dutch club!
    ----------
    Heey man, vrienden?
    ah, gelukkig, het was wel een gevalletje smiley en MSN language abuse maar er is hem al al uitgelegd dat het beter is om nederlands aan te houden zoals je waarschijnlijk al zag.

    hoe gaat het trouwens met pokemeadow de laatste tijd, is het nog gelukt om het van de grond te krijgen of is het nog even afwachten wat er gebeuren zal?
    he prof, er is iemand die graag bij de dutch pokemon club wil, ik dacht laat ik het maar voor alle zekerheid zeggen het is namelijk een beetje rustig snap je^^
    ja dat soort lichaamstaal staat voor: daar heb je die sukkel ook weer met zijn gezeur, ik weet niet of je dat wist maar ik zou het fijn vinden als je dat soort dingen achterwege liet, in feite zit je me nou belachelijk te maken prof.
    ----------
    Ow.

    That sucks.

    Mjn WiFi USB ding doet het niet meer vanwege een shared internet connection error of zoiets :p
    ----------
    gebruik jij toevallig je wi-fi usb stick ook op vista net als ik?
    Ow.

    That sucks.

    Mjn WiFi USB ding doet het niet meer vanwege een shared internet connection error of zoiets :p
    bedankt voor de tip prof. 9 maar mijn probleem is net iets anders, ik heb namelijk die update al op mijn vista computer gezet en het heeft ook een mooie tijd gewerkt maar dankzij een paar driverupdates van microsoft zelf krijgt de programma geen toegang tot het internet meer, nintendo wi-fi maakte namelijk gebruik van een zeer slecht beveiligde plaats in het netwerk systeem van vista & XP n die is nou gerepareerd.
    ----------
    Happy birthday!

    I got you a shortened wire as a present :p
    ----------
    that would be a very original present prof. 9:p
    i never received wires as a present before^^
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top