• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
N
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Sori vaan, mutta en ole kylläkään nähnyt paljoa suomalaisia täällä, kuten jo mainitsinkin. :| Paria vastaan ottelin joskus, mutta en ole nähnyt heitä enää täällä sen jälkeen.

    Mutta ainakin henkilöt nimeltä Amonitas ja *~Fearless~* ovat suomalaisia. Siihen rajoittuu tietämykseni. :p Tosin Fearlessiakaan en ole nähnyt piiiitkään aikaan.
    Kirjoitin juuri viestin Munchylle koskien suomi-kerhoa. Voisitko kertoa keitä muita suomalaisia täällä on? Minä kun en tiedä enempää. :p
    Kaipa se niinkin kävisi, mutta tehokkaampaa on varmaankin vain peeämmäillä muille suomalaisille viestejä.
    Olen aikeissa laittaa ilmoituksen suomi-kerhosta signatureeni jotain tyyliin "olen aikeissa perustaa suomi-kerhon, jos olet kiinnostunut ideasta pm/vm siitä minulle". Mitä tuumit?

    PS:Miten se voi kuulostaa paperilla kivalta kun kyse on netistä ;P
    En oikein tiedä tuosta, sillä se kuulostaa paperilla kivalta, mutta en oikein usko sen toimintaan. :p Suomalaisia on vaan täällä liian vähän, ja en usko että suomea osaavat puhua muuta kuin Suomessa asuvat ja oliko se nyt 90 000 Suomen ulkopuolella asuvat suomalaiset. Ja näitähän ei varmaan ole täällä kovin paljoa, jos ollenkaan.

    Olen kuitenkin valmis liittymään, mutten oikein tiedä tuosta omistajuudesta.
    Niinpä. ^_^ Jos perustaisimme yhdessä (siis sen kerhon) voisimme molemmat olla omistajia (owners) ja vaikka muutama ensimmäinen vastaaja voisi olla co-owner.

    Pitäisiköhän kysellä muilta suomalaisilta olisivatko kiinnostuneita? Tosin, kai he huomaisivat sen. Ja pitää myös muistaa, että muutkin kuin Suomessa asuvat voivat osata suomea.
    Järvenpäässähän minä asustelen. Eli pääkaupunkiseudulla.

    Nimi nyt vaan tuli jostakin, en edes muista mistä. :p

    Mutta tosta klubista. En ole nähnyt täällä kuin ehkäpä viitisen suomalaista, (tosin en olekaan yhtään aktiivinen muuta kuin DP Battle alueella) joten en tiedä oikeen tulisiko sinne paljoa porukkaa. Mutta ainahan voi koittaa. :)
    Hyyviin outo olisi, olen samaa mieltä. :p

    Minäkin olen Suomesta, läheltä Lahtea. Missä päin itse asut?

    BTW, you have got a funny name. ^_^ Mistä keksit?

    Muuten, pitäisiköhän perustaa suomi/suomalais kerho, clubi osastolle? Olen huomannut meidän lisäksi muitakin suomalaisia täällä.
    Yeah, I hope I can battle you again soon. I replaced one of my dudes, bred old one with better EVs and IVs and changed one move. :p
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top