• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
Kingudora
Reaction score
893

Profile posts Latest activity Postings About

  • Kk, nÃ¥r jeg føler for Ã¥ spille noe litt krevende spiller jeg CoD, men nÃ¥r jeg chiller spiller jeg pokemon.
    Kk, noen instrumental musik er bra, men jeg blir litt for lei.
    Men de passer veldig godt som party sanger :D
    Det er et bra førstepersons skytespill(hvis du liker det)
    Ja elektronisk musikk er bra, men trenger noen hanger noen "virkelige" sangere som sunger
    Cod-Call of Duty spiller både 5'eren og 6'eren. jeg hører også mye på musikk, mest rock, pop, techno, hip-hop,rnb og rap.
    Jeg leser naruto på internett men ikke noen annen manga
    Önskar jag hade något generation III spel :) Har missat en hel generation, inte bra.

    Hahahaha! Vilken rolig historia. Och miniräknarn? Är det för att du är sjukt snabb på att räkna ut saker eller? ;D

    Va? Så sent. Vad jobbigt. Vadå urk på KFC!? Det är ju hur himla gott som helst där ju :D Ahaa, okej. Jag lyssnar på lite allt möjligt, mest indie. Favoritbanden är The Kooks och Muse.
    Vi har en liten jolle og en motorbåt( tror den er av merke Utter'n) Fint å høre at du er ute med båten din :)
    Nähä :O Min favorit är nog generation II.

    HAHAHA. *ser massa löpsedlar med "Tunnelbannemannen gör det igen". Nu blir jag ju nyfiken ju! Trekronorskillen, haha. Varför? :)

    Ojdå, vad sent du ****de. Jag tycker också om England. Älskar alla affärer där, jättesnygga kläder överallt (typisk tjej sak) Och ja, skivaffärerna är jättebra! Plus att dom har KFC också <3 Vad lyssnar du på för musik? :)

    Samma här! Typ alla ska åka bort..
    Jahaa okej! Vilket är ditt favorit poké spel? :)

    Haha, att åka fram och tillbaka med din älskade tunnelbana ;)

    Nä, du har rätt. Du kunde förklara uttalet mycket bättre än jag :)

    Yep, sommarloooov! ****ade den 3:e, så jag har varit fri ganska länge. Har du ****at skolan? Jag har inga direkt planer. Kanske ska till England men mer än så vet jag inte. Blir väl att vara hemma, ta det lugnt och träffa vänner :) Skönt att slippa skolan ett tag.
    du kan jo prøve en annen ds for å se om det hjelper, og i såfall kjøpe deg en ny/ vente på 3DS, håper du kommer deg wi'fi en gang
    What? :O Konstigt att du inte sjöng med och att du inte tycker om animén :)

    Ah, samma här. Visst är det jobbigt när det interna batteriet dör? :mad:

    Jaha, coolt att ni träffades. Var det kul? :)

    Hahahaha. Jag är typ tvärtom. Jag tycker inte om tunnelbanorna alls. Åker hellre pendeltågen än att vara instängd i underjorden :)

    Jag går sam-sam. Lite tråkigt, men jag har absolut ingen aning om vad jag vill bli. :p

    Hahah, du får kolla lite noggrannare i guess ;)

    Hm, det kanske jag gör! Man vet ju aldrig. Bara att ge mig några namn.

    Btw, vad har du för planer i sommar? Kanske en trip till huvudstaden? :)
    Ja, pokémon 4-ever ;) Kommer ihåg hur man alltid satt bänkad framför tv:n för att se serien och sjöng med i theme låten. Och sen när spelen släpptes och man var helt amazed över grafiken. Haha. Jag ****ade spela innan R/S/E och började igen när Platinum släpptes. Så jag har smygit omkring på hemsidan ett tag, men det tog ett tag för mig att hitta forumet. :)

    Jaha, vad kul! :) Fans här från serebii eller? Hahaha, i tunnelbanorna? :O

    Åh, gör det du! Jag borde nog ta körkortslektioner snart.

    Jaa, verkligen. Sista året! Allt har gått så himla snabbt. Jag är sammare, vi är nästan lika smarta som er naturare ;) Vad går du för inriktning?

    Hahaha. Är du inte säker på att du tycker om det? :O Du borde vara glad, alla tjejer är säkert efter dig ;)
    4 år, sjukt längesen :) Har du alltid varit ett pokéfan? ;D

    Vad synd att den är stängd! Hade varit kul att prata med lite svenskar. Känns som att det inte är så många som fortfarande håller på med pokémon här i Sverige. Åtminstone inte i vår ålder. :p Du har nog rätt i att det inte finns tillräckligt med folk.

    Aha, låångt härifrån. Synd att du inte bor i Stockholm ;D

    Wiho! Då blir jag 18 före dig, jag fyller i September. Ja, det är verkligen segt att fylla så sent..

    Blir det 3:an i höst? :)

    Awh, tack!! :D Jag kollade din bild förut, du påminner mig om Rob Pattinson/Edward Cullen i Twilight! Och det är en riktigt bra sak :D <3
    Woah, du har varit medlem här i 4 år. :D Hahah, alltid bra att ha en titel och inte behöva göra någonting :) Tack för länken, men tråden är stängd?

    Jag bor i Stockholm, själv? :) Btw, kul att du är i min ålder också! (YAY! :D) Är du 92:a?
    Vi kjenner ikke hverandre men jeg tenkte vi kunne være venner :) og kanskje ta en kamp en gang eller noe?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top