• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
Kingudora
Reaction score
893

Profile posts Latest activity Postings About

  • Haha, well well..
    Kom nyss hem från shoppingen. Köpte nästan ingenting :p Nu chillar jag bara, middag om typ 2 timmar :p Vad gör du? :)
    höh slappt ;P ja kaffe är gott! <3 ooh, gör det! fint väder här också :) nu måste jag stänga av!
    Nähä okej :p Jag vet inte riktigt vad jag orkar laga. Kanske makaroner och något :p Åh, kaffe! Ska nog också ta lite kaffe :) Är fint väder här, funderar på att ta en liten promis.
    Ahaa, det låter inte så kul :)
    Aah okej. Är dom trevliga då? :) Jag kollar bara på tv. Funderar på att fixa lunch snart :) Är trööött. Hehe. Vad händer efter rasten?
    Ahaa :O Så du har tillgång till dator på jobbet, nice! ;D Uh, det är jobbigt att skriva CV. Hur lång lunch rast har du? Själv så vaknade jag nyss :)
    Mjo, det är sant. Du får prove them wrong! :D

    Jaa, omg! 4 år sen.. Jag hade ingen aning om att den här sidan ens existerade då :p Var det roligare här back then? :) Mycket ändrats?
    Ahaa jag förstår. Vad jobbigt att det kommer i vägen för skolan. Hoppas verkligen medicinen verkar. :)

    Hahaha, fattar inte hur man kan få ihop så många inlägg! Liksom här kommer jag och verkligen krigat fram 45 inlägg :p
    Sh't, att du orkar!! Jag skulle aldrig palla :) Awh.. Hur kommer det sig att du har så svårt att koncentrera dig? :(

    Det blir inte alls konstigt! Iofs är kyckling det enda jag tycker om friterat. :'D
    WOAH, 1000 posts! Congratz. *happy dance*
    Haha, okii!

    Jag vet inte riktigt.. Allt blev så svårt helt plötsligt :p Läste matte A i ettan och B i tvåan. På proven i A gick det bra, men sen "failade" jag på nationella så mitt mvg försvann.. Matte B var det typ samma sak.. Vet inte vad det är med mig och nationella i matte :p Ska läsa C i trean, undrar hur det kommer gå.. :) Ska du läsa alla matte kurser?

    VAAAAAAAAAAA? Friterad kyckling är underbart!! :D <333 (blev sugen på friterad kyckling med ris nu, mums!)
    YAY! Gör så :'D
    Arghh, håller med. Tar evigheter att ladda ibland. Brukar använda min ipod touch, verkar gå lite snabbare då i allafall :p *nyfiken på ditt långa svar som försvann*

    Ahaa! I see. Jag brukade vara bra på huvudräkning men på gymnasiet försvann matten helt för mig, det är värsta svårt nu, hehe.

    Vadå inte ser gott ut?? Liksom "popcorn chicken", det både ser gott ut OCH låter gulligt. Och pommes är det ju inget fel på. Sen får man en god glass efterrätt om man beställer kids meal. Haha :) *saaaaaaaknar*
    Då borde du lyssna på Muse, dom är sjukt bra!
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top