• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
N
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • MAHTAVAA! =D Kuulostaa hyvältä. ^O^

    Itse en ole siihen ongelmaan törmännyt, vielä, kovinkaan paljon, onneksi.

    Nääh, uskoisin sen olevan toisin päin. :p

    Huomasin, ihmettelin, ja muistin, ettei kukaan ole täydellinen, paitsi minä ja Galaksi. ;P

    Tavallaan Lahdessa asun, en ihan, mutta melkein. Ei, en muista mitään Torkkelia. 'XD

    Kivaa => harmillista. :\

    Planeettaa. TG:n Satty on kyllä niin ihana. =3 Siis Marcon sanoin ihan "Nami-nami, pusi-pusi". <3

    Levy on veljen huoneessa, veli tuli pari tuntia sitten armeijan leiriltä (on ollut armeijassa kuusi viikkoa, joista neljä leirillä =P), joten kerron myöhemmin.

    Likainen olet. En ole koskaan kuullutkaan "Double penetrationista". XD
    XD Nyt sen nääääään - se on Nenäpääääään. Opastus niin huikeaaaa, tulos aivan muikeaaaa.~

    Niinpä. Se on ihan hirveää, kun kadulla ei pääse eteen päin (ainakaan normaalia vauhtia) lihavien mummojen, hölöttävien uusnatsien uusäitien ynnä muiden kulkiessa etana vauhtia rintarinnan (jolloin ei pääse ohittamaan muuten kuin autotielle menemällä) ja sitten ne vielä jäävä joka kymmenes askel siihen keskelle tietä pölöttäämään vaipoista yms. ;'(

    o_O' Ettei vaan Np rikkonut sitä heti kättelyssä...?

    Joo, kiitos! =D Itselläni on Diamond, Nintendo DS Lite Browser (ei oikeastaan peli) ja PMD Time. =P Tosta tulikin mieleeni: Olin muutama viikonloppu sitten isoveljeni kanssa Gigantissa (ostamassa minulle kuulokkeita, kaiuttimia ym.). Joku tyttö (kai n. 12v) oli katselemassa itselleen(?) vaaleanpunaisia kuulokkeita, kun sen äiti tuli siihen ja rupes huutamaan "Et sitten mitään pinkkei ota! Niitten täytyy olla sen väriset, että mäkin kehtaan niitä pitää!" Aloin lollaamaan ihan hirveästi (en nyt ihan ääneen, mutta silti) ja veljeni siinä vieressä kuiskasi tuttuun tapaansa "Koita kestää". XD Tyttö oli ihan surullinen: "Nyyh! Kaikil muilki tytöil on pinkit! Mä otan joko pinkit tai sitten en ota mitään! ;3;"

    Se on aina tyhmä naakka. '>_>

    Ou mai gaad! O_O' Tyyppihän on muakin lyhyempi!

    Se on dorka... :\

    Kiitos sepityksestä. Koitan koittaa jahka tulostan sen. :p

    Meillä ala-asteella hoettiin "kolme kertaa kolme on kolkytkolme". XP

    "Torkkeli" o_O En ole koskaan kuullutkaan. Keskiarovoni on noin 8 (muistaakseni vähän alle).

    Ehkä. Ihan tyhmiä ovat. Yks (joka on vieläpä tukioppilas, joka on saanut jälkän! O_O) on aina valittamassa säälittävänä "Miksmiksmiks?! Miks meidän pitää opetella tämössii?!" jne. valittaa, häiritsee opetusta "as-much-as-possible", harrastaa totaalista säälittävä koulukiusaajanana olemista. Ne ei ees tiedä, mikä on "Saturnus". '>_>

    "Tutustuin" eilen yhteen bändin kuuntelemalla heidän levyään. Sanat olivat hyvät, musiikki niin ja näin, laulu: awful! Se-oli-ihan-hirveän-hidasta ja ne. Siis siinä ei yhtään pysynyt mukana. Ensin joku lauloi jonkun kohdan hitaasti, sitten joku lauloi puolet siitä samasta kohdasta tosi nopeasti ja möreä-äänisesti. :\

    Jepulis-jee! =P Mulla on nyt tasan 600 VM:ä ja 69 ystävää. :D Olen hyvin ylpeä siitä, että minulla on 69 ystävää. 69 on yksi lempiluvuistani (ei sen takia, vaan koska) ensimmäinen kunnon Galaksi-jakso oli 69. DP-jakso. =D
    just wondering i dont uderstand what other langugae tjhat was what is it anyway?
    "We are the champions this Eurovision!" Haha, niinkö? =P Eihän miljardöörin ammatissa tarvitse osata. ^_~ (Jep, olen vitsikäs.)

    Kyllä. XD Niin sitä pitää! (Meillä 9.9, muu.) Pakko kysyä, miksi skippaat sen? O_O
    Onnea kitaran ostoon. Minulla on syntymäpäivä sunnuntaina ja pitäisi huomenna/ylihuomenna mennä lahjoja katsomaan. Näin muuten viime yönä unen, jossa olin hyvin typerän äitinin kanssa kaupassa katselemassa minulle lahjaa ja äiti sanoi: "Ei me mitään surkeita DS pelejä osteta! Hei, kato! Tuollahan on Guitar Hero sun muita kuulei PS/XBOX etc. pelejä! Mun on kyllä nyt ihan pakko ostaa sulle Guitar Hero 2, jotta päästään yhdessä pelaamaan ja soittamaan!" XD

    Jep, niin se on! =P

    Pe.. Ai joo, tyttö. ^_^' (Jos olet pikku lintsari niin siskosi on varmaan (-20)cm pitkä. XP)

    *Huoh* Noin 15 semmoista ystävää, joiden kanssa "replailen" usein, joten se on n. 15 "kaveripostii" päivässä, ja jotkut niistä posteista ovat pitkiä. :p Sitten pitäisi vielä lähetellä viestejä foorumeille, plus se, että on dorka äiti, joka aina jankuttaa, etten saisi olla koneella yli 2h päivässä. -_-' En siis ole ehtinyt. Ja vielä yksi iso syy - en enää yhtään muista kuinka punnerretaan. XP Eli en ole vielä kokeillut.

    Eivätkä kuitenkaan itse osaa. =P

    Ei mitään järkeä, se syö särkeä. Meillä se on seiska. Tosin, saatan valita jonkun kieliin tai kuvaamataitoon keskittyvän lukion, ja en ole varma niihin tarvittavista numeroista...

    Hahaha. XD Minä? Koulussa? Ei ikinä! =P Ei edes, vaikka meillä on hyvin jerkkei poikii, joille saa koko ajan olla nauramassa, kiitos heidän tyhmyyden ja nolouden. '>_>

    Pitää pitää paikka pitämällä paikka. =)

    Melkein paras ikinä. =D Oletko jo kääntänyt vaaleanpunaiselle kissalle nuo sanat? =3

    Btw, minulla one 178 postia ja sinulla 187. Taidan voittaa kisan, jota ei ole edes olemassa. ;)
    Kyllä. ^_^'

    Se-le-vä. :p Minulla on vain ysi luokka aikaa vievänä.

    XD Hyvin arvattu. Jep, olen samaa mieltä.

    Yep, "Zelda ja Link". XD Niin, miksi ne edes nimeävät ne niin kuin "valmiiksi"?

    Enpä ollut ennen nähnytkään. Loistava video. XP

    Vau! Sisko! =S Minä olen aina halunnut siskon, mutta minulla on vain yksi mätä veli, joka ei ole edes kymmentä vuotta itseäni vanhempi (joutui muuten takas armeijaan maanantaina XD). Eihän täällä ole suomea puhuvia moderaattoreita...?

    Pitää koittaa jahka saan ne tulostettua, ei pysty muistamaan ulkoa...

    No, onnea koitokseen. =3

    Koulussa käsitellään tällä hetkellä partisiippeja ja infinitiiveja. Ovat täysin vieraita asioita minulle, mutta kyllä ne ovat jo toisen oppitunnin jälkeen ihan hyvin selvillä. Jotenkin...

    Ja pari päivää sitten äikän tunnilla saimme hyvät naurut, kun äikän ope sanoi yhdelle pojalle: "Opiskelemme näitä, jotta sitten aikuisena (lukiossa tmv.) tekesit oikeanlaisia virheitä". XD

    Ja tänään yksi ope sanoi ekalla välkällä ulkovalvojalle: "Juulia mikälie on luvan kanssa sisällä minkälie kaverinsa kanssa. Jos siellä (sisällä) on neljä oppilasta niin aja kaksi niistä ulos." XD XD XD ja vielä yksi "äks d" =P

    Jotain ihan outoa. :p
    Anteeksi hieman myöhäinen vastaus. Profiilini lukuisia viestejä katsomalla voi arvata, että olen kiireinen. (Viestisi oli päätynyt kolmannelle sivulle.)

    Serebii, se se (ei-suomenkieltä puhuva) , henkilöt, jotka eivät osaaa suomea ja siten spämmäävät sen täyteen enkun kielisillä viesteillään. No, hyvä, että on tullut myös uusia suomalaisia. :) Heitä on aina ilo nähdä. 08-08-08 kommentti. Sinä onnen/olympialaisten päivänä claimasin Marsin. :D

    (Aina pitää selittää sen nimen alkuperä. ;3;) No, nyt saa sentään selittää suo-emoksi. XD
    Kun ostaa hamsun, sen mukana saa sen paperit + hoito-ohjeet. No, sen papereissa luki, että sen nimi on Delfoin Zadi (Delfoin on sen "sukunimi"), joten päätimme, että mikäs siinä ja pidimme sen nimen. Sillä on 6 sisarusta:
    Tytöt: Zharma, Zafra ja Zasa
    Pojat: Zapata, Zamos ja Zave. Ja se on äidin puolelta sukua Delfoin. Isän nimi on Satumetsän Pirata ja äidin Delfoin Riina. =3 Joo, ja se (Zadi) on poika.

    XD Kuulostaa siltä, että olisit (melkein) koko ikäsi asunut poissa sivistyksestä. Ei millään pahalla. Yep, Galactic/Galaxy/Galaksi/Linnunrata ryhmäläisiä ovat. ^_^ Ja söpöjö kuin mitkä. =^_^=

    Onnea koitokseen. =) Voisin ehkä itsekin kokeilla.

    Perustamani kerho taisi muuten kuolla. Joten jos joku haluaa sen saa re-madetata. :p
    Hahahahahahahaha!!! XD Lollasin toooooooooooosi paljon omalle lausahdukselleni. Ei uskoisi, että minä olen tuon kirjoittanut. =P No, eipä muuta. Odotan vastausta edelliseen vastaukseeni ja taidanpa mennä lähettämään sähköpostin ja katsomaan Sinä Tuubista uusimman Pokémon jakson, joka ilmestyi Amerikassa eilen. :D Saturnus. <3
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top