• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
ShinyPalkia
Reaction score
1

Profile posts Latest activity Postings About

  • Ajattelin vähän lähteä ehkä tuonne Helsingin suunnille, kun nämä opiskelutkin tässä pikkuhiljaa saadaan päätökseen (ainakin toivottavasti saadaan!) :). Tosin voi olla että hengaan täällä Turussa sitten vielä vähän pitempään. En oikein tiedä, asioiden suunnittelu ei kyllä ole tämän tytön vahvinta alaa... Itseäni kiinnostaisi tuo Taideteollinen korkeakoulu Helsingissä, mutta saas nyt nähdä onko meikällä edes rahkeita päästä sinne. Ulkomaillekin olisi kyllä kiva lähteä pitemmäksikin aikaa ^^.

    Itselleni nuo muutaman sadan käyttäjän foorumit on tähän mennessä olleet niitä houkuttelevimpia, mutta yleensä niissäkin se itse asia kuolee aika pian. Ja sitten aletaan höpöttelemään vaikkapa nykypäivän nuorison tupakan poltosta tai vastaavasta ja se foorumin itse asia jää kokonaan unholaan. Ei aiheen vieressä höpöttämisessä mitään pahaa ole, mutta kyllä siitä aiheestakin on kiva puhua :D.

    Hih, kiitos! Naispuolisiin Pokémon-faneihin kyllä harvemmin törmää, etenkin sitten yli 15-vuotiaisiin sellaisiin. Itse olin pentuna niin poikatyttö, että kun muut tytöt tuppasivat vaihtelemaan tarroja ekaluokalla, niin itse olin poikien kanssa vaihtamassa pokékortteja. Nykyään on sitten tullut naisellisuuttakin vähän lisää, haha.

    Itse olen ollut aina vähän huonomman puoleinen englannissa, siksikin tämmöiset kansainväliset foorumit vähän arvelluttaa. Etenkin kaikki artikkelit ja sanajärjestykset tuntuvat välillä niin pulmallisilta, ettei mitään rajaa... Suomi taas jotenkin luonnistuu meikältä ihan mainiosti, pilkku on vakipano ja niin edespäin :D
    Turussa ainakin näillä näkyminen asustelen vielä tohon vuoden loppuun ainaskin ;). Kiva törmätä näin aika pian rekkaamisen jälkeen suomalaiseen porukkaan, vähän olen vuosien aikana vältellyt tällaisia isoja kansainvälisiä Pokémon-foorumeja, mutta nyt sitten tänne päätin rekisteröityä~.
    yeah lawl, I get lots of messages waiting for me too. x: I have lots of tests... my classes are hard. And my parents hate it too but I don't listen :D
    Woah now, that's a big and dirty conclusion to jump to. That's really dodgy, even I wouldn't think that.
    "a sex slave in need is a sex slave indeed"? Interesting....
    Tiedetään, vaikka olenkin näin huikea opettaja :))), niin nyt kyllä haluaisin enemmän F-Musicin kitaraosastolle myyjäksi. ;) Mieti nyt; saisi rahaa kun soittelisi hiljaa tiskillä, välillä myyden jotain ja välillä opastaen jotain tyyppejä. Kokeneita tyyppejä ei varmaan edes tarvitsisi opastaa, joita siellä nyt eniten kuitenkin käy. Ei ehkä kuulosta niin jännältä, mutta ajattele vain itsellesi sellainen ammatti, jossa saat tehdä juuri sitä mitä haluat, eli vaikka testaisit NDS:ää työksesi. :)

    Tuo on muuten vielä ärsyttävämpää kaupassa, kun jotkut tantat höpöttävät keskellä tietä ostoskärryjensä kanssa. Argh!

    Tuo äitihän oli vain rehellinen. :) Sitäpaitsi, kai se olisi voinut mennä niinkin, että nuo kuulokkeet olisivat olleet itse äidille, ja lapsi olisi käyttänyt niitä aina joskus?

    Ja ahihi, huomasin että olin kirjoittanut tuossa väärin, oli nimittäin pitänyt kirjoittaa hänen opettaneen meille 3x4:n olevan 16, eikä 4x4:n. :p Kukakohan se tunari nyt on? Etkä edes huomannut mitään!

    Missä päin asut? Torkkeli on nimittäin varmaan Suomen suurin kuvataidelukio. Se sijaitsee siis Hesassa.

    Tuosta syystä lukiossa on kivempaa. Täällä nimittäin ollaan aikalailla vapaaehtoisesti, jolloin tuollaista turhaa kitinää ei ole, ja muutenkin opiskelun voi jopa tehdä tunneilla. Tosin tämäkin asenne muuttuu kohdallani vielä tänään, sillä vielä pitäisi mennä ensin siivoamaan äitini toimisto, jossa menee joku kolmisen tuntia, jonka jälkeen pitää vielä lukea reilu sata sivua historiaa huomiseen kokeeseen. :(

    Meinasitko muuten planeettaa vai Pokémon-hahmoa? En nimittäin ihmettele jos eivät tuota jälkimmäistä tiedä, en tiedä oikein minäkään kunnolla. :p

    Mikä bändi on kyseessä? Voisin kuunnella ihan testimielessä. Itselleni kyllä menee 'mörinä' nyt aika sulavasti, itseasiassa suurin osa kuuntelemistani yhtyeistä on joko kasarilta, jolloin ei laulutyyliä mörinä (=growling) ollut vielä edes olemassa, tai sitten ne ovat juurikin örinää. :p Tosin tuo kuulostaa joltain Doom metallilta, jota en nyt ole ihan hirveästi kuunnellut. Tai sitten se on jotain Alternatea tai Nu-metallia, jolloin on melko varmaa etten jaksa sitä kuunnella.

    Tuo viimeinen kappaleesi oli aika härö. Lempijaksosi oli numero 69, sillä se oli ensimmäinen kunnon Pokémon Galaksin DP-jakso. Ei siinä mitään, mutta DP tarkoittaa myös Double penetrationia... Oliko tuo tarkoituksella muotoiltu noin, vai olenko minä jotenkin likainen?
    HIII :DDDDDDDDDDDDDDDDD I have a dog, a cat, several different types of birds and we had fish but they grew greedy, some began eating the others and then the ones that were still alive grew so fat they couldn't swim and died X_______X Do you? :D
    Yeah, real shocker =O And congrats on having a middle name? xD

    D:< wake up = school ;_;

    it lays in th name MONSTER house I guess...

    Lol 5 pages? Mine where like 6 questions x_X This school year is to easy...
    tanks :p

    Watch out there, the news says that 55% of the finnish people go around with knives :eek: Watch out for them!

    yay!

    Dont like the fact that your a finnish hottie? xD Well you have to proove me how cool you are for that role!
    Katsastappa minun profiilini ja huomaat kuka ainakin otti vinkeistäni vaarin. :D Katsoin noin sekunnin, että mitäs tuo nyt siinä haastaa ennen kuin tajusin mistä kiikasti. :)

    Joo, ja vinkkinä vielä, että en nyt sentään niin kiireinen ole, ettenkö voisi vastaustasi lukea. ;)
    Slow reply, I know.. My post in my profile might explain it ':3

    I think "Miss Dragodynamite" would be better, it doesn't make you look so old.. well atleast I think so. But it doesn't say "Mrs. Dragodynamite" anymore, so I guess the problem's gone now =P

    I don't know what other people think what "In the world of smilies" means, but I know I didn't... ^-^'

    Those are the colours that are in the "storage", like Plum or Light Blue. Eeh, I'm not really good with explaining things, I think you can ask in the Hel thread in the newbie lounge ._.
    I mixed the colours using The GIMP(it's kind of like Photoshop) myself and copy/pasted the code for it in my sig. You can probably do it using an other way too, but I dunno how. Well anyways, when you get the code you do it like; [/color*] (if you're wondering, the colour with the "code" "#37a2c5" looks like this. I just used it because it's the latest colour I used :p). Yeah... I suck at explaining x_x

    Hmm.. If I'll feel like it I'll send it again, and I'll make sure it's okay.
    ...Do you have to write so many words with 'y', 'ä' and 'ö'? .__. and the word lampaankeritsemenkohan scares me, it's too long @_@
    And nah, I still can't pronounce it C='

    Nah, I didn't swear on your profile. I'm not lying, honest! XP

    Oh yeah, Ditto... I'm sure that piece of gum is enjoying it's life. I feel sorry for the Pokémon that have to be in the Day-Care with it ;;;>_>

    I thing passwords are the best, not sure why, but I got used to them. They aen't so long anyways, I normally take around 40 seconds to enter it, that's not too much time. For me atleast.
    =D Congrats on beating Dialga! It was so hard for me to beat him.. uh, I mean it. That thing always used Roar of Time before I could even get to it. And Skitty's Normalize kinda made it worse too. Normalize, screwed up Skitty in PMD2 -_-
    And yeah, I know that you're probably finished with the entire story by now =P

    I'll see if I can reply to that anytime soon. Maybe not but we'll see...
    Joo, eli vastatakseni nyt kysymykseesi, niin postituskulut olivat tuossa tilaamassani DS-pelissä jotain 3 US dollaria. Tullejakaan ei pitäisi olla. Sarjakuvapokkarit tietysti painavat enemmän, joten postituskulut tietysti kasvavat. Eikä minulla ole hajua, mistä asti se peli lähetetään. :p
    <_< Then you found my secret. Im not telling my middle name D:

    *gets bitten, gets rabies*

    my team is chimchar and chicorita. Well thats weird, cause it always ended with a monster house...

    I know it from FMA xD But yeah turtles to x_x

    tests everywhere. I have an english test next class... Im looking forrd to it :3 (english is the only class im good at)

    we studied some german/ france 2 years ago (if they wanted) but this year only norwegian and english.

    What yo name then? =o
    spending money for a trip to europe ^_^, mum gave me some money to spend while i go to europe for a month with a friend.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top