• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
A
Reaction score
1

Profile posts Latest activity Postings About

  • Hehee =) Joo, onhan noita jonkin verran kertynyt, mutta yleensä oon aika varovainen tänne postailun kanssa, koska tuntuu olevan sen verran ristiriitaista porukkaa että hyvinkin voi tulla sanomista jos mielipiteet (tai vaikkapa niinkin pieni juttu kuin englannin kielen oikeinkirjoitus) eivät natsaa :p
    Hmm, Taideteolliseen korkeakouluun olisi varmaankin ihan kiva päästä, jahka olen suorittanut lukion (ja ysiluokan =P). Olen harrastanut piirtämistä jo jonkin aikaa (muutaman vuoden) ja olen haaveillut muuttavani isona Japaniin ja saavani siellä töitä animaattorina tai mangakana (= henkilö, joka piirtää mangaa). Tosin en ole vielä varma.
    Btw, harrastan japania, on ollut neljä kertaa ja olen jo oppinut tosi paljon. =3 Esim: "Watashi wa gakusei desu" = "Olen opiskelija", "Anata mo amerikanjin desuka?" = "Oletteko tekin amerikkalaisia?", "Watashitachi wa finrandojin dewa arimasen" = "Emme ole suomalaisia".

    Olen samaa mieltä. ^_^

    Ole hyvä. =3 Itsekin olen ollut melko lailla poikatyttö. Tuosta "pentu" sanasta tuli mieleeni, kun iskäni yhden kerran mökillä oli ihan humalassa ja vieläpä riiteli äitini kanssa. Yhdessä vaiheessa sitä riitelyä iskä sanoi: "Meidän piti perustaa perhe ja kasvattaa kaksi kärsää, mutta eihän siitä mitään tullut!" XD Muistan kun olin vielä vitosella ja jokaisen piti vuorollaan mennä lukemaan ekaluokkalaisille pareittain. Minä ja parini oltiin valmiiksi siinä luokassa, kun välitunti loppui. Ekaluokkalaiset ryntäsivät sisään luokkaan, ottivat Pokémon-kortit esiin ja alkoivat vaihdella niitä ja puhua: "Hei, kattokaa! Mä sain sen sähköhiiri Poksun! Hei, eiku ei tää ookkaa se! Täähän on oranssi ja tällä on pitkä musta häntä! Muten tää on kyllä samanlainen!" =P

    Itselläni on ihan toisin päin. ^_^' Englanti on helppoa, mutta joskus (= aivan liian usein) tulee ongelmia esim: "for" vai "to", "on", in vai at" jne. No, kiitos sen, että olen ollut jäsenenä täällä jo melko kauan ja harrastanut "sähköpostinvaihtoa" erään amerikkalaisen tytön (tai oikeastaan hän on jo 18v) kanssa noin puoli vuotta, sain enkun kokeesta 10. =D
    Joitain sukulaisiani asustelee siellä samassa kaupungissa. ^_^ Minne olet ajatellut muuttaa? Itse asun melko lähellä (ihan tarpeeksi isoa) kaupunkia, joten varmaankin muutan ensimmäisen kerran vasta kaiken opiskeluideni jälkeen USA:an tai Japaniin. =P Ellen sitten mene johonkin kieliin tai kuvataiteeseen erikoistuneeseen yliopistoon yms. opiskelemaan. Itse pidän enemmän isoista foorumeista - ovat yleensä paljon parempia ja kunnollisempia kuin pienet (parin)kymmenen jäsenen foorumit, jotka myöskin tuppaavat kuolemaan alta aika yksikön. Tosin olen ajatellut liittyä johonkin pienempään (ja uudehkoon) foorumiin "for reasons that are my own". ;)

    Ai niin, tervetuloa! =D On aina kiva tavata suomalaisia Pokémon-faneja, etenkin tyttöjä, koska (ainakin minä itse) hyvin harvoin tapaan suomalaisia, naispuolisia faneja. Taidat olla toinen.

    (Yksi suuri syy siihen, miksi pidän englanninkielisistä foorumeista, on se, että koulun jälkeen ei jaksa kirjoittaa tavuakaan järisyttävän hankalaa ja rasittavaa suomea. Liian paljon pilkkuja ja pitkiä sanoja... -_-')
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top