• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
U
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Continuance: Mensen van het forum? Nou, Ik ben eigenlijk niet zo van ontmoetingen van het internet. Het heeft meestal niks met de persoon zelf te maken hoor! Ik... voel me er gewoon niet echt prettig bij ^^; Ja, ik ben daarin een watje en heel erg voorzichtog, dat geef ik toe. Ik heb wel eens iemand van het Aniway forum ontmoet (al is het er ook maar één), maar die contactpersoon is eigenlijk meer voor een anime conventie :)
    Tuurlijk denk ik niet dat je expres niets terug stuurt! Hey, ikzelf heb het ook druk met huiswerk en stage, dus maak je geen zorgen. Ik kan ook van mezelf zeggen dat ik het niet expres doe ^^
    Ik doe ook meestal de kleinere dingen, maar meestal omdat ze dus ook kleiner zijn xD Ik zeg maar zo, doe rustig aan met al de dingen die je doet. Doe ik ook, alleen soms dat TE rustig xD

    xoxo Mistynia
    Helaas, msn zit er niet in. Soms ben ik maar even op internet, dus heb ik geen tijd voor msn. Sorry! ^^; Oh, ik zit ook maar alleen op sppf voor de Dutch Club X3
    Ai, hoe komen die cijfers nou weer? Even een dip? Kan ik me voorstellen, soms wil je gewoon even niet lereb >_>
    Gefeliciteerd met het halen van je rij-examen! En nu lekker cruisen, nietwaar? xD Nou, ik ben blij dat het goed met je gaat ^^ Het is altijd beter dan kut (excuses) in je vel zitten. Met mij gaat het ook goed ^^ Het gaat veel beter op m'n stage nu ik er lekker in zit en ik krijg ook steeds weer complimenten van m'n stagebegeleidster wat me ook weer een goed gevoel geeft.
    oh je bent dus bi, in dat geval dan moet je eens gaan kijken bij de ballenbar daar zit er altijd wel een bij die beide is:p
    oke flauw grapje maar nogmaals veel succes gewenst ik zal je wel een gil geven zodra ik een link heb.
    zo zo, dat klinkt alsof meneer op vriendinnenjacht is, veel geluk:p

    maar ehm.. niet om het een of ander umbreunatic maar ik kan me best bezighouden met online battles tegen verscheidende types alleen ik deed het minder vaak toen ik nog wi-fi had, ik accepteer battles zodra een internetmaat wat te testen had dat ongeveer een keer in de maand was of zo niet elke dag dat gaat vervelen.

    we zullen zien wat eruitkomt, er worden in ieder geval geen ubers (inc garchomp) gebruikt maar dat ken je wel.
    ik leef met je mee. laatst had ik die wi-fi text uit mijn sig verwijderd omdat ik plaats nodig had voor iets anders ik was het zelf helemaal vergeten.

    dit gaat nog wel een tijd duren maar weet je wat? ik ben toch vaak op deze site als m'n wi-fi het weer doet dan nodig ik je wel ui voor een battle is dat een goed idee?
    het spijt me zeer umbreunatic maar ik moet je helaas wederom teleurstellen._.
    ik heb gisteren nog aan mijn oudste broer gevraagd of ik de onderdeel voor hem op zal zoeken maar zelfs dat vertikt hij, wat dat betreft zit ik hier vast aan de vloer genageld
    Ahaha, sorry, dat had ik verkeerd begrepen. Ik denk wel dat dat komt omdat, als het forum al wat langer meegaat, er ook vaal wat 'oudere' (onze leeftijd) mensen op zitten en die ook meer volwassener zijn. Verder denk ik ook omdat we vaak bij een forum (of iets anders) komen en ons aanmelden omdat we daar dezelfde interesses tonen en vaak op één lijn zitten.

    Ok, is goed. Ik stuur je wel een PM met mn e-mail adres. <3
    Ik heb dan wel vrienden, maar niet zoveel. Ik heb al veel met ze meegemaakt, dus ik kan ze vertrouwen en ze mijn vrienden noemen. Ook al zijn het er maar 3 :D Oh, ik kom wel degelijk voor mezelf op, dus ook bij mijn vrienden. Maar ja, ik kan het wel begrijpen dat mensen zich zo voelen.
    Tuurlijk, proberen kan altijd. Het meeste deel van je leven gaat toch uit naar expirementeren van dingen en dan vooral van relaties. Niet alles zal in één keer lukken, maar dat is volkomen normaal. Tenmintse, in mijn ogen. Mh, ik vind dat er geen mss/mr right bestaat. Wel iemand bij wie je je prettig voelt en vaak bij wil zijn. Daar geloof ik wel in :) Ik denk dat een relatie ook idd goed is voor je sociale contacten en zekerheid. Verder kan ik daar niet veel over zeggen, omdat ik daar niet zoveel ervaring mee heb.
    Precies.
    Mh, tis geen botte vraag hoor, mensen horen daar tegen te kunnen ^^ Mh... Ik vind mezelf iig niet lelijk nee, aantrekkelijk... tja.. ik vind het echt heel erg moeilijk om dat over mezelf te zeggen ^^; Laten we het er maar op houden dat ik mezelf niet lelijk vind :3
    Mh, vreemd. Zo te lezen hoor jij niet echt dit soort problemen te hebben :) Ach, ik ben 19 en heb nog nooit een echte relatie gehad. Maar ja, ze zeggen wel eens: wat je nooit heb gehad, kan je ook niet echt missen.

    Wat?! Denk je dat ik aardiger ben over het internet?! :p Nou, nee, dat valt wel mee :D In het echte leven ben ik ook gewoon zo, joh :D :D :D

    Juist.

    Ik wil je best wel mijn msn geven, maar ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik er echt haast niet op zit. msn gaat bij mij altijd zo vreselijk sloom en ik heb er haast nooit tijd voor :D En dit zeg ik echt niet omdat ik je mn msn niet wil geven! Maak je daar maar geen zorgen over ^^
    Neen! Ik kan er niet tegen als iemand verdrietig is... ;_;
    Arme ziel, geef niet op. Ik heb ook nog nooit een date gehad, heck, jongens kijken geneens naar me om. Ach, je weet maar nooit wat er in mensen hun hoofd omgaat. Je moet maar zo denken: It's her loss :) Ik denk altijd maar zo bij mezelf: het komt wel een keer, ik vind wel iemand. Jij moet ook zo denken. Wie weet staat ze om de hoek ^^ Geef niet op! Het leven is te kort om op te geven ;_;
    D
    huh what
    I have no clue what you mean.

    I had to leave today to go somewhere.
    OMG really =(
    You must be really mad now.... just keep your head up and life goes on! Sorry not being online that much on MSN, I've been studying kinda hard for a test I have to apply for yet another college... Well, I'll arrange time to get online later today! See you! Get better!
    Ahaha, dus zo zit dat X3 Ach, ik zeg ook gewoon dat ik Pokémon kijk en speel. In het begin is het: "Echt waar?!" En daarna is het: "Oh, ok :) " Heerlijk, begripvolle mensen ^^
    Ach... het kan je alleen maar beter maken, toch?
    Oh ja, dan krijg je dat ook weer. Die ouders altijd, moeten altijd wat te zeuren hebben :D
    Wacht... Het vriendje van je zusje het niet meer weet... wat? I'm confused! ;_;
    Jup, gelukkig wel ^0^
    Ach, als ze maar weten dat IK de baas ben :D En ik praat gewoon met ze over Pokémon, daar zijn ze meestal stil van X3
    Lol, melig is altijd goed.
    Tja, het is gewoon wennen. Ik loop stage bij een kinderdagverblijf. Vandaag was leuk, dus ik moet gewoon wennen. Dan komt het wel goed ^0^
    Zeg het maar, ik kan het aan!
    Het gaat. Ik ben vandaag met mijn stage begonnen en bij mij gaan eerste stage dagen altijd... grof gezegd kut. Ik moet altijd wennen >:C
    Hoe is het met jou? :D
    Of course you are! :D As long as I'm in yours, it's gonna be aaaaaall okay ^0^
    By the way, when I clicked your name, it said 'Database Error', twice! Gasp what could this mean?! I think it's all because of the new president [/lameheid en droogheid]
    well, I'm OK in a roundabouts way (just recovering from a huge chemistry homework -_-)

    and yourself?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top