• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
E
Reaction score
2

Profile posts Latest activity Postings About

  • Oh mooi, daar ben ik blij om^_^

    hahaha, idd, lekker slim XD Ik hou ook wel van een horrortje op zijn tijd, niet alle tijden, niet zoald mijn zusje. Ik heb het vast wel eens verteld over de conectie tussen mijn zusje en horrors.
    Zusje+Horror= :D

    Yep, ben bezig met een Nuzlock, ben wel een "beetje" afgeleid, want ik heb veel spellen ontvangen voor mijn verjaardag^-^'
    Oeh, een Nuzlocke op HG. Djhappy heeft wel eens een nuzlocke daarop gedaan. Over wat hij erover verteld heeft... Ik wend je heel veel sterkte.

    Maar even over HL, je moet echt heel binnenkort voor een Sitrus smoothie vragen(Kan gewoon in de thread) want anders is de volgende challenge je laatste ^-^;
    Ach, denk maar zo, beter traag internet dan geen internet.

    Maak je geen zorgen, ik geef je wel een VM als er een nieuwe challenge is. Oh, en als ik jou was zou ik een Sitrus Smoothie kopen, want je heb net meer dan genoeg.
    En vergeet niet om de challenges die je heb gemist te lezen, zodat je up-to-date ben.

    De film was acht heel leuk^w^ Het is een aanrader!
    Wow, Halloween en Srcream. Ik hou niet echt van horrors^-^'
    Hopelijk is het je wel gelukt om uiteindelijk in slaap te vallen.
    Jep, alles gaat ook goed met mij^w^

    Ai ai. Hopelijk doe je internet het wel goed nu.
    Ja, het was best wel heftig ja. En het zou best goed kunne dat je er iets over heb gehoord. Nieuws kan echt heel snel spreiden.

    Oh, en ik moet zeggen, je heb echt geluk! Terwijl ik jouw antwoord willekeurig koos, koos ik degene die maar 1 SP van je houdige SP af haalde. Want je had nog maar 2 over. Een andere, en je speelde niet meer mee.

    En ja, ik ben ook blij dat ik ongedeert ben^w^

    Oh, en ik heb gisteren "Super 8" samen met Codeyokoo gekeken op school. Want je mocht er gratis heen. Ik en Code waren de enigste 4de klassers, de rest waren allemaal wuppen of wuppen in spe :p
    Hey Ezz! Hoe gaat het?

    In mijn straat is iets gebeurd dat het nieuws heeft bereikt. Iemand had zijn opa en oma neergestoken, en een politiehond. En de politie heeft in zijn knieën geschoten... En ik was mijn verjaardag bij mijn moeder aan het vieren, die dag zal ik niet zo snel vergeten^-^'
    I'm not exactly sure in terms of numbers, but definitely smaller than the original photo. Maybe half the size? I'm sorry if it's not much help... I honestly don't care the size, as long as it's smaller.
    Hehe, ik snap het wel. Ik ga nu met de trein naar school, en dus moet ik om 6:15 opstaan. Gelukkig ben ik elke donderdag het eerste uur vrij, dus kan ik dan om 7:15 opstaan.

    Ik zit nu op een niewe school, dus het is even wennen aan alles. Gellukig heb ik mijn beste vriend en Codeyokoo die me helpen ^_^
    thanks! It's not much. I'd like the pbackground to be
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top