• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
W

Profile posts Latest activity Postings About

  • Just a random "moi". Moi! =3

    Muuten, tiedätkö ketään crosspoison nimistä YouTubesta? Kuulemma on suomalainen ja omistaa uusimman Pokémon pelin - Platinumin. Tosin, olen melko varma, että hän käyttää emulaattoria jne.
    Hyvää matkaa! ^_^

    Ei nettiin ainakaan kymmeneen päivään. *_* Täytyy myöntää, että en kestäisi "hengissä" sitä reissua. ^_^'

    Jep, toivotaan, että The Finnish club avautuu ASAP.
    Jep. En minäkään ymmärrä, miksi viestien pitää olla pitkiä, kun ei tule edes postcounttia. Sain myös infractionin joskus kun bumppasin tappeluketjuani DP battle-alueella, vaikka eihän siitäkään postcounttia tule. Okei myönnetään, en lukenut alueen sääntöjä kun ajattelin hallitsevani foorumin etiketin.

    Mutta, minulla olisi vielä yksi romaani tallennettuna, sillä olin kirjoittamassa vastausta kun ketju yllättäen suljettiin.
    Hyvä! ^_^

    Toivotaan kerhon avaamista ja syödään vaikka jäätelöä odotellessa.

    Mutta eihän meidän kerhossa ollut liian lyhyitä viestejä. Viestimme olivat romaanien pituisia.
    Ei suinkaan, vaan koska kaikki ketjut on väliaikaisesti suljettu yhden rivin mittaisten postin ym. takia. Tosin jotkut on jo avattu. Eli pitäisi aueta piakkoin, varmaan tänään tai huomenna.
    Olen perustamassa suomi-kerhoa. Kiinnostaisiko sinua liittyminen? Jo noin 5 on mukana.

    Jos olet kiinnostunut liittymään, ole hyvä ja pm/vm minulle. Jos haluat, voit olla omistaja tai co-omistaja.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top