• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
X
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Meillä syysloma alkoi eilen - viikko lomaa ja heti perään viikko tetissä. Olen jossain kaupassa töissä.

    Hyvä kuulla. Nii-in. Mistä tilasitkaan ja mitä? "Play-Asia"n perusteella jostain päin Aasiaa?
    Hyvä, ettei ihmeempiä. Luulisi niin olevan. Btw, toimivatko tilaamasi tuotteet kuin ne olisi ostettu kaupasta?
    Olen aina halunnut tilata Pokémon Special -mangoja ("mangoja" XD) toiselta nimeltään kuulemma Pokémon Adventures. En vielä tiedä. Tässähän sitä informaatiota on ja tältäkin ehkä voi ostaa. :\ Hmm, eräs amerikkalainen ystäni on tilannut jotain ihme Pokémon mangaa, joten kun seuraan siinä viestissä olevaa linkkiä päädyn Amazon.comiin ja sieltä sitä ehkä voisi tilata. Tuota "Pokémon: Diamond and Pearl Adventure!" sarjaa varmaankin saa helpommin kuin Specialia, joten ehkä tilaan "Pokémon: D ja P Seikkailu!" mangaa, vaikka mitä olen kuullut ja nähnyt, se ei ole yhtä hyvä kuin se toinen.
    Hinta nousee 20%:lla! O_O' No, joku n. 15€ maksava kirja ei senkään jälkeen kyllä ihan hirveän paljon maksa. :\ Mutta liikaa...liikaa...

    No, toivottacasti tulevat kohta. ^_^

    Pitää suostutella veljeä auttamaan minua tilaamaan Internetin kautta (mieluiteen niin, ettei vanhemmat luule maidän tilanneen +100€ maksavan turhan pelin). :S Tosin ongelmana on, että se armeijalainen ei pidä Pokémon-aiheisista jutuista niin kuin Pokémon mangoista, joita ei ikävä kyllä myydä Suomessa. :(
    Kiitos vastauksesta. :) Seeeen....voi siis maksaa luottokortilla? Ja sitten joku päivä parin viikon päästä sen pitäisi saapua postiin, mistä sen voi käydä hakemassa? Pitää tilata joku kerta. =3
    Hei! =3 Näin yhden uuden viestisi, joten ajattelin kysyä; maksaako nettikaupoista tilattaessa sen tuotteen kuljetus (tuonti tai joku) Suomeen paljon? Ajattelin vain, että jos tilaisin jonkun Pokémon mangan tai pelin (netin kautta) Japanista tai jostain sieltä päin (Itä-Aasiasta kuitenkin) niin tulisiko se maksaamaan maltaita pitkän etäisyyden vuoksi?
    Nyyh...rasismia. Tai sitten eivät vain ole huomaanneet ettei kerhoa ole vielä avattu.

    NN: Isoveljeni laittaa usein nimekseen (peleissä, internetissä) sodomies. Ennen hän laittoi nimekseen Naama. Outo iv. minulla. 0_o
    The Finnish club suljettiin, koska tuhannet spämmärit valtasivat sen ja alkoivat julistaa siellä sodomian ilosanomaa.

    Eli toisin sanoen kaikki klubit suljettiin hetkellisesti, sillä monet eivät ole lukeneet sääntöjä ja kirjoittivat yhden lauseen posteja. Tosin niitä on availtu jo suurilta osin, mutta jostain syystä suomalaisia on nyt syrjitty.
    Kerho on nyt perustettu. ^_^

    Sen nimi on The Finnish club. Joten jos näet sen niin sen kun alat lähettelemään viestejä sinne. Muista kuitenkin ensiksi lukea klubin säännöt.
    Olen perustamassa suomi-kerhoa. Kiinnostaisiko sinua liittyminen? Jo noin 5 on mukana.

    Jos olet kiinnostunut liittymään, ole hyvä ja pm/vm minulle. Jos haluat, voit olla omistaja tai co-omistaja.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top