• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
A
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • op handheld speel ik veel chrono trigger DS en met de TVconsole ben ik veel bezig met call of duty 4, ze zijn beide erg vermakelijk^^
    het is gewoon nagenoeg verdwenen, het fietst een stuk veiliger moet ik zeggen^^
    het motregent wel daartegenover maar dat is niet zo heel erg.
    Ach, het gaat gewoon z'n gangetje. Nu ik nog steeds geen school of werk heb moet ik de dagen zien door te komen en het gaat prima. Ik breng aardig wat tijd door op forums enzo. Voornamelijk op AWF, maar daar ben ik gisteren gebanned. Nu verveel ik me een beetje, maar ik kan nog altijd gaan gamen of iets kijken.
    ach ja, het geld moet toch ergens vandaan komen, het geld groeit niet aan bomen:p
    trouwens heb jij toevallig een PS3 thuis?
    zoals je kan bekijken is m'n account nog een beetje leeg, ik heb nog weinig tijd gehad om het te veranderen^^
    ik denk dat zolang er sneeuw ligt dat het altijd ietsje rustiger is waar jij werkt, veel mensen durven de straat niet eens op en terecht ook, gistermiddag toen ik naar mijn opa fietste met m'n pa kwamen we nog twee beschadigde auto's tegen, een daarvan had de linkervoorband compleet horizontaal staan en de ander lag zijwaards in de sloot en dat doormiddel van gladheid en een lage zon.
    true, op die manier heb je minder last van financiele problemen, m'n oudste broer deed dat ook toen hij net het huis uitwas.

    het zal trouwens dan wel een erg rustige straat zijn waar die tankstattion staat of niet?
    vast eentje buitenaf.
    alles gaat even goed als het koud en wit is Aesir^_^
    ik ben nou heerlijk bezig met call of duty 4 online op de PS3, ik ben net eerste geworden met free for all.
    Oh, nevermind. I found someone to do it. But it's a Lv. 100 Battle where you write down your Pokes stats to calculate their IVs later, it's not really a battle
    Thanks. And, yeah, a Shiny is a Shiny. Hm, could you do an IV Battle with me? I found some Shiny Starlies on my box and I don't know their IVs. If you can't it's OK, I'm just asking.
    sorry about that, and no. mine is in my sig. erm, sorry for such a last minute thing, but do you have any adamants?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top