• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
N
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • ----------
    Originally Posted by Nenapaa
    Ok, so I just have to rate again.

    Seriously, you have major weaknesses to the most common threats around. Gyarados sweeps your whole team when it's not against Gardevoir, though even then it easily worns it down. Some other threats are Garchomp, Heracross, Metagross, Tyranitar, Weedle, Mamoswine, Infernape, Lucario, Gengar, Gallade, Scizor, Mudkip, Heatran, etc...
    ----------
    O_O What was that? Ai joo suomikin on keksitty...Anyway, nimesi on muuten kirjoitettu väärin tuossa. :p
    Joo, tiedän. Ei haittaa ollenkaan.

    Ai niin, tiedän kyllä Macho Brachesta ja niistä Power Anklet, Bracer jne. jutuista. Niitähän minä olenkin käyttämässä. :)



    "2,002 visits", olen suosittu. :D
    Yhdellä! >_< No, keskimääräsi on 0,92. Minulla taasen on 1,48. :p Pitänee tänään aktivoitua ja lähettää paljon postia. ^_^ Muaallekin kuin peli- ja uutukaisosastoille.

    EV-koulutin eilen yhtä Pokemoneistani. Siis onko se 510 EV:tä per Pokemon niin jokaiselle Pokemonille? *Kuolee* Sillä Pokemonilla on kasassa nyt noin 200 EV, joten tarkoittaako se, että vielä noin 300 lisää?

    "Mun mielestä karkkeja oli liian vähän ja ne maistui sahanpurulle. Pokepallokin oli väärän värinen ja muotoinen. Se ei ollut edes pyöreä. Hei c'moon!"

    ^ XD Suoraa puhetta. *Kuolee nauruun* Ehkä jopa voisin laittaa tuon signatureeni. XP
    Aion kokeilla kun on mahdollisuus. Itse olen pelannut sulkapalloa pienestä asti ja kävin talvella/keväällä kerran viikossa pelaamassa sulkapalloa hallissa (ja kyllästyin sitä myöten siihen :p).

    Jos uutukais-alueen viestit laskettaisiin, minulla olisi varmankin jo 200 viestiä ellei enemmänkin. :p Ellei peli (se hauskanpitopaikka) alueen viestejä lasketa, varmaankin puolet viesteistäni on tervehdys-osastolla. ^_^

    Pulla on englanniksi pulla, tietääkseni. Kukot: peruna, kala, liha jne. Yksi isovanhemmistani asuu Itä-Suomessa, joten hän on tuonut tuliaisiksi perunakukkoa ja olemme itsekin ostaneet sitä kun ollaan kyläilemässä käyty. Karjalanpiirakat? Paistit? (yöh :( ), paljon muuta ei niin hyvää, kaalikääryleet ja lopetan siihen, öhm. :( Oikeasti, puolet "Suomen kansallisruuista" maistuu pahemmalta kuin häränsorkat piimässä...

    Tiedän! :D Itselläni on niitä, ne karkit ovat hyviä ja figuurit myöskin. Jep, itsekin olen laivalla niitä nähnyt. Vau, Palkia... :3: (Ei, en ole Palkia fani, sattuu vain jostain ihmeen syystä olemaan nimeni täällä.) Eliitti Nelosia vastaan, voi näyttää niille tai jotain.

    Laivoista ja Pokepalloista puheen ollen kerron yhden jutun, mikä tapahtui Ruotsin tai Viron laivalla pari vuotta sitten: Laivassa oli semmoinen kauppa, missä myytiin Pokepalloja, mutta itselleni ei ollut rahaa mukana ja vanhemmat eivät suostuneet ostamaan, joten en saanut yhtään Pokepalloa sieltä. Myöhemmin siellä (se paikka jossa on uloskäynti, penkkejä + muuta, en muista nimeä), no kuitenkin, siellä oli eräs varmaan minun ikäseni tyttö, joka oli ostanut semmoisen Pokepallon. Hän avasi sen ja siellä sisällä oli Beautifly ja nyt se pahin osa: Se tyttö ei ollut ikinä kuullutkaan taikka nähnyt ainuttakaan Pokemonia (varmaankaan), koska hän sanoi vieressä oleville sisaruksille/kavereille: "Kattokaa! Sain perhosen tästä pallosta!". Reagoin heti siihen huutamalla päässäni: "Idiootti! Se on kyllä ihan selvästi Beautifly eikä perhonen! Arrgh! Anna se tänne senkin Beautiflyn vihaaja! Sitten mokötin loppu matkan, koska se Beautifly oli nyt sen tytön omistuksessa. Poor Beautifly... :(

    Jep, taidan olla hiukan akkipikainen ja ärhäkkä niin kuin Aku Ankka. XD Siitä saisi varmaan hyvän fanitarinan jos hiukan muuntelisi (ei oikeesti). ;P
    Niin kai. :p

    Itse en ole koskaan pelannut tennistä (paitsi pari kertaa yhtä surkeaa tennispeliä tietokoneella). Olisi kyllä kiva kokeilla joskus. :)

    By the way, olet yhtäkkiä alkanut nostaa tasoasi kohisten-olet vain kymmenen postia jäljessä. ;)

    Muuten, oletko koskaan käynyt Norjassa? Minä ja perheeni ehkä lähdemme sinne tänä kesänä.
    Wow, we are both Marsh Trainers. ^_^ Anyway just saying: Hi! ^_^

    BTW, profiilisi kertoo, että olet kiinnostunut tenniksestä. Missä käyt pelaamassa vai katsotko vain telkasta otteluita?
    Hehe, I don't read the lyrics, somehow I can understand what are people talking about even if they talk like the singer from CoB or Mr. Lordi XD I know I'm weird XD

    Lol XP
    Oh, well I like them anyway XD (yes, I get easily amused XD) I'm listening to them even now X3

    Yeah, I have to go to school till 25th June, I envy you >_>
    But then I'll have vacations till 1st September =P

    I know that nobody is going to notice (the teacher doesn't even notice when I'm not by math XD) but I want to get those teachers on tape ;P
    Hehehe, it starts in less than an hour >=D
    Oh, good X3

    Hmm..I like the second one, the first one...not so much XD
    But It Snows In Hell and To Hell With Pop (just have to love the lyrics from THWP!) are still better than both of them =3

    Yup. Someone said that they are just like Lordi, just without masks so I had to listen to them =3
    I like only band/songs that have good lyrics so In Your Face is my favorite CoB song <3

    It isn't weird, everybody has his/her own taste =3

    Btw, school ends in a week so that means today at 17.30 is a day called "School memories" (well something like that, I have no idea how to translate it XD) and this year the teachers and parents will have to some random things (sports etc.) and I'm gonna go there and record it XP
    I hope our math teacher will be there too, I just wanna get her on tape >=D *insert evil laugh here*

    ~...Say one more word I double dare you, BRING IT ON!! It's my world you're in it it'll take you down in a minute...~
    Kiitos posteista The Finnish clubiin, Nenäpää ja muut! ^_^

    Toivon, että postitatte jatkossakin tarpeeksi pitkiä viestejä kerhoon. :D

    BTW, Nenäpää: On oikeastaan melko hyvä asia, että kommentoitte toinen toistenne viestejä; kerho ei ehdi "sammaloitua" kun postailette usein. :p
    Muistakaa lähettää viestejä The Finnish clubiin. Sanon sen näin yleisesti kaikille. ^_^
    Joo ei marjoja. (Paitsi jos Pokemonin nimi sattuu olemaan Marja :p)

    Kiitos taas selostuksestasi (vaikka tällä kertaa tiesin sen jo valmiiksi). ^_^

    Käynpä siellä vaihteeksi.

    "Kävisikö sinulle taistelu, jossa: ei saa käyttää ubereita, saa käytää vain kolmea tai sitä vähemmän Over Usedeja ja loput voi olla UU:sta,Nu:sta tai/ja BL?"

    Tosin olen muutellut joukkueeni jäseniä melko tiuhaan, joten en ole enää varma asiasta.

    BTW, eilen kun ei ollut muutakaan tekemistä breedasin Pokemoneja ja yhdellä Pokemoneista oli tosi hyvä IV. Jotenka varauduppa vain ;D
    Ottelusta: Ei marjoja, okei? Koska itselläni ei ole marjoja enkä jaksa niitä hankkia, joten ei käytetä marjoja ottelussa.

    Itselläni on todennäköisesti kohta kolme Pokemonia valmiina.

    BTW, kuinka monella Pokemonilla ottelemme? Itselleni kaikki 3~6 käy.
    Ymmärrän. ^_^

    Näyttää olevan tällä hetkellä 1271 vierailua. 0_o

    Hyvä :D. Olet vakuuttava. :)

    (Tiesin etteivät he osaa sanaakaan suomea ;P)

    Kyllä, sehän se. PMD=Pokemon Mystery Dungeon. Minulla on PMD Red, mutta täytyy kyllä sanoa, että uudelleenpeluu (mikä se nyt olikaan) on melkein täys nolla. Huonot grafiikat, liian vaikea, itseään toistava, 99 kerrosta joissain (menee 5 tuntii ja kuolee 99% varmuudella) *_* ...

    Toivottavasti Time ja Darkness (uusimmat) ovat parempia, olen semmoista ainakin kuullut.

    Vihdoin huomasin viestisi. ^_^' (Oli pieni viesti ja P_Skittyn viestin alta sitä tuskin huomasi XD)
    Tack! (ei, en pidä ruotsista)

    Näköjään olisin voinut, kun ei kerta sanomista tullut. :p

    Hyvä, että olivat vaan unohtaneet eikä mitään pahempaa. :)

    1,254 käyntiä profiilissani (vaikuttaa siltä, että täällä on puolikkaita ;P, vitsi vitsi)

    (Puhuiko hän mitään suomenkielestä tai ihmettelikö keskusteluja?)

    BTW, tänään tuli PMD: Noutaja ryhmä uunista ulos! (Noutajasta tuli mieleen kuolema, niin kuin viikatemies :p) Oudon hyvin oli dubattu. *_*
    Kiitos! :D
    Ylistäkäämme sinua, oi kunkku.
    *Halaa ja antaa kakkua sekä limsaa* Kiitos,kiitos,kiitos....kiitos!

    Thank you Angeling!

    Muistakaa seurata tarkasti ohjeita ja olla postittamatta spammia! Jos on jotain kysyttävää, pm:kää siitä minulle.
    Muista kirjoittaa se englanniksi, hyvällä grammarilla höystettynä. ^_~
    Kiitos etukäteen! :)

    Onnea muuten tason noususta. :)

    No-no Denmark se olla Deutch (sekoitan sen aina saksaan, mistä lie semmoisen sanan keksineet.)

    Toivotaan ettei tule sanomista ja odotellaan heidän (/hänen) vastaustaan ennen kuin aletaan lisää spekuloimaan (niin kuin taisitkin jo sanoa (/kirjoittaa). ^_^

    Okei. Samaa mieltä olen.

    Uskon. ^_~ Olen sitä itsekin kokeillut. Tai juosten (jos on hyvä kunto), kävely on melko yksitoikkoista ja ikävää.

    Selvä. Jotkut tuovat grillejänsä sinne korpeen. XD Toivottavasti eivät roskaa lenkkeilypolkuasi.

    BTW, nyt kun vihdoinkin muistin kirjoittaa niin osaisikohan kukaan tehdä (kerhoon liityen) Banneria (vai mikä se nyt olikaan...) taikka muuta vastaavaa, jonka voisi laittaa signatureen?
    Jos millään voisit (alkavat tosin kai ihmettelemään miksei (vara)omistajat kysy :p ).
    Joten jos, haluat kysy pois.

    Tanskalainen?! *_*

    Olen aina luullut, että hollantilainen. ^_^' (Sanakirja shekkaus) kyllä on se hollantilainen.

    Ymmärrän, ei se minua haittaa ollenkaan (Suomen "poliittiset/taloudelliset" asiat todella ovat vähän kallellaan), mutta he pitävät sitä "spämminä". Niin se vain on.

    Tiedän.
    Ei, mitä minä olen katsellut he eivät ole poistaneet niitä (ehkä joitakin tosin) vaan he ovat loppuun (kerhon vikaksi viestiksi) kirjoittaneet kommenttinsa kerhosta. Meidän kerhostamme semmoista viestiä en kyllä löydä...

    Eli yhden virkkeen=lasketaan. Olen samaa mieltä kanssasi. Ei kaadu maailma siihen...
    Ei heillä "ole aikaa" alkaa joka ikistä klubia läpi selaamaan. (Minusta tosin tuntuu etteivät muistaneet meidän kerhoa). Uskoisin, että he pitivät minun viestejäni (muutamaa niistä) "yksi rivisinä" (one-liner) ja katsoivat parhaaksi olla avaamatta kerhoa, jonka omistaja "rikkoo" sääntöjä (jos he siis muistivat klubimme).

    Ehhh...En tajua. ^_^' Oliko tuo vitsi vai tarkoitatko suomi-kerhoon lähettämiäni viestejä?

    Hyvä. ^_^
    Pyöräily on minusta kivempaa (pääsee nopeammin :p), mutta "esteradat" (kiipeämistä, hyppimistä...) metsissä + muualla ovat kyllä kivoja.
    Autio lenkkipolku *haluaa samanlaisen*. Miten se voi muka olla autio? Täällä on melkeinpä "ruuhkaa" lenkkipaikoilla. Ehkä pitäisikin tulla sinne lenkkeilemään. :p

    Päivisin? Siellä on siis iltaisin "kovat juhlat" vai? ;P (Sori, en voinut vastustaa XD).

    *Hakee sinut pois metsästä* Et mennyt. :) Hänen profiilissaan lukee, että hän on miespuolinen.

    Et kuulostanut ollenkaan negatiiviselta (ainakaan minun mielestä). ^_^
    Tietääkseni he eivät pidä siitä, että kysytään: Miksi kerhoni ei ole auennut?
    Luin, että siitä saa viivyttelemättä varoituksen jos kysyy sitä.
    Ja minähän en sitä riskiä "uskalla" ottaa. (Pitää olla hyvä esimerkki uusille jäsenille ^_~).
    (^ Arvaat varmaan, mitä tavoittelen tuolla.)

    Joten en kysy sitä.Joku muu voi kysyä, mutta en itse kysy "varoirus vaaran" vuoksi.

    Uskon, että se (suljettuna oleminen) johtuu siitä, että sinä ja ,oliko se nyt Walking Contradiction, kirjoititte englantia suomi kerhossa. Ja kun uudemman kerran katsoin, niin olen pahoillani, mutta löysin sieltä liian lyhyitä viestejä.

    Pystyvätköhän ylemmät tahot koskaan älyämään, että suomalaiset ovat lyhyt sanaista porukkaa?
    Vastaan: Eivät!
    "Re-syntyisivät" suomalaisiksi ja tutustuisivat kulttuuriin. (Okei, myönnän, hermot hieman paloivat :p)

    For the why I can't copy them. I...Oh yes I finally noticed that yes, you can copy them.
    Excuse me, I didn't notice it. ^_^'

    Uskot vieläkin, että voin olla kerhon omistaja? Kiitos! ^_^ *halaa ja antaa keksejä*

    (No kun en raportoinut liian lyhyistä viesteistä ja taisin lähettää pari lyhyttä viestiä itsekin *katselee pois päin vihellellen*. Ei ne mun mielestä aivan lyhyitä olleet *sanoo kuiskaten*)

    Missä päin olit ulkona? Kotona vai kauempana? Pyöräilitkö vai mitä?
    (Sori jos olen liian utelias :p)

    Minä olen kesäisin yleensä sen verran vähän ulkona, että iho on melko vaalea.
    Eilen tosin pelasin mölkkyä (voitin ^_^) ja kastelin kukkia puutarhaletkulla.

    Pitäisi ehkä alkaa pyöräilemään (josta tuli mieleen, että näin viime yönä unta pyöräilystä ;D).

    "One other dude" kuulostaa siltä, että minäkin olisin poika. *_*

    Pyysin anteeksi, koska olen eri mieltä kanssasi siitä kerho jutusta. :p
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top