• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
G
Reaction score
1

Profile posts Latest activity Postings About

  • (moet nog paint opstarten en dan animeren. Maar je krijgt hem vandaag!)
    Kevin: Oke! Tyson, dan zie ik je daar! *rent naar Route 1 om Zorua te trainen*
    (yep. ;) )
    Zorua: *staat op* Zorua! (Ik ben nog niet klaar!) *doet Ice Beam en schakelt Axew uit* Zor...ua...(Ergh...Professor Juniper, kan jij me effe helpen?)
    (Entei?)
    Zorua: ZOR! (AUW!) *huilt en doet Ice Beam en Blizzard en raakt Axew*
    Kevin: Juniper, ik denk dat het ook een Egg Move is, weet het wel niet zeker...
    (wat bedoel je? Bedoel je dit: Reshiram, Zekrom, voor Shiny Raikou en Celebi, Patrat voor de Snarl Zorua, maar voor wat dan voor de Vulpix als je die voor morgen kan breeden? Jirachi?)
    Zorua: Zor! *ontwijkt en doet Ice Beam en Blizzard* Zorua! (Ik ga je inmaken!)
    (oke, maar wat bedoel je met ei? Die krijg je toch gratis erbij? En de Jirachi en Celebi zijn UT.)
    Zorua: Zorua! (Oke dan!) *schud poot en begint met gevecht*
    Kevin: Zorua! Doe maar je illusies gebruiken!
    Zorua: Zor! (Okay!) *gebruikt illusies om Ice Beam te doen*
    Zorua: Zorua? *probeert het nogeens te vragen*
    Kevin: Ja, lol. En Dankje Juniper. Maar ehm...Tyson was het he? Maar wil je mijn reispartner worden? Anders verveel ik me onderweg. *lacht een beetje*
    (doe maar rustig. Doet nu pas uploaden. >,<)
    Kevin: Ik ben Kevin, aan genaam kennis te maken! Zo Professor Juniper, welke pokemon krijg ik?
    (nee, please. Tyson blijft mijn trainer.)
    Zorua: Oke, maar mag ik een soort van trainer van jou ook zijn alsjeblieft? Ik verander naar mens met mijn illusies, maar we doen het dan zo, een dagje Zorua, een dagje mens en zo om en om, net als een knipperlicht relatie! Alsjeblieft Latias? *kijkt schattig*
    Oke, maar mag ik een soort van trainer van jou ook zijn alsjeblieft? Ik verander naar mens met mijn illusies, maar we doen het dan zo, een dagje Zorua, een dagje mens en zo om en om, net als een knipperlicht relatie!
    Weet ik...maar zij zei oke, tot dat jij loog! Dus....maar alsjeblieft Latias! Dan wens ik dat ik weer een Zorua ben om tezorgen dat je weer van mij houd! *huilt meer en probeert een kus te krijgen van Latias*
    En niet waar Tyson, ik vroeg het eerst! Maar wacht, alsjeblieft, ik wil je trainer worden! *gooit Master Ball om Jirachi te vangen*
    En Latias! *huilt* Je zei dat ik nog een kus kreeg van jou! *huilt meer*
    (bedoel je de pokemon? Maar alsjeblieft, of dan doe ik later eens de Vulpix en de Snarl Zorua als het niet lukt voor morgen.)
    Wauw...Ik voel me raar...huh? Yes! Ik ben een mens! Dank je Jirachi! Trouwens...Jirachi, mag ik alsjeblieft ook jou trainer worden? *pakt uit mijn rugzak een pokeball* En Latias, kus graag!
    Yeah! Ik heb gewonnen! ^^
    Ehm...dan mag je me Kevin noemen! ^^ Zo Jirachi, verander me naar mens! Tyson, geef me dan de pokeball. Latias...hopelijk hou je nogsteeds van me als ik mens ben, maar krijg ik een soort van kus van jou Latias? *knuffelt en huilt*
    (oke, hopelijk kan je het voor morgen krijgen. ;) )
    Was nog net bij oma, had daar Wifi, meteen mewtwo gedownloadt! Heb trouwens een post gedaan in trade shop! ^^ Ga morgen weer naar oma, dus...
    (sorry, het is dan Sheer Cold)
    Kyurem! Doe Sheer Cold!
    Kyurem: Tuurlijk! *gebruikt Sheer Cold op Dragonite*
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top