• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
Ver-mont
Reaction score
53

Profile posts Latest activity Postings About

  • BR BR BR

    The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 10 characters.
    Concordo, contanto que não viessem Funkeiros para a Serebii eu ía ficar de Boa xD
    Sério, na minha rua tem cada funkeiro...Teve um dia que ficaram com o Som Ligado até as 4:00 Da Manhã...
    Ninguem tinha chamado a Policía porquê eles estavam "curtindo", com o Som no Ultimo :p
    Época de Frio é as melhores no Brasil, Imagina um calor de quase 35 Graus dentro de um Ônibus? Com um monte de gente suada e tals...Eu Passo por isso todo dia no verão inteiro, hahaha!
    Eu fui pra Curitiba nesse mês, Pena que não estava Frio do Jeito do que eu gosto T^T
    Teve Uma Época Que eu estava Procurando Membros Brasileiros Na Serebii, e Achei 2, pena que eles já tinham largado a Serebii, ou seja, não Logaram Nunca mais. Nordeste? Eu Sou de São Paulo, pode me chamar de Lucas ^^
    Haha, deve ser dificil, não gostar de Calor mas Viver no Nordeste. Eu Sou mais fãn de Frio, sinceramente.
    Hehe. E acredita, há mais por aí. Embora não fale activamente com nenhum, já vi gente que tem a localização como Portugal, por exemplo :)
    Hahaha! Que Ótimo! Achei que eu Era o Único Brasileiro aqui na Serebii, você É de que parte do Brasil?
    Because they took it off before then. By the way, happy late birthday.
    Or it may have been the person before you, and you were ballsy enough to almost/get a virus on your computer.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top