• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
D
Reaction score
3

Profile posts Latest activity Postings About

  • You need to change the credit in your signature for the banner. I made it. I don't have a problem with you using it, but I'd rather you credited the right person.
    ……………▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
    …………▄▄█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█▄▄
    ………▄▀▀▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓▓▀▄
    ……▄▀▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒▓▀▄
    …..█▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓▒▓█
    ..▌▓▀▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▀▓█
    ..█▌▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓█
    ▐█▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓█▌
    █▓▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▓█
    █▐▒▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒▒█▓
    █▓█▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▌▓█
    █▓▓█▒░░░░▒█▄▒▒░░░░░░░░░▒▒▄█▒░░░░▒█▓▓█
    █▓█▒░▒▒▒▒░░▀▀█▄▄░░░░░▄▄█▀▀░░▒▒▒▒░▒█▓█
    █▓▌▒▒▓▓▓▓▄▄▄▒▒▒▀█░░░░█▀▒▒▒▄▄▄▓▓▓▓▒▒▐▓█
    ██▌▒▓███▓█████▓▒▐▌░░▐▌▒▓████▓████▓▒▐██
    .██▒▒▓███▓▓▓████▓▄░░░▄▓████▓▓▓███▓▒▒██
    .█▓▒▒▓██████████▓▒░░░▒▓██████████▓▒▒▓█
    ..█▓▒░▒▓███████▓▓▄▀░░▀...▄▓▓███████▓▒▒▓█
    ....█▓▒░▒▒▓▓▓▓▄▄▄▀▒░░░░░▒▀▄▄▄▓▓▓▓▒▒░▓█
    ......█▓▒░▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒░▒▓█
    ........█▓▓▒▒▒░░██░░▒▓██▓▒░░██░░▒▒▒▓▓█
    ........▀██▓▓▓▒░░▀░▒▓████▓▒░▀░░▒▓▓▓██▀
    ............░▀█▓▒▒░░░▓█▓▒▒▓█▓▒░░▒▒▓█▀░
    ...........█░░██▓▓▒░░▒▒▒░▒▒▒░░▒▓▓██░░█
    ............█▄░░▀█▓▒░░░░░░░░░░▒▓█▀░░▄█
    .............█▓█░░█▓▒▒▒░░░░░▒▒▒▓█░░█▓█
    .............▐█▓█░░█▀█▓▓▓▓▓▓█▀░░█░█▓█▌
    ...............█▓▓█░█░█░█▀▀▀█░█░▄▀░█▓█
    .............. █▓▓█░░▀█▀█░█░█▄█▀░░█▓▓█
    ................█▓▓█░░░░▀▀▀▀░░░░░█▓▓█
    Tillbaks, jävla tyska -.- Antingen förstår man lite, eller ingenting :p Plus att man ska böja allting rätt
    Mm. Föresten, om du har några svenska events så får du hålla på dom tills någon (ex jag) har värdesatt dem :p Vi har helt monopol på marknaden när det gäller sånt så det är bra om vi sammarbetar lite med dem. Min svenska Darkrai kan jag köra rejäl utpressning med, 5 shiny flawless samt att dom inte får klona den tex :D Ska göra lite tyska glosor, brb
    Jo jag har haft lite problem med det. Min första fick jag aldrig höra av, så med den andre PMade jag Ragnarok och frågade honom. Han acceptade den typ direkt efter det :) Min tradeshop går as bra, jag har 192/332 Shiny Flawless/Near Flawless i min sammling. Vi kan ju sätta upp varandras banners i varandras shoppar för att göra reklam :p
    Kan man challenga dig? Btw, hur fan kunde din Hydreigon överleva min STAB, Boosted, Max Sp. Atk, super effective Blizzard från Froslass?? den tog ju liksom 20% av ditt hp
    Jävla skit. Snyggt jobbat :p Vår mest intresanta match hittils va? Reuniclus var ju helt bortkastat av mig xD Och min surf från Tentacruel var också helt bortkastat
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top