• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
T
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Awsome now you have to make banners with that kind of skill.

    And dream on the name change thread is closed for like ages.
    zijn profiel is aardig leeg merk ik hier, naja ik heb maar even een visitormessage gestuurd hij zal vast wel een keer reageren denk je ook niet?

    bah, het is vandaag trouwens waterkoud vind je ook niet? ik zit hier gewoon te rillen op m'n bureaustoel.
    verrek, dat wist ik niet,
    ik zal hem eens even gauw opzoeken om te zien wat z'n profiel te zeggen heeft.
    oh dan is het goed want ik zal in de screenshot staan: i wonder what other pokemon there might be around.... dat kan misschien rechten schenden met gedonder al gevolg.

    ik ben zeer benieuwd ernaar, als het klaar is zou ik het graag willen proberen Tyran.
    ik, met als gevolg dat ik heel wat rommel mocht aanpassen in dat ding, de computer zelf was verder wel goed en zo maar er zat veel software op dat wel beter kon, m'n broer en ik waren er de hele middag en avond mee bezig op de dag dat ik hem had gehaald.

    en dat pokemon gebaseerde spel ziet er erg interesant uit hoewel ik het geen pokemon zou hebben genoemd, die lui van nintendo zijn niet erg zuinig met mensen die hun naam gebruiken, een tijd geleden was er ook een op pokemon gebasseerde online spel die erg populair begon te worden die ook genadeloos werd aangeklaagd.
    lachen, waar gaan die twee games waar je mee bezig bent dan over?
    ik wil wedden dat het met een eigen samengestelde pc dat werk wel makkelijker zal maken,
    je hebt dan het voodeel dat je meer dingen erin hebt zitten waar je zelf behoefte aan hebt, in een standaard aldi pc moet je altijd eerst zorgvuldig kijken wat erin zit en dat moet soms nog wel eens verwijderd en aangepast worden wat irritant werk kan zijn.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top