• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
F
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • gewoon computerwerk, het bijhouden van documenten enzo, de laatste tijd is er helaas weinig te doen vanwege de recessie dus hebben mijn collega's en ik zometeen een meeting dat gaat over de visualisatie van films en humor, oftewel we gaan spion van oranje van paul de leeuw kijken met de hele meuk maar we houden het professioneelxD

    af en toe kan ik gewoon even op deze forum kijken dat is geen probleem met meerdere tabbladen.
    jep wifi doet het weer, maar alleen van 9:15 tot en met 3:15 doordeweek. ik heb hem aan het werk gekregen op m'n werkplek.
    ik ken wel een paar mensen die erg precies zijn met breeden maar ik ken er weinig die op moment daar requests voor aannemen, misschien kan ginji je wel helpen, hij doet de laatste tijd erg veel met battles & breeden wellicht kan hij je helpen daarbij.
    zover ik weet kan een mens gewoon plaatjes in zijn of haar signature stoppen maar het kan misschien zo zijn dat het kan vanaf een bepaalde rang of tijd van membership, sommige sites doen dat om problemen te voorkomen.

    berries laten groeien is je beste optie, als je growth mulch koopt dan gaat het zelfs sneller maar dan moet je er wel vaak water bij doen anders dan kost het berries.

    tot de volgende keer^^
    dat klinkt als een gewone roddel als je het mij vraagt, iedereen kan soft resetten op emerald, het kan soms gewoon ontzettend lang duren, het langste SR tijd wat ik tot nu toe heb gehoort tot nu toe is een maand.
    shinies soft resetten is net al russische roulette, je kan het meteen krijgen of helemaal op het laatste moment en bij iedere reset kan de kans vergroten, we zullen wel zien hoe dit uitpakt.
    nou dan stel ik voor dat je bezig gaat nu je er nog zin aan hebt^^
    hoe sneller je begint hoe sneller resultaat zeggen ze wel eens:)
    ik zie het:p
    ach ja het kan gebeuren de boodschap is in ieder geval nu doorgegeven:p

    en als je dat wil doen dan hou ik je niet tegen hoor, het is wel ondiegelijk veel werk maar als het lukt heb je ook wat:)
    okey heel erg bedankt :)
    ik zit er aan te denken om een compleet ge-soft reset team te maken ^^
    de ruby & saphire plate zijn de twee items die je moet vinden op de sevii eilanden en dan aan iemand moet geven zodat je kan linken met ruby, saphire en emerald, als je dat niet hebt dan kun je niet ruilen.

    en je kan inderdaad ruilen, bij de pokemoncenter neem je de trap naarboven en dan zie je in totyaal 3 dames elk achter de balie, de linker voorziet je van uitleg en kan je een signature geven voor op je trainerpas, de middenste is voor als je wil ruilen met andere D/P (die moet je hebben) en de rechter is voor battles tegen mekaar.
    als je een firered hebt liggen die uitgespeelt is en de ruby & saphire plate heeft dan kun je hem gerust overbrengen voor frenzy plant dat is geen probleem.
    oh maar ik doe het af en toe nog wel eens, heel af en toe kom ik wel eens een verbinding tegen en dan doe ik af en toe wel eens een trade.

    en ik denk dat je het beste dat zelf uit moet proberen, sommige kunnen twee tegelijk en anderen heben liever eerst de een en dan de andere.
    ehm, niet dat ik het weet, ik heb me in de D/P series weinig bezig gehouden met chainen,
    ik was meer van de trades.
    oh, ja in dat geval heb je even weinig keus, naja je moet maar zo denken vroeg of laat dan heb je geluk, het kan soms op de meest rare momenten gebeuren zoals een maat van mijn had toen hij op de WC zat:p
    zeg nu ik eraan denk, in plaats van een shiny eevee soft-resetten kan het niet misschien beter zijn om er een te vragen bij sde trade sectie van deze site? je noemt gewoon op wat de eevee moet hebben en wat je ervoor geeft:)
    ja dat is altijd wennen he? toen ik m'n oude pc had vervangen had ik dat ook,
    ach ja na een weekje dan is het verschil al geweken dat scheelt alweer:)

    trouwens even tussendoor, hoe gaat het de laatste tijd met de EV training van je teamies?
    he flice, ik vroeg me al af waar je bleef de laatste tijd, ik dacht dat je druk met school was ofzo. het is altijd hetzelfde liedje met nieuwe PC's, minstens 700€ betaal je ervoor en na een uur uitpakken kun je de minstens hele middag bezigzijn met de software en dan zitten er nog altijd wel mankementen aan wat soms erg naar kan wezen.

    werkt hij nu prima?
    dat weet ik helaas niet, ik ben niet zo goed met het bepalen de uitkomsten van stats en EV's.

    oh en de naam (s.i.e) is eigenlijk best wel grappig ontstaan, als m'n maten me roepen zeggen ze altijd he thijssie in plaats van thijs, dus heb ik van dat laatste maar m'n nick gemaakt, tegen de britten zeg ik dat het Simplicity In everything betekent want als ik ze dit probreer uit te leggen dan zullen ze het toch niet snappen, ze kennen namelijk die klanken helemaal niet^_^
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top