• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
R
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Nah no comic, just design. I don't know if I am really going to do anything with it.
    You can keep her. Though I still do modify her just for the heck of it. So what do you think, serpent with no limbs, or something like this...with smaller limbs, and not that head. In otherwards the wings
    You know your contest inspired me to make my own monster. You know how orochi means eight headed serpent beast. Well I making monorochi!
    Eu tenho 50 horas de jogo no meu SS. No meu INTACTO Yellow (sim, eu ainda possuo a versão original pra GB) eu tenho umas 70 horas, pena que meu GB foi por água a baixo...literalmente.
    Eu tenho, em ordem de lançamento; Pokemon Yellow, Pokemon Platinum, e Pokemon Soul Silver...são poucos u_u
    Esse Pokemon White é do meu Namorado..quem sabe ele não me dê após comprar o White 2? Aí eu passo tudo para lá, e...jogo! Haha!

    Joga outros jogos também? Se sim, quais?
    Por nada! *hugs*

    Jogo favorito? Adoro o meu Pokemon Soul Silver, agora eu to pensando em jogar o Pokemon White, mas eu morro de medo de apagar o Save e ouvir xingos, haha! Já tá acumulada umas 80 horas lá né, dá uma dó mas...

    Hum, Pokemon favorito? Tá na minha Signature; eu adoro o Igglybuff, mas não curto sua última evolução, o Wigglytuff. Mas sabe? Adoro os bebês Pokemons! Zorua, Riolu, Pichu, Ralts, Charmander, Togepi,entre outros!
    Hehe, têm o Raguna, o Mystical Jackal, o Ver-mont, e Akanjão (que me trouxe aqui)
    Eles são legais! Converse sim ^^

    São Paulo também? Legal!
    E então, quais seus jogos pokemons favoritos e quais seus Pokemons Preferidos?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top