• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
A
Reaction score
5

Profile posts Latest activity Postings About

  • Mew is capable of learning (almost) every move possible. So, it counts as a wizard, Ron.
    Nouja, hoog opgeleid zijn heeft ook zo zijn mindere kanten. Mensen kunnen je weigeren omdat je denk niveau te hoog is en dus het werk te simpel. Waardoor het zeer goed mogelijk is dat het je gaat vervelen, wat op zijn beurt weer stress en verzuim oplevert...of je bent gewoon te duur.

    Voor mijn afstuderen maak ik naast mijn scriptie een applicatie die mensen moet helpen meer met hun dromen te doen en hun leven te verrijken. Omdat ik zelf geen opleiding richting psychologie heb gedaan heb ik dus onderzoek moeten doen naar wat mensen motiveert, inspireert en gelukkig maakt. Ik begon het project met de gedachte dat het volgen van je dromen mensen gelukkig zou maken, maar ben erachter gekomen dat je eigenlijk eerst gelukkig moet zijn om het waarschijnlijker te maken dat je jouw dromen waar gaat maken.

    Wat ik heb toegepast is een 20 sec regel. Dit was eerder niet nodig omdat ik het onderzoeken zelf gewoon heel erg interessant en leuk vond. Maar mijn analyse maakt gebruik van bergen bronnen, wat het schrijven van de analyse ongelooflijk saai maakt en dus dingen mij sneller afleiden. Met wilskracht alleen lukte het me dus niet om bezig te blijven met de analyse. Daarom heb ik een trucje toegepast waardoor het gene wat mij af leidde ineens een stuk meer wilskracht vergt om het te gaan doen en het gene dat ik moet doen dus minder. Ik heb simpelweg de afleidende factoren tenminste 20 seconden van mijzelf af geplaatst en mijn laptop klaargezet voor gebruik. Hierdoor kost het gaan schrijven van de analyse minder tijd en minder wilskracht om het te gaan doen dan de dingen die ik eigenlijk leuker vind om te doen. Ik haal dus eigenlijk een trucje uit met mijn hersenen, want hersenen hebben nou eenmaal de neiging de activiteit te kiezen die het minste tijd kost om er mee te beginnen. Het is een simpele oplossing, maar zolang het werkt ben ik er blij mee. :p

    Maar je had dus helemaal geen potentiële baan in gedachten toen je begon met de studie?
    Ok, dat klinkt als een interessante opleiding. Volgens mij ken ik helemaal niemand die iets in die richting doet, dus voor mij is het redelijk uniek om met iemand in die richting te converseren. :) Is het een beetje een leuke opleiding en wat hoop je er uiteindelijk mee te gaan doen?

    Uhm, ja ik heb echt onderzoek gedaan naar wat mensen motiveert, maar ook naar wat mensen inspireert en gelukkig maakt. Dit lijkt misschien wat raar gezien ik Communication & Multimedia Design studeer, maar voor mijn afstuderen heb ik een project bedacht die mensen moet helpen meer met hun dromen te doen (in de zin van iets willen bereiken in hun leven) en hun leven te verrijken/ze gelukkiger maken. Tijdens mijn onderzoek ben ik er wel achter gekomen dat dit iets anders zit dan ik dacht, maar dat houdt het in ieder geval wel interessant :) Ik heb toevallig net een beetje een dipje gehad in mijn motivatie en heb er één van de dingen op toegepast die ik heb geleerd de afgelopen tijd. Tot zover lijkt het ook echt te werken, dus dat is wel cool :p
    Hey ja ik ben Nederlands :) Ik studeer in Leeuwarden. De vertaling is goed, maar de opleiding heet echt Communication & Multimedia Design. Alles is tegenwoordig in het engels, wat op zich niet zo erg is voor als je in het buitenland aan de slag wil.

    Dat met het afleiden ken ik, ik heb er zelf ook last van want Pokémon is gewoon erg verslavend. :p Het leidt me zelfs af bij mijn afstudeer project...nouja gelukkig heb ik daarvoor veel onderzoek gedaan naar motivatie dus hoop dat die informatie mij persoonlijk nu ook gaat helpen :p
    Wat studeer jij dan?
    Woooo :D I always come on at least once a day or once every other day so I technically haven't quit. I only talk to like, 2-3 people though.
    Hello there - I came to wish you a Happy Birthday. I don't know you, but I sincerely hope your day is one of the best, as it should be.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top