• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
C

Profile posts Latest activity Postings About

  • Oh, tu es mexicaine ? C'est intéressant!
    De rien! Oui, il est certain que beaucoup d'entre nous oublient des choses durant les vacances!
    As-tu besoin de savoir autre chose ?
    You might not understand this, but;

    that moment in Hearts when someone shoots the moon and you go DUMASSDUMASSDUMASS in your head. =_=
    Enfin, c'est un problème que j'ai souvent remarqué venant de personnes d'origines anglaises voulant apprendre à parler français. (Well, it's a problem that I often noticed from english people wanting to learn how to speak french.)
    La présentation est pas mal, par contre, il y a quelques erreurs ici et là. Quand tu dis "mes choses favorites pour dessiner", essaye plutôt "je préfère dessiner..."! Le mot "caractère" ne veut pas dire ce que le mot anglais (character) veut dire. Dans ce cas-ci, tu dois dire "personnages". Et n'oublie le "des" entre "sont" et "chihuahuas : "elles sont des chihuahuas'.
    Mh, je vois. La grammaire est souvent le problème le plus présent lorsque des personnes d'origines anglaises tentent d'apprendre le français. (Mh, I see. The grammar is often the biggest problem when english-native people try to learn how to speak french.)
    Pourquoi n'essaies-tu pas de me faire une courte présentation de toi-même en français ? Bien évidemment, n'entre pas dans les détails personnels, s'il te plaît.(Why don't you try to make a small presentation of yourself in french ? Of course, try to not be too personnal, if you don't mind.)
    En connais-tu beaucoup sur le français ou en es-tu encore au français de base ? (Do you know a lot about french or are you still on the basic french ?)
    Sinon, en quoi as-tu besoin d'aide ? :p (Otherwise, in what do you need help ?)
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top