• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
7

Profile posts Latest activity Postings About

  • Ik vrees het ergste tegen Go Ahead. De Boer lijkt wel verliefd op Vermeer, die k*tkeeper maakt al twee jaar op rij de meest kolderieke blunders en De Boer laat hem toch wel staan... Vermeer zal een hoop blunders maken, Go Ahead zal dat echt wel minstens een keer afstraffen, terwijl Bojan voorin geen enkele bal afspeelt en alle kansen die hij krijgt mist... Ik denk dat Go Ahead zal winnen, 0-1 Kolder.
    Inderdaad, ik vond het echt mooi voor die jongen. Als Voldendam dan toch moest scoren, dan maar Muhren en niet iemand anders.

    Conclusie van gisteren:
    - Ajax levert opnieuw een regelrechte wanprestatie.
    - Cillessen maakte geen fout en straalt veel rust uit.
    - Schone laat zien wat ik al roep sinds Bojan gehuurd is: hij hoort op de rechterflank, niet die egoistische kut uit Catalonie!
    Het was echt schandalig, alweer een wanprestatie... De eerste helft was redelijk, maar na rust was Volendam beter, eigenlijk verdiende Volendam om te winnen. Gelukkig hield Cillessen Ajax op de been, met Vermeer had Ajax gewoon verloren. En ik ben Schone erg dankbaar: samen met Cillessen was hij vandaag de enige die een voldoende haalde, en Schone scoorde twee keer, waaronder de zeer belangrijke 2-2 in de verlenging.

    Ook was de invalbeurt van Fischer positief: de assist bij de 3-2 was van hem: Van Den Hoorn kopte de bal omlaag, Fischer verlengde die en Hoesen schoot binnen.

    Ik vond het wel erg mooi voor Robert Muhren: net na de dood van Gerrie Muhren is Ajax - Volendam en eert Ajax Gerrie Muhren, Robert Muhren kreeg eenmalig de aanvoerdersband om bij Volendam voor deze gelegenheid, en juist dan scoort hij twee keer.
    [ Ja, het is gewoon knap om goed overeind te blijven zonder gekke fouten te maken als eerste keeper in de Eredivisie op die leeftijd, hij zal echt nog wel een stap maken als hij dit langere tijd volhoudt.

    Ja. Ik heb er vertrouwen in, simpelweg omdat Bojan en Vermeer rust krijgen. Van die egoistische klootzak en die grabbelende k*tkeeper heeft Ajax eindelijk geen last!

    Denk jij hetzelfde als ik over Fischer, dat hij als hij over de figuurlijke drempel is en weer eens scoort zijn vorm kan terugvinden? Ik hoop echt dat hij tegen Volendam speelt en scoort, ik denk echt dat dat hem over het dode punt kan helpen. ]
    [ Denk je dat Nienhuis na Cambuur nog een stapje hoger kan of niet, als eerste keeper? Dan doel ik op een club boven in de middenmoot, denk aan een Groningen of Utrecht.

    Gefeliciteerd! Ik verheug me op Ajax - Volendam, lekker zonder Vermeer en Bojan, heerlijk! Ik hoop dat Fischer speelt: als hij tegen Volendam scoort, kan hij zijn zelfvertrouwen terugwinnen en is hij misschien weer helemaal los, ik denk dat hij gewoon over een figuurlijke drempel heen moet, een goal kan hem daarbij helpen, en tegen Volendam scoren is makkelijker dan scoren in de Eredivisie of de Champions League.

    Leuk, ik ben benieuwd! ]
    Inderdaad. Ik vind Nienhuis niet Ajax-waardig, maar wel beter dan Vermeer, en tot nu toe prima voor Cambuur. Vermeer is niet eens betaald voetbal-waardig...
    Nienhuis is beter dan Vermeer, de derde keeper van het bier/café-elftal van de amateurclub bij mij in de wijk is waarschijnlijk beter dan Vermeer (ondanks dat ik nooit bij die club heb gekeken, durf ik dat met 100% zekerheid te zeggen). Maar Nienhuis is niet nodig, De Boer zou gewoon Cillessen moeten opstellen, jeugdkeeper VD Hart tweede keeper maken of een ervaren man halen voor die positie, en het contract van Vermeer ontbinden, hij heeft nog geen cent restwaarde, zo slecht is die klootzak.
    [ Ja, maar tot de 1-0 was er voor Ajax niks aan de hand, Vermeer brak de wedstrijd open met zijn fout. En Vermeer gaat elke week gigantisch in de fout, al jarenlang, en De Boer laat het toe. Toen Cillessen kwam hoopte ik gelijk dat hij basisspeler zou worden, De Boer heeft het nooit serieus overwogen... ]
    De wanvertoning die ik zojuist gezien heb is de meest pijnlijke wedstrijd die ik ooit heb gezien... Een giga-afstraffing tegen mijn meest gehate club... PSV was nog mild met 4-0... Na de 4-0 vreesde ik voor 7-0 of 8-0, zo snel vielen de goals...

    Vermeer, bedankt voor je blunders... Bojan, bedankt voor je egoisme... De Boer, bedankt voor het passeren van Poulsen, Boilesen en Cillessen, het continu opstellen van Blind, Vermeer en Bojan en het positioneel verkrachten van Sigthorsson...
    Zit ik ook aan te denken ja. Dat of een krappe zwaarbevochten zege voor PSV. Thuisvoordeel enzo..
    Inderdaad, het is leuk om kennis te maken met de clubcultuur van clubs waarvan ik geen supporter ben en weinig van weet.

    Gefeliciteerd met een verdiend punt, ik vond het gewoon verdiend. Ik heb het niet gezien, ik heb wel berichten gelezen op internet.
    Het is inderdaad goed om zoiets te lezen, in een keer begrijp ik de hele club wat beter, ze zouden zoiets moeten doen voor alle betaaldvoetbalclubs, gewoon een aparte rubriek waarin elke week voor één club dit soort sentimenten beschreven worden. Zou je zoiets ook een goed idee vinden?
    Elke club heeft echte supporters en nepsupporters, het is niet eerlijk om te zeggen dat Heerenveen vooral nepsupporters heeft.

    Ik snap goed hoe Cambuur-fans zich voelen, dit is echt begrijpelijk voor mij, zeker na een artikel dat ik las in de VI een paar weken geleden (rubriek "balverliefd", over de rentree van Cambuur in de Eredivisie).

    Sorry, ik zie grammaticale fouten snel en stoor me eraan, zeker als anderen het zo laten lijken dat ik ze maak als ik dat niet doe.
    Nou, dan zou het "een onbetwiste goalgetter" zijn en niet "de onbetwiste goalgetter", dit is gewoon een grammaticale fout. Wie mijn brief leest, denkt nu dat ik die fout maakte, dat is gewoon niet terecht, de VI-redactie is hiervoor verantwoordelijk.

    Maar dan verlies je de Friese derby, ben je niet blij dat die er nu is? En Heerenveen hoort gewoon in de Eredivisie...
    Welke clubs wil jij zien degraderen? Ik hoop RKC, en dat er verder geen clubs degraderen via de nacompetitie. NAC, Heracles en NEC horen gewoon in de Eredivisie, en ik heb ook voldoende sympathie voor Cambuur en erg veel sympathie voor Go Ahead Eagles.

    Heb je mijn scan met commentaar gezien? Dan zie je dat de redactie van VI mijn brief moest inkorten en daarbij heeft gezorgd voor een grammaticale fout, iets dat me erg irriteert.
    Ja, dat is waar. Maar ik snap het ook wel: Boekhoorn wilde niet in NEC stappen zolang Pastoor daar zat. Natuurlijk kwamen er drie nieuwe spelers, maar de rest was helemaal klaar met Pastoor, op zijn protégé Koolwijk na, dus dat ging niet meer werken. Het is gewoon echt beter zo voor NEC, ik denk echt niet dat die club degradeert.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top