• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
7

Profile posts Latest activity Postings About

  • [ Het is nogal opportunistisch om iemand op één wedstrijd te beoordelen, baseer je oordeel op meerdere wedstrijden... Vermeer had ook goede wedstrijden, maar dat weerhield me er niet van om hem slecht te blijven vinden. Hij speelt meestal erg slecht, een of twee goede wedstrijden doen daar niets aan af.

    Ik vind Cillessen fantastisch, maar beoordeel dat op basis van al zijn wedstrijden voor Ajax, en ook zijn seizoen als eerste keeper bij NEC. ]
    [ Ik heb die wedstrijd niet gezien, ik keek lekker South Park, maar goed, dank je dat je mijn gelijk erkent. Beoordeel je dit nu puur op basis van een interland, of op basis van meerdere wedstrijden?

    Wat is je 3DS friend code? De mijne is 0602-7392-5137, misschien kunnen we op XY een keer vechten. Ik heb momenteel vier volwaardige Pokemon, dus dat zou 4 tegen 4 zonder legendaries moeten worden om het eerlijk te houden. ]
    [ De penalty was terecht, maar Ajax verdiende inderdaad om te winnen.

    Ik heb geen zin om een hele VM over deze zaadwedstrijd op mijn 3DS opnieuw te typen, dus verwijs ik je door naar de VM die ik MidnightGengar gestuurd heb. ]
    Inderdaad, VD Linden komt ermee weg... En dank je, ik voorspel toch 0-3, bij Ajax overschatten ze zichzelf waarschijnlijk na die geflatteerde lucky 6-0...
    [ Triest lachje? Nee, een lachje omdat hij wat eurootjes verdiend heeft... De nederlaag en zijn 'fout' maakte hem niets uit, het ging hem om het geld. ]
    [ Ongelukkig? Hij stond recht met zijn gezicht naar het doel en tikt de bal erin, dit is matchfixing... Vlak na afloop van de wedstrijd was hij niet boos of verdrietig over de wedstrijd en de eigen goal, maar lachte hij, ook voor de camera. Hij lachte om het geld dat hij verdiende. ]
    Inderdaad, die verdient hier een heel leuk bedragje mee. Heb je gisteren de Eredivisiesamenvattingen op Nederland 1 gezien? Daar lieten ze ook de goals van zaterdag zien, inclusief het eigen doelpunt.
    [ De 1-0 was een eigen doelpunt van Van Der Linden. Sigthorsson gaf laag voor Van Der Linden stond met zijn gezicht naar het doel en tikte binnen. Achteraf leek hij niet eens boos of verdrietig voor de camera, hij lachte er zelfs een beetje om. Dit is 100% matchfixing...

    Bij de 5-0 leverde Schenk de bal in bij Duarte, die de bal in kon tikken. Toen Schenk die bal inleverde bij Duarte, was er geen Go Ahead-speler in de buurt, hij passte de bal waarschijnlijk expres naar Duarte om geld te krijgen van fixers. ]
    Ik kan moeilijk optimistisch zijn. De drie punten zijn binnen, Bojan is geblesseerd (lullig voor hem, goed voor Ajax), Vermeer is gepasseerd (De Boer zwichtte voor de druk van de media, anders had hij deze fantastische keuze nooit gemaakt), dat is mooi, maar ik sluit mijn ogen niet voor de realiteit:
    - Ajax miste creativiteit (lees: Schone, de enige creatieveling na het vertrek van Eriksen, zonder enige reden gepasseerd door De Boer).
    - Alle goals kwamen voort uit fouten van Go Ahead.
    - De 1-0 is 100% matchfixing van Go Ahead-kant, de 5-0 99%.
    - De eerste helft liep bijzonder moeizaam, met Schone op de plek van Duarte had dat voorkomen kunnen worden.

    Noem me azijnzeiker, maar ik ben gewoon realistisch.
    Inderdaad... Het geld van Besiktas kan de UEFA wel missen, maar Real en Barca brengen zoveel geld in het laatje, en geven de UEFA-toernooien extra status.
    Inderdaad, net als bij de FIFA, dat is ook gewoon een corrupte organisatie. Voor zowel KNVB als FIFA draait alles om geld, en laten we de UEFA ook maar niet sparen.
    Ik denk 3-2, met twee goals van Finnbogason. Ik denk dat het erg lastig wordt voor Heerenveen, maar dat Finnbogason ze toch drie punten bezorgt.

    Heerenveen speelde niet met de beste opstelling, Eikrem en Kruiswijk kregen rust vanwege een lichte blessure, maar zijn nu waarschijnlijk weer terug.

    Als Cambuur thuis zou spelen, zou ik zeggen dat Cambuur wint, maar ik denk dat Heerenveen thuis wint.

    Het is wel belachelijk dat de KNVB zo moeilijk deed over dat spandoek, ze moeten ook eens wat humor waarderen, het was gebaseerd op een supportersliedje van Twente...
    En nu eerlijk, zet die geel-blauwe bril af en doe een neutrale voorspelling.

    Wat is er mis met voetbal kijken met koffie en sultana? Niet iedereen houdt van alcohol en drugs...
    [ Ik denk dat dat is wat jij wil, maar dat je het niet verwacht. :p

    Hoe kom je bij Sultana-publiek, waar slaat dat op? ]
    Als je goudeerlijk bent en probeert objectief te zijn, wat is dan je voorspelling voor DKV - Cambuur?

    De bijnaam DKV las ik in VI een paar weken geleden, Hoerenveen lijkt me nogal makkelijk, welke bijnamen hebben jij en andere Cambuur-fans nog meer voor Heerenveen?
    Ja, maar toch denk ik dat Heerenveen wint van Cambuur, ze spelen thuis en zijn de competitie goed gestart. Ik voorspel 3-2 voor de club die in jouw ogen geen Heerenveen maar Hoerenveen heet.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top