• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
7

Profile posts Latest activity Postings About

  • [ Of ik daar vrede mee zou hebben? Je stelt een retorische vraag, je weet het antwoord al. Allebei moeten gewonnen worden, maar als ik moet kiezen, zie ik liever winst tegen Milan. ]
    [ Dank je, Klaassen was heerlijk! Ik ben wel bang dat Bojan straks in de basis komt... Ik kan die lul niet uitstaan...

    Ik vind het punt wel terecht, op basis van Langs De Lijn. Ik keek de Ajax-wedstrijd op TV en luisterde verder alles op Langs De Lijn. ]
    [ Is het uit of thuis tegen RKC? Thuis moet Cambuur wel winnen, uit zou ik als ik Cambuur-fan was tekenen voor een punt. ]
    [ Ja, natuurlijk moeten beleidsbepalers hun aankopen niet daarop afstemmen, maar ik denk niet dat ze bij Cambuur ook al op het idee komen om Meleg te huren.

    Ik vond hem tegen Groningen en NAC thuis wel goed, maar hij heeft gewoon te weinig kansen gekregen... ]
    [ Brands heeft het bij Willem II ook nooit laten zien, daar zat hij steeds op de bank.

    Denk je dat Schokker het kan als hij wat langer de kans krijgt? Ik sluit het niet uit.

    Ik denk niet dat ze bij Cambuur dit gesprek lezen en dan denken dat ze Meleg moeten huren, dus helaas... ]
    [ Feldballe is inderdaad niet goed genoeg, Brands komt volgens mij gewoon tekort voor de Eredivisie, en Schokker heeft nooit een echte kans gehad, die wordt te makkelijk gepasseerd... ]
    [ Ja, ik denk ook dat De Leeuw te goed is voor Cambuur. En het zal wel niet gebeuren, maar ik weet nog wel een goede flankspeler voor Cambuur: Dejan Meleg van Jong Ajax. Hij doet het daar erg goed, maar krijgt in het eerste geen kans. Ik denk dat een halfjaar Eredivisie-ervaring bij Cambuur goed voor hem zou zijn, terwijl hij meer klasse heeft dan Feldballe, Schokker en Brands.

    Ja, Janssen wilde gewoon een punt halen bij Cambuur, hij ging niet voor de winst. ]
    [ Ja, dat denk ik ook.

    Ja, maar misschien kunnen ze het opvangen, ik ken te weinig Eagles-bankzitters om dat te beoordelen.

    Ik vind het belachelijk dat Janssen Higdon op de bank zette, jij ook?

    Wie zou jij dan als spits willen zien? En welke speler zou jij op de linkerflank willen? Welke aankopen of desnoods huurlingen wil je zien? ]
    [ Dordrecht lijkt me wel leuk voor een of twee seizoenen, maar ik denk dat Willem II Eredivisiewaardiger is.

    Waarom denk je dat Eagles wegzakt?

    Ja, ADO is gewoon erg slecht op een paar wedstrijden na, die gaan het echt lastig krijgen.

    Ja, het probleem is dat de coach van NEC gewoon rare opstellingen heeft. Higdon, zijn topscorer, zomaar op de bank zonder goede reden. Als die jongen aanvoer krijgt kan hij NEC redden van de Jupiler League, maar dat is lastig met zo'n verdedigende tactiek.

    Ik vind ook dat RKC een aantal onderdiende punten pakte. Sno vind ik goed, Braber kan ook wel een klein stapje omhoog, maar dat is het dan ook wel.

    Vind je Hemmen niet goed genoeg? En zo niet, welke spits wil je dan naar Cambuur zien komen? ]
    [ Ik zie Ajax de voorrondes niet doorkomen tegen een erg sterke club, ik hoop dat je dat snapt.

    Ik denk vooral NEC, RKC, ADO en Cambuur tot nu toe, ik dnek dat Heracles en Go Ahead Eagles het nog wel wat beter gaan doen.

    Ik vind ook dat RKC laatste moet worden. Welke club of clubs wil jij zien promoveren? Ik zei al Willem II en De Graafschap. ]
    [ Als Cambuur erin blijft via de play-offs en Ajax kampioen wordt, ben je dan tevreden?

    Ja, ik denk dat NEC over het algemeen de Eredivisie meer kan bieden dan Cambuur. En NEC hoort gewoon in de Eredivisie, dat gevoel is bij Cambuur minder. ]
    [ Ik hoop dat RKC degradeert en dat dan Willem II of De Graafschap terugkeert, maar ik reken er niet op.

    Ik hoop dat Cambuur en NEC er beide in blijven, maar liever NEC dan Cambuur als ik moet kiezen, sorry. Als neutrale supporter wat betreft de ploegen onderin vind ik dat NEC gewoon in de Eredivisie hoort, bij Cambuur en RKC heb ik dat gevoel minder. ]
    http://nos.nl/teletekst/#819_01
    PSV 10e!

    Aan de ene kant hoop ik dat AZ wint zodat het voor PSV lastig wordt om nog EL te halen, maar aan de andere kant vind ik dat NEC gewoon in de Eredivisie hoort en hoop ik dat die club eens wat punten gaat pakken, NEC verdient beter dan de Jupiler League... Ik hoop dat RKC laatste wordt.
    [ Het zou je wel uit moeten maken, al is het maar voor het Nederlands voetbal. Ik vind het ook jammer dat het Feyenoord steeds niet lukt om de voorronde door te komen, en dat zeg ik als Ajacied. ]
    [ Ja, maar ik nam PSV als voorbeeld omdat jij sympathie voor die club hebt. Maar goed, voor Ajax is het ook belangrijk, zodat Ajax gewoon altijd minimaal EL kan spelen, ook in een slecht seizoen. ]
    [ Ja, voor PSV is het ook belangrijk. Hoe meer EL-plaatsen Nederland heeft, hoe beter voor PSV, als ze een keer een k*tseizoen hebben zoals nu. ]
    [ Dank je, ik kan het nog steeds nauwelijks geloven, het was mijn favoriete Ajax-wedstrijd aller tijden! ]
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top