• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
7

Profile posts Latest activity Postings About

  • Net als Roda die we binnenkort ook thuis ontvangen. Hebben we even wat recht te zetten.
    Ik zag het ja. Wel, het moest er ooit van komen he. Komende ronde volgens mij tegen Go Ahead, en jullie?
    [ Ja, het is te hopen dat het geen eendagsvlieg is... Hij heeft de laatste jaren helemaal niks gepresteerd en werd alleen gehaald vanwege de wedstrijd met Jong Cambuur, dus het is te hopen dat het niet eenmalig is. Aan zo'n oefenwedstrijd met Jong Cambuur hecht ik namelijk totaal geen waarde. ]
    [ Ja, ik weet het, ik vind Schone echt onderschat en slecht behandeld. Hij hoort gewoon altijd in de basis en is de enige met een goede vrije trap en corner, maar De Boer ziet volgens mij toch liever Bojan en De Sa...

    Ben je blij met Ogbeche?

    Ja, maar Schokker kan echt wel beter dan middenmoot Jupiler League, hij is goed genoeg voor de subtop of top van de Jupiler League, dat zagen we vorig seizoen. ]
    [ Dank je! En wie scoorde er voor Ajax na onterecht gepasseerd te zijn vandaag? Ja, mijn favoriet van de huidige Ajax-spelers, de meest onderschatte voetballer van de Eredivisie: Lasse Schone.

    Gefeliciteerd! Cambuur verdiende het echt.

    Schokker is verhuurd aan Emmen, wat vind je daarvan? ]
    Dude, wedstrijd van het jaar vandaag he? Cambuur - Heerenveen toch? Staan toch weer twee mooie derby's op t programma vandaag, de Friese en de Gelderse. Ook al weet ik dat Leewarders zich liever geen Friezen noemen. Wat goed te begrijpen valt haha.
    [ Dat is denk ik overdreven, maar ik denk wel dat veel dingen misschien pas op de laatste speeldag beslist worden. ]
    [ Ja, ik vind dat RKC te hoog staat, ik vind ook dat RKC gewoon bij de onderste drie thuishoort. En inderdaad, Cambuur speelt vaak goed, maar beloont zich niet. Dat komt door het gebrek aan stootkracht, omdat Cambuur vleugellam is. Zoals ik al zei, Cambuur moet een goede links- en rechtsbuiten proberen te halen in de winterstop, alleen dan kunnen ze misschien nog overleven in de Eredivisie. ]
    [ Ik denk ook dat GAE er zonder nacompetitie in blijft, NAC is inderdaad te goed, ik zie ADO ook wel vooruit gaan, NEC hoort gewoon in de Eredivisie en Boekhoorn zal daarvoor zorgen als dat nodig is, ik denk echt dat het tussen RKC en Cambuur zal gaan wat betreft de laatste plaats. ]
    [ Ja, ik denk dat Cambuur (en anders RKC) laatste zal worden op basis van de huidige elftallen, maar met betere vleugelspitsen denk ik dat Cambuur zich kan handhaven. Is er een linksbuiten bij een bepaalde club die je graag bij Cambuur zou zien, en die realistisch zou zijn om te huren?

    Een idee: Berghuis van AZ, hij zit daar op de bank, maar doet het vaak aardig als hij speelt. Slechter dan Brands, Feldballe en Schokker kan het niet zijn. Kopen wordt lastig, maar huren moet kunnen. ]
    [ Het is prima, en inderdaad, het probleem van Cambuur is aanvoer, Cambuur is vleugellam. Op links missen de spelers allemaal kwaliteit of krijgen geen echte kans, en Lukoki geeft nauwelijks voorzetten. Lukoki blijft steeds draven, maar geeft bijna nooit een redelijke voorzet.

    http://marvelscalemilotic.deviantart.com/art/30-January-2013-420269037
    Wat vind je van deze tekening? Het is een tekening van mijn vriendin, mezelf, haar Absol en mijn Milotic. ]
    [ Slecht nieuws: Misty's Psyduck is verstandelijk gehandicapt en mag dus alleen in het G-team spelen. :p

    Ik denk dat de spitspositie geen probleem is, ik denk dat een goede linksbuiten een hoop problemen op zou lossen. En Lukoki is inderdaad snel, maar heeft nauwelijks rendement. ]
    [ Ja, die bijnaam komt vooral uit de jaren negentig, maar de laatste vijf jaar heeft Ajax nauwelijks geluk. Nauwelijks overwinningen in de slotfase, veel pech met scheidsrechters, een beetje dezelfde pech als Roda vorig seizoen. Sommige mensen zeggen dat per seizoen alle clubs even vaak benadeeld worden, maar dat is bullsh*t, kijk maar naar Roda vorig seizoen.

    Ja, ik snap het, ik vind ook dat Cambuur vaak leuk voetbalt, maar ze missen de stootkracht om het echt af te maken. Vooral de vleugels vind ik een probleem: Lukoki heeft nauwelijks rendement, en op de linksbuitenpositie voldoet niemand echt. Schokker krijgt geen eerlijke kans, Feldballe kan het niveau niet aan, Brands heeft een schijtmentaliteit en Ritzmaier is een middenvelder die niet op de linksbuitenpositie hoort te staan.

    Zou je deze baltovenaar als een goede versterking voor Cambuur zien? Hij kan op beide flanken spelen. :p
    [ Ajax heeft vaak de scheids tegen en veel pech, die ene keer in de paar jaar dat Ajax eens lucky, onverdiend en laat wint is gewoon heerlijk. Dit soort overwinningen als je ze niet meer verwacht zijn geweldig. ]
    [ "niet verdient"? Dat moet "niet verdiend" zijn.

    Ik ben het met je eens, Cambuur had minstens een punt verdiend. ]
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top