• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
G
Reaction score
6

Profile posts Latest activity Postings About

  • (Als je het niet erg vind, praat ik hier verder)
    Met mij gaat het ook goed^_^
    En wat een release date he, Majora's mask, Monster Hunter en de New 3DS.
    Vind het zielig voor de amerikanen die enkel de XL versie krijgen :p
    Oh, ok dan. Geef niet^_^
    Maar ik denk wel dat ze geldig zijn, dus als je ooit die 30 keer spelen heb verbruikt van die demo, en nog het spel niet heb, zeg dan maar even, dan geef ik je de code voor die Demo. Het verschil tussen die 2 demos is dat degene met de Code oneindig maal keer gespeeld kan worden.
    Hey Fanal! Wil je misschien een downloadcode voor de demo van Super Smash Bros 3DS? Ik had 4 codes afgelopen zaterdag gekregen en ik heb er 3 van gebruikt. Maar ik heb geen idee aan wie ik de vierde kan geven, zou jij hem misschien willen?
    Das goed om te horen^_^

    Yay voor Monster Hunter! Code en ik zijn de afgelopen weken flink Monster Hunter aan het spelen. Tis zo jammer dat de 3DS versie geen online play heeft :/ Gelukkig krijg Monster Hunter 4 dat wel.
    Hoe lang was het wel niet geweest als je zegt dat het "eerst in tijden was" :p
    Ah, herexamens. Wel goed leren he!

    En mijn vakantie is goed tot nu toe. Was enkel gisteren de hele dag ziek, maar ik voel me vandaag al een stuk beter^_^
    Sustainable livelyhoods? Klinkt ... Spannend :p
    Ach, ik ben blij dat ik gewoon zo met jou nog kan praten. Jij bent een van mijn belangrijkste vrienden op Serebii^_^

    Ah! Chapter 4. Ik moet zeggen, Victor en Victoria zijn een van mijn favoriete karakters van het spel^_^
    Ikzelf ben met the New Game+ bezig, en heb net Profiteur verslagen.

    Haha, hoe lang ben je al Fire Emblem al aan het stallen? :p
    Ikzelf ben mijn tweede playthrough aan het stallen, dus ik moet niet zeuren, haha XP
    Heb je veel plezier? ^_^
    Ugh, verslagen. Als er iets is wat ik haat, dan is het wel verslagen. Ik wens je heel veel sterkte ermee, en hopen dat je het haal, samen met de herkansing^_^ (Wat voor herkansing is het?)

    Gooble gobble gooble gobble :p Ik heb het voornamelijk zodat Code in kon voegen dat ze een relatie met me heeft^_^
    En natuurlijk om te praten met de mensen van de xat... als ik ze kan vinden :p Ik vind het echt jammer dat de Xat zowat er mee is gestopt.

    Trouwens, ik heb niet zo lang geleden Bravely Default uitgespeeld! Huzzah! Hoe gaat het met jouw spel van Bravely Default?
    Haha, hey Fanal! Denk wel dat we Nederlands kunnen praten hoor^_^
    En het gaat goed! Ben klaar met dit school jaar! Heb het gehaald! Enkel niet mijn propadeuse, maar dat komt volgend jaar, ik ben al blij genoeg dat ik dit jaar heb gehaald. En nu ga ik lekker van de vakantie genieten!
    Oh, en Code heeft onlangs Facebook voor mij aangemaakt, ik doe nu eindelijk mee aan de moderne tijd :p
    So while in London you're doing work in whatever your field is for experience? That's pretty cool.

    ~Gryoine
    That is pretty cool. What brought you to England?

    Xat is kind of around and not around, by the way. We're on the forums, sort of. If something happens I'll be sure to let you know what we're doing. We happen to be using Facebook at the moment, but we'll see how things go from here.

    As for myself, I'm doing fine. Same as usual, to be honest.

    ~Gryoine
    Xat pretty much dead regardless, so its not surprising. What have you been doing otherwise, then?

    ~Gryoine
    I don't know where you've gone, but I hope everything's been good. When you get this, just respond or send me a PM.

    ~Gryoine
    the introduction to PFF is Up. Please let me know how I portrayed your character.

    round 1 should be up in 3-4 days.
    …………….(__)l…..l(__)
    ……………..l.=.ll..=.ll.=...l...__
    ……………..l….ll…..ll….l.(__)
    ……………..l.=.ll=.=ll..=..l.l..=.l
    ……………..l….ll…..ll….l.l….l
    ……__……..l.=.ll=.=ll.=.l..l..=..l
    …..l]…\….....l…………….ll.=.l
    ……l……)…l…………………l
    ……(…..(_/…………………..l
    …….\…………………………l
    ………\………………………..l
    ……….\………………………/
    …………\_…………………. ./
    ……………l……………….. .l
    YOU HAVE JUST BEEN ***** SLAPPED!!!!! YOU ARE NOW
    OFFICIALLY MY *****

    YOU ARE NOW PLAYING THE ***** SLAPPING GAME

    RULES: REPOST THIS AND GET
    YOUR OWN *****ES BEFORE
    THEY ARE ALL TAKEN BY
    ME! YOU CAN’T SLAP ME BACK, I’M YO ***** MASTER NOW

    GOOD LUCK MY *****!!!
    Welcome to pokemon Fear Factor!

    I will inform you when the introduction is up but with people slowly joining it may be a while.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top