• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
A
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • hey will you trade either 10ANNIV Lugia – Serious – lvl 70 – UT 10ANNIV ho-oh – Quirky – lvl 70 – UT
    I will give you Up-grade, Reaper Cloth, Protector, Old gateau, any of 55,59,71,79,81
    Ok, thanx anyways.
    I was hopeing for either German, Italian or Spanish.
    As I've got both english & japanese games.
    If you can get one of those lang. I'll trade you something in Japanese.
    I've got a question but your Ekans eggs....are they in english or a different lang?
    Coz I can trade you an English one holding a TM that your after.
    alleen verbrande kleding en kleine brandwonden, voor de rest gelukkig niks. maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik al jaren wacht tot karma de verantwoordelijke etters terugpakt op de meest ironische manier. ik zeg maar zo een nieuw jaar en nieuwe kansen:)
    nou ik heb het wel gedaan de laatste paar jaar, ik liep mee met een paar jonge pubers, twee jaar geleden moest ik een brandende bankstel uittrappen en ging er een stadionnetje in m'n gezicht af waar ik net voor weg kon duiken en dat jaar daarna kreeg ik een wondertol in m'n gezicht.

    daarom ga ik dit jaar heerlijk oliebollen frituren, die ontploffen tenminste niet^_^
    dat zal wel lukken, dit jaar blijf ik heerlijk binnen om enige vuurwerkon gemakken te vermijden^^

    doe voorzichtig aan oke?
    ah eindelijk weer eens tijd om op de forums te komen ! was hele tijd erg druk dus had geen tijd, alles goeD?


    Ondertussen ben ik weer 3 maanden aan het resetten voor een Shiny Mesprit en Cresselia


    Beide werken nog niet mee haha
    op moment? met pokemon gaat het eigenlijk wel rustig, ik zit geduldig te wachten tot arceus uitkomt. maar kwa andere consoles ben ik druk bezig met m'n PS3, ik ben oldscool aan het doen met een spel genaamd: sega mega drive ultimate collection

    het is best wel grappig, ik vermaak me nogal met streets of rage III, ik zit nu in een techno nightclub punks in mekaar te slaan met een boksende kangeroe:p
    ja, dan ben je nog wel even bezig, zowel cresselia duurt lang als het vinden van een modest luvdisk die female is. die beesten zijn al zeldzaam namelijk.
    nou veel geluk, roaming pokemon zijn moeilijk shiny te krijgen, hou er wel rekening mee met zodra je hem bij newmoon island tegenbent gekomen dat cresselia's stats & IV's vaststaan dus hij kan daarna niet meer shiny zijn.

    he, zie je later.
    met mij gaat het goed, zoals je al een beetje gemerkt hebt ik ben druk aan het sparen met de nintendovip kaarten voor dit ding hier: http://www.toysnjoys.com/access_ds/pokemondpgiratina_dslite.jpg

    deze ongebruikelijke DS lite kost iets van 30.000 punten en na heel wat hulp van zowel winkels als bekenden van me hoef ik nog maar 7500 en ik heb hem:D

    maargoed, je hebt dus een shiny poliwag gevonden, is het nog een beetje en redelijke kwa nature en IV's?

    oh, en trouwens als je wil dan kan ik je wel een shiny cresselia geven, ik heb er zelf een ik kan hem wel vor je clonen maandag.
    he man het is weer even geleden:)
    heb je nog vooruitgang geboekt met de shiny cresselia? laatst was je daar namelijk erg druk mee bezig.

    ik kwam eigenlijk met een vraag voor je, heb jij nog van die VIP kaarten van de Wii(games) en DS(games)? dat zijn van die kleine kaartjes met een code erin die altijd bij games en consoles zitten die door nintendo zelf zijn gemaakt. ik ben de laatste tijd erg druk bezig met het hamsteren van die dingen om ze te registreren voor de punten.

    als je nog van die kaartjes hebt dan kun je de code zo doorsturen, ik heb vroeger veel geruild op de forums ik wil er best wel een paar shinies voor geven.
    well a while ago I found me my shiny tangela at like almost 4000 encounters. Groundon is coller and i plan to go for it this summer. I did a porygon chain to.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top