• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
7

Profile posts Latest activity Postings About

  • Maar eerlijk is eerlijk, zij hebben geen reet te zoeken in de eredivisie.
    En genieten doe ik zeker. DAMN wat voelt dit lekker! Alleen die schorre keel voelt niet zo lekker haha... Morgen feestje in Eindhoven!!!
    Hoerenveen, DKV, buitenlanders, kortom een kloteploeg. De uitwedstrijd verloren we maar we nemen morgen wraak!
    Is dat even klote, 3-2 van FC Groningen. Toegegeven die van Chery zat er lekker in.
    Ja ging lekker, ze konden gewoon niet beter omdat er een half elftal geblesseerd was haha. Maar leuk voor het doelsaldo, nu vrijdag thuis tegen PEC.
    Een groot verschil met vorige seizoenen, dan waren we geheid in paniek geraakt haha. Cambuur is een leuk ploegje, hebben we er graag bij in de Eredivisie. Dordrecht mag opflikkeren, die hebben hier niks te zoeken. NEC daarentegen wel, dat die degradeerden was doodzonde. Roda was overigens zéér terecht. Ik snap niet dat PSV daar altijd zo'n moeite mee heeft. :p
    Guardado is goed he? Ik hoop zo dat het waar is wat je zegt. Ook hoop ik dat we De Jong kunnen houden en heel misschien Willems. Dan halen we een vervanger voor Depay en Wijnaldum en kunnen we ook komend seizoen hoge ogen gooien.
    Dat gaat wel lukken. Cambuur is 10x beter dan die ploegjes. Ik verheug me erop NEC weer te zien. Is toch ook een club die in de Eredivisie hoort.
    Zeker een goed seizoen ja. Beetje jammer van het (terechte) verlies tegen Feyenoord, maar het loopt verder lekker. Eerst even de interlands en dan gaan we naar Enschede toe.
    Gebrek aan instelling van die lamme PSV'ers... Jammer. Het is helaas zo.
    Sorry maat, ze waren dit keer gewoon beter dan ons! :p Gelukkig staan we nog bovenaan. Alleen wel samen met 020 en Zwolle.
    Het moet te doen zijn. Bovendien hebben we de laatste match daar verloren dus hebben we nog een appeltje te schillen met die homo's. Afgraven en de zee op douwen die handel!!
    Godverdomme, hedde toch maar mooi van Vite$$e gewonnen. Waarvoor bedankt, als wij morgen van Feyenoord winnen staan we op een veilige vierde plaats!
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top