• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
A
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Tot 19u zijn ze open in Sint-Niklaas, maar het probleem is dat ik om 8u begin met werken, en tegen 18u pas klaar ben omdat we het momenteel razend druk hebben. Dus als ik dan door de stad moet rijden tijdens de spits haal ik het nooit op tijd. Vandaag was ik iets vroeger, maar de server werkte ook niet meer, en ik moest dan nog zo'n stomme system update doen, dus was ik al pissed dat ik helemaal voor niks naar daar ben gereden :(
    Zaterdag ben ik op date met mijn vriendin, dus dan kan ik ook al niet, en ik weet niet hoe lang ze die nog gaan hebben in Game Mania, dus ik ben bang dat ik het langs daar niet zal halen. Dus hopelijk kan je mij helpen :D Geld heb ik ook niet teveel, maar voor 5 euro is goed ;) hahaha
    Hey! Dat is superlief van je!
    Ik ben vandaag na het werk gegaan, maar ik was iets te laat, dus helaas geen demo kunnen bemachtigen :(
    Dus als je dat zou willen doen, zou echt tof zijn!
    En idd, de forums lagen plat, gelukkig werken ze nu weer, dus echt bedankt! Als ik iets terug kan doen, moet je dat maar zeggen hé!
    Hahahha, dat zou maar al te gek zijn voor een simpele demo :p
    Anyway, goodnight! En have fun deze werkweek ;)
    Ja er zijn natuurlijk in elke generatie wel mindere bij, maar ik heb niet meteen een Pokémon die ik niet kan hebben. Oké, misschien Lucario omdat die zo overused is. Je kijgt een Riolu Egg in DPP, in BW2 kan je Riolu vinden voor de eerste gym, en in XY kan je ook Riolu vinden voor de eerste gym, krijg je een Lucario na de 3de gym, en dan heeft ie nog is een mega ook. En dan hebben 2 gym leaders ook nog is een Lucario, genoeg is genoeg! Stop met hem in m'n gezicht te duwen please :D Al moet ik toegeven dat hij cool was in de film :p
    Aha, slaapjestijd? Ik heb deze week een weekje vrij, dus ik kan volop blijven gaan in m'n White 2 :D
    Dat vind ik er ook van! Het enige wat me soms kan storen is dat sommige genwunners constant de nieuwe pokémon afkraken en zitten te zeggen dat enkel de eerste generatie goed is. Terwijl die net de meeste onoriginele Pokémon heeft, ookal heb ik alle gens graag :D
    En zoals je zegt, ieder zijn ding, want als alles hetzelfde was, zou er niks aan zijn :D We willen geen project tsuki no me :p
    Die moeten er ook zijn :p Ik vind het allesins een interessanter concept dan Seel ofzo :p Ik bedoel maar, een simpele zeehond met dan nog dezelfde naam als in het Engels ook :p Of Voltorb, een simpele bal. Ik weet dat ze in de eerste generatie games niet zoveel detail konden gebruiken omdat de oude games dat niet aankonden, maar nu hebben ze excuses om meer detail te gebruiken, wat ze ook doen vind ik. Ja, Trubbish en Garbodor zijn vuilzakken, maar ik vind het toch gewaagde designs. Dat is zoals de Vanillite line, simpele ijspegels, maar toch interessanter dan de Diglett/Dugtrio of Magnemite/Magneton lines :p Maarja, ieder zijn smaak natuurlijk hé ;)
    Ik vind de originele Kyurem bv veel cooler dan z'n fusion formes :p
    Celebi dus! Nochtans is dat een goede Pokémon in battles. Kan physical en special attacking, of beide defenses, heeft Baton Pass, Heal Bell en zo van die handige support moves. Ze heeft een paar irritante weaknesses ja, maar verder is het een goede Pokémon als ze de juiste teammates heeft en goed geEVd ;)
    Wat mij betreft heb ik niet echt een Pokémon dat ik niet kan hebben. Misschien Hawlucha in het begin van XY. En dat was puur omdat ik toen hoorde dat ie Fighting/Flying was, en ik wou zo graag dat Farfetch'd z'n evolutie of mega de eerste ging zijn met die typing. Dus I was all like, f you Hawlucha, jij bent geen echte Pokémon, fake enzo :p Maar ik kan er beter mee om nu, dusja, alles goed zeker :p
    En wat kan je niet hebben van Trubbish? Die is toch cute :D
    Dat kan even handig zijn hoor :p Elke ability heeft z'n nut, of toch bijna elke ability. Run Away zou maar crap zijn bv ;p
    Ik heb het vooral op shinies die echt volledig van kleur veranderen zoals Metagross, Greninja, Charizard enzo :D
    Maar heb je dan een favoriete Pokémon? Of heb je ze allemaal graag? :D

    Derp, dat had ik op m'n eigen profiel gepost, kieken :p
    Oew, shiny Ninetales is wel mooi eigenlijk. En nog handig ook als ie Drought heeft. Flash Fire is wat minder, maar kan zeker ook bruikbaar zijn ;)
    Is dat één van je favorieten, Vulpix? Of heb je nog andere?
    Geduld heb je wel nodig als je battles doet, anders maak je te snel te veel fouten denk ik :p
    Hmm, dat is interessant. Normaal ben ik niet voor van die fusion dinges, te digimon achtig enzo, maar dat valt nog wel mee. En Kyurem z'n fusies zijn best wel cool. Doet me denken aan de fusie van Venusaur en Blastoise uit die anime episode, of de fusie van Articuno, Zapdos en Moltres in de manga :D
    Geduld is een schone deugd! :D
    Awel, ik gebruik soms mega's, maar niet altijd. Neem nu die fairy tournament waar ik aan meedeed, daar kon je ofwel Mega Mawile of Gardevoir nemen, en ik gebruikte een gewone Mawile, omdat ie met Life Orb en Sheer Force een leuk verrassingselement heeft. Bijna niemand zag het aankomen! :D Zeker in combinatie met Dedenne, zulk een beest :p
    En ik moet toegeven dat mega Gallade bad-*** is. Toen ik hem eerst zag dacht ik maar meh, maar toen ik z'n animatie zag met die cape, was ik meteen verkocht :D Z'n Inner Focus ability doet me zelfs niks meer, ookal was ik daar eerst pissed over :D
    En nee, maar ik had zo'n vermoeden. En Kim is veel makkelijker en sneller te typen in zo'n dingen :p
    I want them :'( en AZ Floette zou ik graag shiny hebben ... someday you will be mine
    Uhu :eek: ik gebruik geen mega's maar tis elk een gedacht natuurlijk :p
    Haha ja :p heb je naar mijn signature gekeken? :p
    Haha, die event legends vind ik nog niet zo erg, uiteindelijk komen die pas als ze officieel worden voorgesteld.
    Ik moest in het begin ook niets van mega's weten, omdat ze zoals bij Mawile een mogelijke evolutie tegenhouden, en al zeker bij die goeie Pokémon zoals Tyranitar en Lucario die er geen nodig hebben. Maar nu ben ik het al gewoon, en hoop ik vooral op de zwakkere Pokémon zoals Altaria die er krijgen :D
    Aangenaam Kim, ik neem aan dat dat je nick is ingame? :D
    Das waar :)
    Uhu .... zwijg me ervan :'( ik haat het dat we moeten wachten xD ik krijg ook de zenuwen dat we moeten wachten op de events van Diancie, Hoopa en Volcanion grrrrrr :(
    Ik ben geen fan van mega's :( kvindt ze zo verkracht >.<
    Aangenaam :D iedereen noemt me altijd Kim :p
    Your welcome! En dat zal ik zeker doen! Ik kan veel, maar in je eentje is niet alles mogelijk helaas :D
    Ik kan er nog altijd niet van over dat Europa een week moet wachten in vergelijking met de rest van de wereld. En ze hebben nog steeds geen reden gegeven, zo oneerlijk! Als nu enkel Japan en de US de enige waren kon ik er nog mee leven, maar zelfs Australië en Zuid Korea krijgen de game een week vroeger. En normaal zitten die altijd gelijk met EU of erna. Grrrr :p Nuja, ik wou eerst geen spoilers enzo, maar ik weet van mezelf dat ik me niet kan bedwingen, en ik zal al blij zijn als ze nieuwe mega's, met hun stats laten zien, en de Frontier, tutors, en andere interessante dingen, zoals nieuwe egg en level up moves :D
    Ohja, mijn naam is Jeroen btw, maar iedereen zegt Roen :D Aangenaam Kimberley!
    Haha thanks :D
    Uhu :D welja als je ooit hulp vandoen hebt ook op ORAS let me know :D
    ja echt é :eek: uhu idd :) ja inderdaad >> just give it to us god damn! xD
    Btw mijn naam is Kimberley haha :p
    Jij bent de eerste aan wie ik zal denken dan ;)
    Ja dat is ook een optie natuurlijk, elk een andere versie kopen :p Ik moet het met mezelf doen, maar dan weet ik zeker dat beide games volledig gecleared zullen worden wat items betreft :p hahaha
    Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze niet de Emerald story op gaan in ORAS. Zou veel cooler geweest zijn als je tegen beide teams moest vechten, en alle 3 de legends in 1 game kon vangen, ipv nu enkel de box legend en Rayquaza. Ik herinner me die ene shiny Espeon in de Trainer Hill die je altijd tegenkwam. Echt een smerige streek van Gamefreak eigenlijk :p
    Ow awesome :D als je hem niet nodig hebt dan ben ik wel kandidaat om hem te adopteren lol :p
    Ik koop sapphire en mijn vriendje Ruby dus :p
    Ik heb ook al gedacht om voor mijzelf 2 games te kopen zodat ik ook 1 al main game kan houden en de andere voor te restarten enzo :p
    Haha ik had ook sapphire :D ligt hier naast mij op de zetel trouwens haha :p ookal vond ik emerald beter ... wss omdat ik daar altijd random shiny's tegenkwam :p ik ben het ondertussen met de verhuizen kwijtgespeeld en zoek sindsdien wat rommelmarkten af voor het opnieuw te vinden :p
    Ik denk van niet, maar aangezien ik in de winding woods ga moeten horde trainen, zal het goed kunnen dat ik die eens tegenkom :p
    Hahaha, ik hoop dat de Battle Frontier terug is, dan heb je al de perfecte training battles om het zo te noemen. Weet je al welke je gaat kopen? Ik koop ze allebei, zoals ik met XY deed, ik heb toch 2 handhelds. Dan kan Sapphire m'n main game zijn, omdat Sapphire ook m'n original was vroeger, en Ruby is dan de slave versie zoals Y nu is :p
    AAAAAAAAAAAAAAHHHH :D phaha :p hou ja iedere shiny vindt ik leuk :D heb je toevallig een shiny trevenant? (a)
    Dat lijkt me megaaaa coooool! :D
    Oké zal ik doen :D
    Ooooo awesome :D ik zal eraan beginnen in ORAS :p weet ik derect wat ik in het spel kan doen :p
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top