• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
R
Reaction score
1

Profile posts Latest activity Postings About

  • Ow das wel lang dat die open zijn! Oh das echt wel klote .... Het zat je totaal niet mee :( die servers lagen gisteren de hele dag plat precies :s swel klote .... Iedereen hoopt erop en dan is het dat -.- waarom voorzien die mensen nooit zoiets? >> hmmmm kweetniet tot wanneer die beschikbaar is eigenlijk >> ik dacht tot ergens in November ofzo .... Njah wel ik las dat ze op facts de code op papier weggeven om ze dan handmatig in te geven in de e shop, als dat het geval is zal ik ze doorsturen via pm :D evenals de shiny gengar :D
    Hmmmm hou die €5 maar misschien dat we mekaar nog kunnen helpen in oras ofzo :p
    Btw have fun met je date!
    *ween ween* ik heb geen demo :'( de servers lagen plat :'( 's morgens gingen ze nog maar daarna nietmeer :'( ze zeiden kom morgen eens terug :'( gelukkig is game mania hier in de buurt (not) :( morgen opnieuw proberen *ween ween*
    Ow das geen probleem hoor :D ik heb momenteel niks vandoen ... Behalve veel geld ofzo xD als je er wat kan missen geef maar haha xD oh btw game mania is doorlopend open van 10 - 18 uur dus dan je misschien voor je werk gaan? :D
    Hey! Kweet niet of je het gezien hebt maar vanaf morgen kan je de oras demo downloaden in game mania! :D men vriendje gaat dat morgen gaan doen, als je er niet geraakt neem ik nog steeds een code mee voor jou van facts :D op facts geven ze ook de code weg voor een shiny mega gengar dus die zal ik ook proberen bemachtigen voor jou :D ik wou je dit al zeggen sinds zondag avond maar ja xD het forum had een technisch probleempje :p
    Njah wel ik heb ook geen pokemon die ik echt haat ofzo alleen een paar minderde :p hmmm bij dat lucario feit heb ik nog nooit stilgestaan eigenlijk .... Wss omdat ik em nooit gebruik :p hij is idd wel overpowerd terwijl ik hem eigenlijk ook maar gewoontjes vindt :p
    Jaaaaa slaapie slaapie :D ik heb volgende week heel de week vrijaf genomen, kan ik me mentaal voorbereiden op de ORAS demo >.< (just kidding) :p
    Bij iedere generatie vindt ik er wel een Pokémon bij sucken .... Iedereen vindt generatie 1 de beste omdat dat de eerste is die de meesten hebben gezien & gespeeld en er zodanig aan gewend zijn dat ze geen andere willen. :p
    Pfoe ik ga bijna slapen :p morgen werken buh :(
    Njah das wel waar xD maar mijne zjaar ist nie haha xD oeeee theorie over voltorb :D hij is een pokebal bezeten door haunter xD en doordat ie geen knopje heeft op de pokeball te openen gebruikt hij self destruct xD hmmmmm njah ti's uiteindelijk elk een smaak :p het zou zielig zijn moest iedereen dezelfde smaak hebben :p neemt iedereen hem dezelfde kledij, dezelfde partner enzovoort :p
    Hmmm das et probleem denk ik xD ik weet niet hoe ik met celebi moet omgaan xD kvind hawalucha shiny wel cool :D maar ik heb em ook niet in men team zo awesome vindt ik em niet >>
    Ja oké trubbish kan ermee door xD maar zijn evolutie for god sake xD het zijn vuilzakken xD
    Haha run away is idd crap xD hmmmm het hangt af welk kleur ze worden :p neem nu shiny dragonite like ieuw :p
    Mijn favoriete Pokémon is celebi kvindt em gewoon zo schattig :D om mee te battlen suckt die wel dus dat doe ik niet xD voor de rest hou ik vrijwel van alle Pokémons behalve trubbish en zo van die dingen >>


    Haha geen probleem xD
    Uhu :D hmmm ik heb gekozen voor flash fire eigenlijk :p
    Het is niet echt 1 van men favorieten ik vindt em gwn nice als ie shiny is :D
    Das waar :p de battles van het spel zelf zijn genoeg voor mij haha :p
    Uhu uhu :D kvond em wel awesome op te hebben :p haha ja klopt :p
    Ik ben momenteel proberen aan het breeden voor een shiny 6iv vulpix :p
    Kweetet maar ik heb er soms te weinig :p
    Haha goed da ik nie meedoe aan die tournaments ik ben altijd opvoorhand al verloren :( ja dedenne is idd wel awesome :D ik heb een tijdje gebreed voor een shiny dedenne maar ik heb het opgegeven :(
    En ja ik moet toegeven mega gallade is wel awesome :D mega rayquaza geen idee wat ik ervan moet vinden ..... Ik heb altijd gedacht dat die geen mega ging krijgen maar zo een samengesmolten versie zoals kyurem, ik had een artikel gezien dat je kyogre, groudon en rayquaza moest samenvoegen .... Mss dat het in de game als verassing zit ofzo :p
    I mean this: http://origincache-prn.fbcdn.net/10369289_496974090403476_1314597392_a.jpg
    Lees dit eens anders: http://www.neoseeker.com/forums/60943/t1923052-________-five-faceless-men/ :p
    Wel ik dacht ook zoiets! Omdat Kalos uiteindelijk idd gebaseerd is op Frankrijk dus deed ik wat onderzoek naar de oorlog van vroeger en ik zag dat ze in oorlog zaten met Duitsland :p
    Hmmmmm das wel een interessante theorie! Nog nooit van gehoord en bij stilgestaan eigenlijk .... Lijkt me wel awesome als het zo zou zijn :D
    Ow oké :( das wel jammer :( ik ben wel blij dat men liefje het ook speelt zo kunnen we traden en dingen ontdekken :p
    Haha ja exactly die allemaal! :D die zijn zo awesome :D ow 'the horde of faceless men' bedoelen ze Zygarde mee :D (heb ik al helemaal uitgespit :p) Wel ik hoop dat ze iets meer gaan doen met de tuin van perfume palace (wordt ik helemaal gek van doordat ik denk dat er iets is), ik hoop ook dat ze verder uitleggen waarom er boodschappen op plekken worden achtergelaten, waar de trein van Couriway Town uiteindelijk naartoe gaat, de ghost girl in lumiose, en uiteindelijk The strange souvenir! :D
    Ja tuurlijk geen probleem :D ik heb ookal gezocht om de demo op een andere manier te krijgen maar helaas ... en zoals je zegt de mall tour heeft niet veel nut ....
    btw wil je dan 2 codes? :p voor je zus ook 1 of? :p
    Haha ja inderdaad! :D ik hou ook van het Pokémon verhaal :D ik hou vooral van de creepypasta die ze van de verhalen maken en de creepypasta die in de spelletjes zelf zitten zoals de ghost girl in lumiose city :p ik heb net de tickets besteld voor facts haha :) we gaan zaterdag 18 oktober en maken er uiteindelijk een daguistap van naar Gent, we hadden uiteindelijk niks gepland dus dacht ik van wrm niet? :p ik weet niet hoe de coded te bemachtigen zijn, als ze gewoon op een papiertje staan zoals de Electrabuz event neem ik extra codes mee om ze uit te delen aan mensen die er niet geraken. Als je wil mag je dan ook 1e hebben ;) i will let you know :D
    Ik ben van geraardsbergen :) haha daar heb ik ook ervaring mee met zo vrienden die een game lenen en het dan 'vergeten' terug geven :p wel awesome eigenlijk dat je het altijd gespeeld hebt :D ik kan niet wachten tot ORAS uit is :eek: ga jij de code voor de demo halen op facts? Ik denk dat ik maar een ticket bestel om te gaan of anders heb ik waarschijnlijk de demo niet ....
    Hey! :D cool van waar ben ergens? :D hmmmm ik had Pokémon yellow toen ik klein was, die werd gestolen door een klasgenoot en toen heb ik nietmeer gespeeld tot soulsilver uitkwam, sindsdien probeer ik alle voorgaande spelletjes aan te kopen :p ben jij al lang een Pokémon gamer? :)
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top