• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
T

Profile posts Latest activity Postings About

  • Tá péssimo.
    Não trabalho. Apesar de ter idade já. É que primeiro quero resolver uns assuntos particulares comigo mesmo antes de decidir algo. Mas pelo andar da carruagem.
    Mas deixemos de falar de mim!

    Foi por um bom tempo, bicho! Senti falta, eu curto meus bródis online.
    E aí, fazendo algo de novo? Comecei a querer editar uns jogos de pokemon, snes e genesis, e tô afim de descobrir o que é e como se usa esses monstros chamados de HEX. Minha mãe quer que quer que eu trabalhe com essas coisas! Computação e coisas relacionadas a isso. Ultimamente ando curioso, mas tantos números me deixam tontos. Sou ainda melhor nas letras. Mas quem sabe... Só é complicado. Eu gosto de aprender então!
    REBORN FROM FLAMES... LIKE A PHOENIX!!!

    Não estou muito diferente de tu, então. As coisas em casa tão indo de mal a pior. Minha mãe com sonda e fazendo hemodiálise, não temos dinheiro para comprar carro e tem que ficar pedindo para os outros levar ela, que ela tá com um negócio no pescoço que eu esqueci o nome. E meu pai e minha irmã correm o risco de ser demitidos, e meu irmão não quer saber de ajudar em casa. Tá péssimo.
    O que ocorre contigo?

    De nada! É que fiquei meio besta. Fazia tanto tempo que sai daqui? Nem sabia. Pensei que fosse dias, hsuashauhs!
    Work at the family company. Take some acting classes at times, and other random ones, and am bisexual, but manly go for girls

    L.F.D.
    Aw what happened
    ok goods :)

    I just need a fresh change. Too much **** going on. So I'm moving across the country
    Well in august good luck :p
    Hi, I'm your opponent for the war. I'm available:

    Weekdays: 3:30pm-8pm Eastern
    Weekends: It varies, but I can get something scheduled.
    My brother flew in, so did some family time, and got a few things done.

    How about you?

    L.F.D.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top