• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
G
Reaction score
6

Profile posts Latest activity Postings About

  • Wanneer Code geld heeft koopt ze 4U voor mij. Ik kijk er naar uit om samen met jou op verscheidene monsters te jagen^_^
    Helaas was de speciale editie ook bij Intertoys uitverkocht. Ik ging om 9 uur naar de winkel om te kijken of ze hem daar misschien hadden. Ze opende voor mijn ogen de nieuwe lading, maar daar in zat geen enkele speciale editie.

    Dus vond Code het ook goed dat ik de normale versie kocht voor haar. En je zou een ketting er bij krijgen als je he ge pre ordered had, maar dat hadden we niet gedaan. Maar het is me wel gelukt om er voor te zorgen dat ik er ook een ketting er bij kreeg ;)
    En voor valenteinsdag heb ik hem laten inpakken in hartjesinpakpapier^w^
    Ik hoop het ook voor Code.
    Haha, denk dat het geen probleem word. Jammer genoeg is Monster Hunter niet zo populair :p
    Best jammer. Ach ja, meer monsters voor ons, hè.

    Vooral zijn we op Villager op de uitkijk, die is momenteel de moeilijkste voor ons om te vinden.
    Haha, ja, zonder WiiU heb je niet echt al te veel aan anders dan gewoon decoratie.
    Code zei wel dat ze het spel voor mij zal kopen, omdat ik nog wat geld van haar tegoed kreeg. We wachten eerst of er weer zo'n deal komt van "Registreer op club nintendo, en krijg een gratis download code voor een van je vrienden" Zo hadden we dat bij 3U gedaan.

    We hebben nu gepre-orderd bij een andere winkel, we zullen het zien.

    Code en ik zijn nu ook Amiibo's aan het sparen. We hebben al Pit, Bowser en Code heeft net een paar minuten Kirby gekocht.
    Haha, dat klinkt als een goed plan. Enkel ik heb momenteel nog geen geld om het te kopen, dus ik zal eventjes op 4U moeten wachten, haha.

    Code had trouwens MM gepre-orderd, maar ze kreeg gisteren een berichtje dat ze er geen voor haar hadden, dat was echt balen :/

    En die late reactie geef niet, ik was toch vergeten Serebii te checken de laatste week XP
    Suicune is wel een interesante toevoeging. Ik hoop dat het wel naar de WiiU komt. Aangezien het pokémon is, is er een best een grote kans op.

    En ik heb het over Pokémon Type Wild
    Jazeker! Is goed^_^

    Zeg, wat vind jij van die niwuew Pokken? Hahaha, bedenk net dat dat raar klinkt in het Nederlands vanwege dat het een normaal Nederlands word is XP
    Die inclusie van Gardevoir doet me denken aan dat ene Pokémon Fan vecht spel.
    Hey Fanal, sorry dat ik het weekend niet meer actief was op Serebii. Ik zal zorgen dat ik meer check voor berichten, haha.
    Ik ben ook van plan ooit eens te upgraden naar de NEW 3DS, maar ik denk pas over een paar jaar. Misschien dat die betere Wi-Fi heeft.
    Bij mij mankelde hij wel, maar ik was ook niet in staat hem helemaal te verslaan :p
    Ik denk dat mijn 3DS het niet goed deed, mijn 3DS heeft ook altijd problemen met Animal Crossing online, bij mij stond er dat "player 1 has left" Ik kon wel gewoon verder alleen spelen, ik gok dat het zelfde bij jou gebeurde.
    Goeie combinatie, hunting horn en Dual Blade. Zeker die negate stamina use is handig.

    Vond het wel grappig toen ik je perongeluk die afgrond in gooide XD
    Is goed.
    Code is momenteel bezig met Smash. En ik denk dat ze MH4 nog niet gedownload heeft :p

    Ik speel op experienced. Ik heb een kamer aangemaakt. de ID is 65-3479-2754-8025. En het wachtwoord is: 0001
    Ja, ik ook, ik denk dat het jaren is voordat ik die New 3DS ga kopen. Tenminste tot de tijd dat mijn 3DS zo versleten is dat hij niet meer speelbaar is, haha.

    Ja, klinkt goed! Misschien morgen of in het weekend. Wat vind jij trouwens van die 2 nieuwe wapens? Ik vind die insect Glaive wel leuk.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top