• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
A
Reaction score
17

Profile posts Latest activity Postings About

  • In dat geval kom ik nog snel even online voordat ik lunch. Dankjewel voor de trade!
    Yep ik herinner me nog goed dat ik er ook vroeg bij was. Maar toen ik eenmaal leerde over het bestaan van schaduw en lichtinval werd het me te ingewikkeld en arbitrair vrees ik. Later nog eens opnieuw begonnen, maar enorm gefrustreerd geraakt over kledingvouwen...
    Aan welke hogeschool heb je mediadesign gestudeerd als ik vragen mag? Ik ben nieuwsgierig nu.
    Zelf ben ik helaas nog niet aan een HBO opleiding begonnen (ouch). OCD (dwangstoornis) belemmert me enorm, maar eind dit jaar wordt ik waarschijnlijk ergens opgenomen en als alles naar plan verloopt kan ik volgend schooljaar eindelijk beginnen. Helaas heb ik zo'n beetje al mijn kansen wel verspeeld nu, met dit enorme gat in mijn CV, dus ik vrees dat lerares Engels de enige optie is :'). Enerzijds zou ik supergraag ook een creatieve opleiding kiezen, maar ik ben erg rebels tegenover autoriteit, zeker als mensen gaan proberen aan mijn waarden te sleutelen. Dus dat brengt een risico met zich mee als ik voor een dergelijke opleiding zou kiezen. Sowieso zou conservatorium clashen met hoe ik improviseer, want ik heb gemerkt dat ik me daar pas vrij genoeg voor voelde toen ik niet meer gebonden was aan bladmuziek en noten schema's etc. (dus dat ik nu pas echt vrij ben gaan improviseren nu mijn piano en bass gitaar verkocht zijn en ik gewoon randomly m'n stem gebruik). En schrijven, ... helaas zijn er geen creatieve schrijvers opleidingen in het Engels :'( althans ik heb er geen gevonden. Als ze zouden bestaan in NL dan zou ik daarvoor kiezen, all the way. Een van de weinige gebieden waar ik creatief kan zijn en toch enige sturing accepteer (waarschijnlijk omdat het niet m'n native language is :p).
    Wow thanks! Ik ga nu even lunchen, daarna naar de AH (15 euro treinkaartje hellyeah), maar daarna kan ik weer online :)
    En ik houd echt superveel van kunst en design. Helaas heb ik zelf ooit veel te snel m'n potlood neergelegd, en om nu op m'n 22ste nog te beginnen en daarmee mezelf eerst door een enorme struggle te worstelen omdat de kunst die ik waardeer van veel hogere kwaliteit is dan wat ik zelf produceer is vrij deprimerend voor een perfectionist als ik. En tablets zijn duur, evenals Photoshop/Paint Tool SAI (hoewel de pirated versions best toegankelijk zijn vermeen ik). Als ik professioneel kunst kon waarderen zou ik dat doen, maar helaas is hier geen vraag naar op de arbeidsmarkt :'). But really, ik heb mijn leven te danken aan kunst. Een van de weinige redenen waarom ik nog kan genieten van deze wereld. En dan heb ik het over kunst in de brede zin, dus naast visuele kunst ook muziek, film, en ja, zelfs Pokemon ;). Alles wat me een positief resonerend gevoel geeft basically. Soms probeer ik ook een beetje bij te dragen. Ik schrijf (in het Engels), hoewel ik meestal zo perfectionistisch ben dat ik vooral een heleboel ideeën heb en er maar een paar kan uitwerken. En zelfs voor die verhalen loop ik soms vast op eindeloos veel research, want ik wil vaak graag dat het 'klopt'. Ook heb ik veel ideeën voor muziek, maar helaas hebben we m'n piano en bass gitaar moeten verkopen bij de verhuizing :'(. Hoewel dit een geluk bij een ongeluk was, anders was ik nooit met m'n stem gaan improviseren (werkt heerlijk intuïtief). Maar ik ken hier niemand, dus kan ik geen band beginnen. FML.
    OK! Must be tough to come up with three different styles whcih would all be creative/original.

    At least you will never get bored in your line of job tho.
    oh lol I didnt realize image was included in the message, sorry Azu.

    Looks cool! I like the butterfly-shaped font background, it is a nice touch.
    Did you do that to show off your skill, or is that an actual logo for a client?
    Jup vanavond is prima. Ik heb nogal een slecht dag/nacht ritme dus ik zal waarschijnlijk tot een uur of 3 minstens wel online blijven :b
    30ish is gevonden en gevangen! ^^
    30/30/30/30/30/30 - Timid - Heal Ball - Nickname: 30ish
    Noem maar een tijd en datum en dan kunnen we de trade voltooien :)
    okay just making sure i sure will check to make sure if I have anything you need or don't have ;)
    Prima. Heb je ook een voorkeur voor de Nature van 30ish?
    Ik kan op het moment alleen een haalbaar shiny Frame voor een hexflawless (31/31/31/31/31/31) Ditto vinden. Dit betekent dat 30ish non-shiny zal zijn, en daarmee in een Heal Ball zal worden gevangen.
    Ah helaas, ik houd niet van clones (voelt als inflatie van het origineel). In dat geval worden het Bankballs. Even je Bankball Thread post terugzoeken.
    Interesse in deze 5 females:
    Budew (Friend)
    Budew (Lure)
    Clamperl (Dream)
    Lickitung (Dream)
    Scyther (Safari)
    Is dit oké voor jou?
    Hallo,
    Dit klinkt misschien vreemd, maar ik prefereer non-shiny Shaymin boven een shiny variant x) (ik hou veel van de originele kleur groen).
    Heb je toevallig ook een self-obtained/uncloned/legitimate regular Shaymin? IVs maken mij niet meer uit sinds ik gestopt ben met competitive, dus hoeft niet flawless te zijn of iets dergelijks, en zelfs Nature maakt me niet meer echt uit. Het gaat mij echt om aesthetics nu :)
    -prays for Shaymin-
    Die Ditto kan ik in ieder geval voor je RNGen. Heb je voorkeuren voor Pokeball en Nature? En wil je dat ie een nickname heeft?
    lol you didn't put it under your love ball section thats why I asked XD but okay plan on mming it shiny soon...
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top