• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
Buuz
Reaction score
5

Profile posts Latest activity Postings About

  • Na 8 minuten had ik al een aardig idee hoor :p jammer dat jullie hebben verloren. Wij een punt gepakt tegen Twente.. dit keer mag ik niet klagen over de scheids. Overgoor had rood kunnen krijgen en Twente een penalty.
    Yea, I am. I was just clearing out some old contacts. ^^; I can readd you if you would like.

    Greetings from the States, sir :3
    Dat was niet eens een wedstrijd meer. Verliezen van ajax en psv is niet gek maar die manier waarop is niet leuk, zijn toch mensen die een kaartje ervoor kopen he.
    Jij ook ik zeg 0-6 met in de 7e minuut rood voor jullie en een penalty voor ons ;) zonder gekkigheid hoop op een stuntje van onze kant maar de competitie is belangrijker. Misschien wel goed als we niet door gaan.
    Lekker man 2-1 gewonnen van Manchester United, denk dat iedereen in Nederland met gezond voetbal verstand heeft gejuicht vanavond!
    Moest gisteren werken dus weinig tijd om te reageren haha. Nee die Blom was weer een drama ongelovelijk. Met 11 man was de kans op een overwinning ook niet bijster groot, maar zo verpest hij toch even een mooie avond. Wat er was gebeurt guardado schoot van dichtbij snoeihard op een leeg goal en Van der Streek stond in de baan van het schot. Hij had zijn handen op een natuurlijk positie waardoor een handsbal nooit een overtreding kan zijn. De bal raakt zijn arm en de bal wordt van richting veranderd. Rood en een penalty dat je dan wordt afgedroogd door een topclub is niets geks aan. Hopelijk krijgen we binnenkort een betere scheidsrechter voordat het te laat is.
    Zolang het niet op de wedstrijd dag is of een Heerenveen shirt komt het wel goed denk ik ;) Zaterdag matchday, ik hou als ik eerlijk ben mn hart vast. Verwacht er niet veel van.
    Je kan ook 1-6 thuis van Heracles verliezen... en als er een club is die makelijk penalties krijgt is dat Feyenoord wel op dit moment...
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top