• Hi all. We have had reports of member's signatures being edited to include malicious content. You can rest assured this wasn't done by staff and we can find no indication that the forums themselves have been compromised.

    However, remember to keep your passwords secure. If you use similar logins on multiple sites, people and even bots may be able to access your account.

    We always recommend using unique passwords and enable two-factor authentication if possible. Make sure you are secure.
  • Be sure to join the discussion on our discord at: Discord.gg/serebii
  • If you're still waiting for the e-mail, be sure to check your junk/spam e-mail folders
B
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • he babs ik had een verzoek aan je, ik ben op moment bij iemand op bezoek die een dochter heeft die bij de kunstacademie zit die graag jouw tekeningen wil zien en nu heb ik een rotte tijd om een link naar jouw defiant art account te vinden in onze laatste PMlijst (die best lang is D), zou jij misschien een link kunnen sturen in een VM zodra je de kans hebt? dat is namelijk makkelijker.
    hallo babs lange tijd niet meer gezien:)
    vrolijk kerstfeest, ik hop dat je een leuke dag zal hebben met de familie.
    ik reageer zo op jouw bericht babs, ik moet nou richting stad om een kado voor m'n broer te halen, het is helaas niet echt bepaald zonnig hier:(

    ik ben er zo weer.
    jij doet maar, het kan maar zo wezen dat ik het fout heb en dat die persoon gewoon een raar tiepje is maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen maar dat is moeilijk uit te zoeken op het internet.
    oh, en dat van die persoon die vertrouw ik niet helemaal, je hebt soms van die volwassen mensen die doen zich voor als schattige meisjes om dicht in de buurt van kinderen te komen online, ik had dat al een keer meegemaakt met bekenden op deze site met een of andere rare genaamt hottie girl, die deed precies zo.

    alleen iemand heeft luistervink zitten spelen en nou gaat het verhaal een beetje rond, ik heb ook al een PM vanmorgen binnengekregen van iemand die beweerde dat zij tegen kcm zei dat ze veel van hem hield en dat ze een keer zei in iemand's zijn profiel dat ze 18+ was.

    het klopt niet helemaal. ik beschuldig nog niks maar ik ben wel op m'n hoede even.
    dat is erg lullig. dat doet me denken aan wat ik een keer had. ik was ziek geworden op kerst>_<
    oh wat een ramp was dat dat toen, het hing nog aan de muur.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top